Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

GT-R heeft een voorste- en achterste bodemplaat die alles bijna afdekken, enkel de middeldemper en rechte buis naar einddemper zijn zichtbaar.

@zephir inlaat mag maar downpipes niet want anders ga je hem decatten en dat "mag niet". :whistle:
2 weken geleden naar de keuring geweest met mijn E91 325d en ik heb de keurder overduidelijk moeite zien doen om te zien of mijn roetfilter nog aanwezig was, ik vond hem wel vrij ijverig dus niet elke keurder zal dat doen, maar het toont wel aan dat ze ingelicht zijn om daar op te letten.
 
Bij onze laatste keuring (keuringstation Brasschaat) moest je buiten gaan staan, je kan helemaal niet zien wat ze met je wagen doen. Een maand of 2 geleden bij het naar huis rijden van de keuring aan de kant kunnen gaan staan met de auto van mijn vrouw, dubbel massa vliegwiel kapot, maar geen verhaal natuurlijk...
 
Ik heb de laatste keer de ophangingstest zelf mogen doen :biglaugh:
In wallonie mag je gewoon zoals vroeger naast je auto mee binnen.
Ik heb daar bijv nog nooit een uitstoot-test moeten doen, dat wordt altijd overgeslaan.
 
Ja idd. Koffer is gene vette.. Nu, ik heb wel nog nooit een berline gehad, dus kan eigenlijk niet vergelijken. Het probleem is vooral de hoogte vind ik, ik denk dat je nu maar een 40cm hebt? Zou het eens moeten checken.

Foto mag zeker!
Beetje late reactie. Auto was serieus vuil :D
Bij deze een foto van de achterkant
 
195833852_10225472989601964_5955026902468204786_n.jpg
 
Dikke RS zo... Staat precies wel heel laag zo?
Ik heb zelf ook nog een O2 Combi TSI RS gehad... Altijd graag mee gereden....

Dit was een 245 zeker?
 
2 weken geleden naar de keuring geweest met mijn E91 325d en ik heb de keurder overduidelijk moeite zien doen om te zien of mijn roetfilter nog aanwezig was, ik vond hem wel vrij ijverig dus niet elke keurder zal dat doen, maar het toont wel aan dat ze ingelicht zijn om daar op te letten.
Sinds wanneer mag je er bij zijn als ze uw auto keuren?
Sinds corona is dat strikt verboden.
 
Kan zijn dat hij kon toekijken vanuit de plek waar hij moest wachten he. Kan alleszins in KM Brugge.
 
Wat is dat tegenwoordig, andere intake en cat back, andere injectoren en/of andere turbo en remap op die 2.0TSI's?
✅ Racingline R600 intake
✅ Racingline intake tube
✅ Racingline intercooler
✅ HG-Motorsport Turbo inlet
✅ HG-Motorsport Turbo outlet
✅ GFB DV+ Diverter Valve
✅ Full Remus Catback with valves
✅ HJS 200 cell Downpipe
✅ KW DDC
✅Power: 344 pk and 502 nm

stage 2+ dus :) maar ready voor 3 juist turbo wisselen nog
 
✅ Racingline R600 intake
✅ Racingline intake tube
✅ Racingline intercooler
✅ HG-Motorsport Turbo inlet
✅ HG-Motorsport Turbo outlet
✅ GFB DV+ Diverter Valve
✅ Full Remus Catback with valves
✅ HJS 200 cell Downpipe
✅ KW DDC
✅Power: 344 pk and 502 nm

stage 2+ dus :) maar ready voor 3 juist turbo wisselen nog
Heb je ook een nurburgringsticker?
 
✅ Racingline R600 intake
✅ Racingline intake tube
✅ Racingline intercooler
✅ HG-Motorsport Turbo inlet
✅ HG-Motorsport Turbo outlet
✅ GFB DV+ Diverter Valve
✅ Full Remus Catback with valves
✅ HJS 200 cell Downpipe
✅ KW DDC
✅Power: 344 pk and 502 nm

stage 2+ dus :) maar ready voor 3 juist turbo wisselen nog
Gadver, da's al de moeite!

Heb je geen moeite met al dat vermogen op je aandrijfas? DSG of manueel en heb je per gear je koppel aangepast daarvoor?
 
Gadver, da's al de moeite!

Heb je geen moeite met al dat vermogen op je aandrijfas? DSG of manueel en heb je per gear je koppel aangepast daarvoor?

Geen moeite mee :)

ik heb alles zo aangepast dat hij makkelijk stage 3 aankan en dan spreken we rond de 400pk en 550nm :)
 
Terug
Bovenaan