D
Deleted member 1888
Guest
Pussymagnet!GLE 350de.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pussymagnet!GLE 350de.
Meh, liever een G63Pussymagnet!
Beste is altijd om eraf te blijven. Wil je een snellere auto, koop een snellere. Dan ben je in orde. Als jij morgen met een fiat 500 die origineel 90pk tegen een auto rijdt, dan is het allemaal op te lossen. Rijdt jij morgen met die fiat, die ineens 500pk heeft tegen een auto. Kan je verzekeren dat je alles kwijt bent. Waarom? Not legal. Is misschien het foutieve woord, maar het is nooit de bedoeling geweest dat die wagen zo'n power heeft.Niemand schrik hoe dat zit met de verzekering als ge een zwaar accident hebt?
Kan me niet voorstellen dat dat geen problemen zou geven.
Heb het bij de mijne ook al es overwogen om te doen. Maar vindt eigenlijk het verschil minimaal tov het mogelijk risico.
Maak dat vooral je eigen maar wijsStage 1 is vooral software matig zeker dus als ge dan een ongeval doet is er geen enkele auto expert die uwe wagen gaat uitlezen.
Maak dat vooral je eigen maar wijs
Ik heb weet van enkele waar het wel al is gebeurd.
Dat zegt natuurlijk ook niet zoveel? Ik vermoed dat het vooral bij total-loss gevallen gaat zijn?Mijj schoonvader had tot vorig jaar reeds 30j een carosseriebedrijf... Nooit is de software uitgelezen van een ongevalwagen.
Ik was vroeger vriend van iemand die een bekend tuning bedrijf heeft, ik heb er daar letterlijk op de testbank zien staan die opdracht gekregen hadden van de verzekeringsmaatschappij om het vermogen te meten.Mijj schoonvader had tot vorig jaar reeds 30j een carosseriebedrijf... Nooit is de software uitgelezen van een ongevalwagen.
Der bestaan denk ik wel testbanken voor losse motoren, maar lijkt mij zot veel moeite en dan mag de motor zelf niet geraakt zijn ofzoHoe kan je het vermogen meten van een geplooide auto?
Ge moet ook niet perse het vermogen meten he? Als je gewoon kan aantonen dat er met de software gesjoemeld is...Hoe kan je het vermogen meten van een geplooide auto?
Was een herstelde wagenHoe kan je het vermogen meten van een geplooide auto?
Alleen maar als het inschrijvingsbewijs en gelijkvormigheidsattest zijn aangepast is het wettelijk. Alleen de verzekering is niet wettelijk.Ge moogt ermee "sjoemelen" met uw software. Bij BMW kan het zelfs bij hun dealers met Schnitzer software.
Ge moet het gewoon melden aan uw verzekering (die dan ook wel zal stijgen zoals uw PK's)
Bij een gewoon accident mss niet nee, maar als er menselijk leed is en de potentiele verzekeringskosten lopen op...Stage 1 is vooral software matig zeker dus als ge dan een ongeval doet is er geen enkele auto expert die uwe wagen gaat uitlezen.
Natuurlijk mag je uw software aanpassen. Daarom zijn DVX en Apex nog open.Ge moogt ermee "sjoemelen" met uw software. Bij BMW kan het zelfs bij hun dealers met Schnitzer software.
Ge moet het gewoon melden aan uw verzekering (die dan ook wel zal stijgen zoals uw PK's)
Wagens met motortuning mogen niet meer op de openbare weg gebruikt worden. Enkel op circuit.
Gaat het er niet eerder om dat die auto misschien niet verzekerd is als die veel meer PK's heeft dan er doorgegeven is aan de verzekering?Ik denk wel dat de verzekering moet kunnen aantonen dat het ongeval veroorzaakt werd door de aangepaste software?
Dat denk ik niet aangezien de verzekering dan gewoon argumenteert dat je onverzekerd bent omdat uw GVA niet meer correct is.Ik denk wel dat de verzekering moet kunnen aantonen dat het ongeval veroorzaakt werd door de aangepaste software?
Bij BMW is dit anders aangezien zij het wel volgens de regels doen met een gelijkvormighiedsattest. Je moet dan ook de wagen opnieuw inschrijven en verzekeren.Bij een gewoon accident mss niet nee, maar als er menselijk leed is en de potentiele verzekeringskosten lopen op...
En laat een ongeval met menselijke schade nu net niet een situatie zijn waarin ge zonder verzekering wilt vallen.
Natuurlijk mag je uw software aanpassen. Daarom zijn DVX en Apex nog open.
Je mag je dan alleen niet op de openbare weg begeven want de wagen komt niet meer overeen met het GVA. Vanaf jij daar buiten rijdt hebben zij daar geen enkele verantwoordelijkheid over.
Zelfde bij BMW, alleen behoudt je met hun software je garantie.
Dixit website DVX Performance: