Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Wie was nu weer die kerel die zo een sticker op zijn I30N had gehangen, en deze na 3 maanden opnieuw had verkocht voor een RAV4 of een andere Aziatische brakke SUV?
Jaaaaaaaa just :laugh:.
Initieel moest alles Opel, Peugeot of Citroën zijn (weet niet meer welke) want dat reed hij al 20jaar.
Dan was dat niet meer goed voor 1 of andere arbitraire reden.
Dan een thread om een fun-wagen te zoeken, waarin hij 2 jaar ging twijfelen over dewelke (ik denk dat letterlijk elke ietwat "fun" wagen ooit gemaakt gepasseerd is).
Om dan een I30N te kopen.
Dan 3 maand twijfelen welke Nürnberg sticker te kopen...
... om 3maand later die I30N te verkopen :laugh:.

(en twas voor nen X-trail denk ik)
 
Laatst bewerkt:
✅ Racingline R600 intake
✅ Racingline intake tube
✅ Racingline intercooler
✅ HG-Motorsport Turbo inlet
✅ HG-Motorsport Turbo outlet
✅ GFB DV+ Diverter Valve
✅ Full Remus Catback with valves
✅ HJS 200 cell Downpipe
✅ KW DDC
✅Power: 344 pk and 502 nm

stage 2+ dus :) maar ready voor 3 juist turbo wisselen nog
Toch sowieso van plan stage 3 te gaan dan? Mijn GTI zit gewoon met een remap op 325pk/475nm..

Edit: ok 't staat er gewoon bij dat je stage 3 gaat :)
 
Ligt dat “vast” wat een “stage” inhoudt?

bv: stage 2: enkel softwarematig

Hangt er vanaf wat er nodig is om het extra vermogen veilig aan te kunnen. Bij mijn wagen is bvb. per stage dit nodig:

Stage 1: vooral software (365pk)
Stage 2: downpipe, intake en software (400pk)
Stage 3: alles van stage 2 + Intercooler, turbo, koppeling bij manuele bak en software (450pk)
Stage 4: alles van Stage 3 + HPFP, versterkte koppeling, versterkte Divertor Valve, zwaardere turbo, volledige uitlaatlijn en software (500pk)
Stage 5: alles van Stage 4 en de rest geen idee, zover gaat DVX niet 😅 (550pk)
 
Stage 4 is niet zoveel meer moeite dan.
Ineens 440 en meer pk!
bij stage 4 moet je naar een hybird turbo gaan en best ook al je blok gaan versterken om vermogens van 450 pk zonder problemen te draaien..

Bij de EA888gen3 blokken is stage 3 echt de max wat een standaard block toe laat om betrouwbaar te blijven. Stage 3 word de golf R 7.5 turbo gebruik (IS38)

Stage 5 is een volledig verstrekt block, Lage druk pomp, andere bougies & bobines. En nog wel enkele dingen. dan spreken wel wel over +7000 euro bovenop een stage 3
 
Terug
Bovenaan