PVan de courante merken en populaire motoriseringen heb ik wel al wat gereden ja

Heel de familie is vrij car minded. Hebben wel al wat wagens en vervangwagens gehad. Ook ben ik niet te vies om aan een vriend, kennis of collega te vragen of ik eens het stuur mag overnemen.
Ook durfde ik wel al eens wat testritten te gaan doen pre-Corona.
Je hebt dus nog geen cent betaald? Ook wel vreemd, hier kom je het afleverhok niet in voor je volledig de som voldaan hebt.
Normale gang van zaken is veel gezegd. Maar persoonlijk vind ik het niet meer dan logisch dat men niet alles gaat laten vallen om alles in orde te maken. Dat het voor hen geen topprioriteit is dat snap ik. Ik weet niet wat er allemaal nog in orde moet of moest gemaakt worden, en ik vermoed jij ook niet. Pas op 1,5 week is lang, maar is ook heel snel voorbij natuurlijk.
Wat er aan de basis ligt van dit voorval dat weet ik niet natuurlijk. Maar ik snap wel dat je niet alles met de hoogste urgentie kan behandelen en dat het soms iets langer op de stapel blijft liggen. Zeker met een aflevering, daar kruipt wel wat werk in.