Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Mijn dealer is er recent op uitgekomen dat mijn wagen gechipt is nadat ik hem had binnengebracht voor een motorisch probleem. Maar die wist dat omdat hij ermee gereden heeft en die koppelcurve volledig anders aanvoelde dan zijn (identieke) wagen. Dus niet omdat ze dat aan bepaalde waarden zagen/zouden gezien hebben bij het uitlezen (wat ze wel gedaan hebben).
Afgelopen week ook bij de dealer binnengedaan voor onderhoud en die zagen dat hij gechipt was. (ze deden er wel totaal niet moeilijk over)

Dus onzichtbaar is het allemaal niet zo blijkt.
 
Afgelopen week ook bij de dealer binnengedaan voor onderhoud en die zagen dat hij gechipt was. (ze deden er wel totaal niet moeilijk over)

Dus onzichtbaar is het allemaal niet zo blijkt.
Waarom zouden ze daar ook moeilijk over doen?
Je kwam daar voor een onderhoud waarschijnlijk? Dan maakt dat allemaal niet uit.
Als je daar zou staan omdat uw turbo kapot is dan zal het iets anders worden denk ik :p
 
Waarom zouden ze daar ook moeilijk over doen?
Je kwam daar voor een onderhoud waarschijnlijk? Dan maakt dat allemaal niet uit.
Als je daar zou staan omdat uw turbo kapot is dan zal het iets anders worden denk ik :p
Oliekoeler moest vervangen worden.

Ze zullen er in de eerste plaats niet moeilijk over gedaan hebben omdat de wagen verkocht werd als 190pk versie en er stond origineel de software op van de genepen 163pk, dat was al erg genoeg denk ik zo. :p

Zonder die tuning was ik daar nooit achter gekomen.
 
Oliekoeler moest vervangen worden.

Ze zullen er in de eerste plaats niet moeilijk over gedaan hebben omdat de wagen verkocht werd als 190pk versie en er stond origineel de software op van de genepen 163pk, dat was al erg genoeg denk ik zo. :p
Oej dat is wel een zure. Garantiegeval?
Maar uiteindelijk heeft dat ook weinig te maken met een tuning uw oliekoeler.
Daarbij getuned, met de 190pk software eh die hij eigenlijk al had moeten hebben toen je hem kocht :p
Hoeveel hij effectief loopt kunnen ze niet zien. Wel dat het geen BMW software is.
 
Oej dat is wel een zure. Garantiegeval?
Maar uiteindelijk heeft dat ook weinig te maken met een tuning uw oliekoeler.
Daarbij getuned, met de 190pk software eh die hij eigenlijk al had moeten hebben toen je hem kocht :p
Hoeveel hij effectief loopt kunnen ze niet zien. Wel dat het geen BMW software is.
Nog net binnen garantie ja :)

En inderdaad, heb ook gezegd dat ik gewoon de originele software heb laten flashen aangezien ze bij BMW zelf zeiden dat 'dit niet kon'

De tuner, een respectabele overigens, meette exact 162,4pk op de testbank en hij heeft me zelf de corresponderende software versie laten zien...
 
Is wel een schone bolide,zelf in saai grijs. Zwarte badges zijn ook wel cool. Mss kijk ik er ook wel eens voor
 
Onlangs met de mijne nog wat foto's gaan maken

Zeer mooi, ik zou dan wel weer de badges wegdoen aangezien ik het druk vind maar, grijs en zwart is altijd mooi.

Zal 2 nog posten van tijdens en voor de Runball. (ik moet hem nog is uit de stal halen :shy:)
Recent is met de "nieuwe" 992 Turbo S gaan rijden, maar niet waard om up te daten. Indien de 992 GT2 zou uitkomen, who knows. Jammer dat ze zo'n GT2 nooit in cabrio maken.

 
Ferme wagen voor een keurder van elektrische installaties ;)
Die ondertoon is toch nergens voor nodig?
Al schupte hij stront achter de trein, dat doet toch niks ter zake?

Raised center caps trouwens onmiddellijk de vuilbak in flikkeren.
Ook gewoon een zwarte ster kopen, chrome C43 terug hangen of debadgen.
Dit doet de wagen weinig goeds om eerlijk te zijn, doodzonde! :p
 
Die ondertoon is toch nergens voor nodig?
Al schupte hij stront achter de trein, dat doet toch niks ter zake?

Raised center caps trouwens onmiddellijk de vuilbak in flikkeren.
Ook gewoon een zwarte ster kopen, chrome C43 terug hangen of debadgen.
Dit doet de wagen weinig goeds om eerlijk te zijn, doodzonde! :p
Dat is geen ondertoon hoor ;)
 
Terug
Bovenaan