Zeker omdat ik daar tweewekelijks mee door de carwash ga rijden, sue me
Die x-drive. Kzal het nog wel zien. Het stoort me niet en als dat wel het geval zou worden is dat ook rap opgelost.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker omdat ik daar tweewekelijks mee door de carwash ga rijden, sue me
Die x-drive. Kzal het nog wel zien. Het stoort me niet en als dat wel het geval zou worden is dat ook rap opgelost.
Wat ligt erin?De moteur is kut
Thanks!Wat ligt erin?
Proficiat met je nieuwe wagen!
138 pk is bedroevend, ik kan mij dat gerust voorstellen...Thanks!
Nen 218ia das nen 1.5 met 138pk Als ik hem in sport zet is het em nog wel redelijk vinnig. Ik sta toch meestal gewoon in de file dus op zich heb ik het ni echt nodig. En voor het gezin rijden we toch met die van mijn vrouw.
Diesel zal sneller aanvoelen door het explosievere karakter wegens hoger koppel.Lang geleden nog een paar jaar Golf V 2.0TDI gereden met 136pk / 320Nm. Traag is dat toch ook niet?
In een golf diesel zal dit veel bruter aanvoelen door het koppel dat hoger is en sneller beschikbaar is. Bij een benzine moet je hoger in toeren gaan, wat dan al gauw als Johnny-rijgedrag overkomt en niet echt comfortabel is.Lang geleden nog een paar jaar Golf V 2.0TDI gereden met 136pk / 320Nm. Traag is dat toch ook niet?
vorige wagen was ne mazda3 2.2l 150pk diesel.Lang geleden nog een paar jaar Golf V 2.0TDI gereden met 136pk / 320Nm. Traag is dat toch ook niet?
max. vermogen | 110 kW (150 pk) |
4500 tpm | |
max. koppel | 380 Nm |
Ontgoochelen is veel gezegd. Zo een 2-reeks is ook al een grotere en iets zwaardere wagen dan een 1-reeks. Dus dat voel je en zie je in de cijfers. Maar goed die motor is wel nog vrij leuk om mee te rijden.In een golf diesel zal dit veel bruter aanvoelen door het koppel dat hoger is en sneller beschikbaar is. Bij een benzine moet je hoger in toeren gaan, wat dan al gauw als Johnny-rijgedrag overkomt en niet echt comfortabel is.
Naar hedendaagse normen kan die 138 pk in een benzine-uitvoering serieus ontgoochelen.
Toen ik bij de Beiers werkte konden we random met wagens rijden uit het driving center. Mijn favorieten waren toch die zware diesels, genre 330d....
Komt ook doordat die verrekte volkswagen 1.9's en 2.0's (vooral die eerste, met pompinjectoren) een rampzalige koppelcurve hadden.
Mijn E46 320d met 136pk voelde een pak trager aan dan mijn broer's Audi A3 met 110pk, gewoon omdat het vermogen veel beter werd opgebouwd. In een directe vergelijking was er echter geen vergelijk
Mijn ibiza 1.9TDI indertijd met 220pk en 480Nm was anders wel een leuke wagen om mee te rijden. Explosief en bleef trekken tot tegen het rood.
Menig krachtigere wagens indertijd mee doen verschieten
Ik vind het anders wel ne mooie ook de achterkant.. Heel spijtig dat ik maar 1 uitlaat heb maar lelijk kunt ge dat toch niet noemen..Ontgoochelen is veel gezegd. Zo een 2-reeks is ook al een grotere en iets zwaardere wagen dan een 1-reeks. Dus dat voel je en zie je in de cijfers. Maar goed die motor is wel nog vrij leuk om mee te rijden.
De 2GC is in mijn ogen trouwens geen mooie wagen. Silhouet lang achter is afgrijselijk, langs opzij buiten proportie en langs voor is hij goed enkel zie je dat hij samengeduwd is. Ik spreek dan zuiver in M-sport uitvoering. Normale uitvoering is waanzin dat ze dat durven verkopen.
Ik blijf erbij de nieuwe 1 en 2 zijn allesbehalve een schot in de roos.
Was met een hybride turbo (Garrett vnt17/20), vanaf 2500 tot 4500 was het losgehenDie 1.9's hadden nog een smallere poweband, en daardoor nog fellere knallen! Spectaculair blok was dat... Wel zwarte rook zeker, met die waarden?
Valt precies ook in de smaak bij tunerkes.Ik vind het anders wel ne mooie ook de achterkant.. Heel spijtig dat ik maar 1 uitlaat heb maar lelijk kunt ge dat toch niet noemen..
En zoals ik al zei, int echt is em veel mooier, om een of andere reden pakt dienen auto niet op foto.