Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik weet niet als er zwarte velgen gaan komen haha, heb het er niet voor over :D

Heb hem enkel opnieuw gewrapt omdat de vorige afgeleefd was na 5 jaar en het geen reclame meer was voor mijn zaak :p
 
Mooi groen,maar liever niet mat voor mij. Uw velgen niet laten zwartspuiten,zal er maar ordinair uitzien 👍
Waarom geen velgen zwartspuiten? Of specifiek dat model?

Dat jaren geleden ook zwartgespoten velgen en nooit last mee gehad.
 
Waarom geen velgen zwartspuiten? Of specifiek dat model?

Dat jaren geleden ook zwartgespoten velgen en nooit last mee gehad.
Is echt te zien hoe intensief je die gebruikt. Gewoon spuiten zorgt ervoor dat deze gaan afpellen in veel gevallen.

Plasti-dippen is wel een optie.
 
Ik heb 3 jaar met plasti dip rondgereden, dat is gewoonweg goud waard. 0.0 afpellen en supereasy te onderhouden.
Uw velgen of de autolak? Bij ons toch al regelmatig klanten gehad waarbij de plastidip het niet heeft overleefd op de velgen, en ook vaak op de randen van autopanelen zelf. Uiteraard zal het daarbij ook afhangen hoe ze het hebben aangebracht.
 
Is echt te zien hoe intensief je die gebruikt. Gewoon spuiten zorgt ervoor dat deze gaan afpellen in veel gevallen.

Plasti-dippen is wel een optie.
5 jaar met rondgereden zonder ook maar 1 stukje lakschade.
Kuisen was door de carwash of met hogedruk...
 
Uw velgen of de autolak? Bij ons toch al regelmatig klanten gehad waarbij de plastidip het niet heeft overleefd op de velgen, en ook vaak op de randen van autopanelen zelf. Uiteraard zal het daarbij ook afhangen hoe ze het hebben aangebracht.
velgen. Kuisen met hogedruk, carwash, bandenwissels,...

En het is niet dat ik er héél veel moeite voor heb gedaan bij het aanbrengen: gewoon (lichtjes) gepoetst en speelkaarten tussen band en velg.
 
Toch al eens gaan piepen, de winterset staat er nog onder. Ze gaan hem op de zomerset afleveren. Zal voor eind deze week zijn. :)



IgH8xtf.jpg

5gMfwRS.jpg
 
Toch al eens gaan piepen, de winterset staat er nog onder. Ze gaan hem op de zomerset afleveren. Zal voor eind deze week zijn. :)
Leuk, dan kan je binnen twee weken de winterset er terug onder knallen :p

Ze gaan hem toch nog debadgen hoop ik?
 
Leuk, dan kan je binnen twee weken de winterset er terug onder knallen :p

Ze gaan hem toch nog debadgen hoop ik?
Yup. Het x-drive logotje mag blijven staan, dat stoort mij niet.

En die zomerset moet en zal er nog onder hoor, daar sta ik op. Is meestal ook pas november eer ik wissel. :p
 
Gaat denk ik wel een feest zijn voor krasjes :p
X-Drive er ook afdoen trouwens. Voor niets goed!
Zeker omdat ik daar tweewekelijks mee door de carwash ga rijden, sue me :p

Die x-drive. Kzal het nog wel zien. Het stoort me niet en als dat wel het geval zou worden is dat ook rap opgelost.
 
Terug
Bovenaan