Volgens mij kom je er niet met 30k om zo een blok atmo op 480pk te krijgen..Eerlijk gezegd zie ik het ook niet gebeuren atmosferisch zo'n hoge vermogen winst maar ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij kom je er niet met 30k om zo een blok atmo op 480pk te krijgen..Eerlijk gezegd zie ik het ook niet gebeuren atmosferisch zo'n hoge vermogen winst maar ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Geen idee van de kosten maar om +100pk atmosferisch te winnen zal het idd niet goedkoop zijn. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen maar dan nog.Volgens mij kom je er niet met 30k om zo een blok atmo op 480pk te krijgen..
Idd!Is een beetje hetzelfde als zeggen dat een M5 in alle opzichten beter is dan een M3
Niemand heeft gezegd dat hij dat vaak kan halen.Wat doe je met een atmo blok? Andere headers? RAM intake? Boring of slag van de cilinders aanpassen? Uitlaat daarop aanpassen? Internals verstevigen zodat je hogere rpm's aan kan? Als je geen boost hebt, dan moet je op een andere manier meer zuurstof aanbrengen en dat is al snel moeilijk denk ik. Als je ziet dat je met een 3.0L B58 blok met turbo 380 pk hebt in een supra, dan is een atmo V6 3.7L met 350pk al behoorlijk knap denk ik dan...
Een GTR doet de nurburgingring in 7min 8sIs hier toch wel vaak het verhaal van bigger is better hè (ook in de andere auto threads) Een GTR weegt wsl 300KG meer dan een 370Z. In het rechtdoor rijden maakt dat niet veel uit, maar in het plezantere bochtenwerk ga je dat extra gewicht echt wel voelen.
Is een beetje hetzelfde als zeggen dat een M5 in alle opzichten beter is dan een M3
Qua jaarlijkse rijtax klopt dit absoluut.Een 370Z is zeker geen straf om in rond te rijden. Maar ik vermoed dat als je die 2200€ ervoor over hebt, dat de meeste mogelijke klanten ook wel het budget hebben om dan de GT-R te kopen. En een GT-R is vrij letterlijk op elk vlak een upgrade tov een 370Z...
Er is een verschil tussen een getunede wagen waarbij er bewuste slimme keuzes gemaakt worden en eentje die gewoon "zoveel mogelijk PK binnen budget" moest krijgen.
Het was toch duidelijk dat ik het over rijplezier had en _niet_ snelheidEen GTR doet de nurburgingring in 7min 8s
De 370Z in 8min 11s.
De M3 in 7min 50s
M5 in 7min 38s
De M3 en M5 liggen véél dichter bij elkaar dan de GTR en 370Z hoor (het verschil is trouwens 200kg). Ik denk niet dat er veel circuits gaan zijn die de 370Z sneller gaat kunnen zijn...
Het overkomt elke @Forumgebruiker.Fuck fuck ...echt FUCK wat een eikel ben ik soms.
Aan iedereen mijn excuses,een geluk dat dit anoniem is want ik zou het anders niet kunnen.
Ik zit hier maar mensen te beledigen en zo ben ik niet.
Sorry aan alle lieve eerlijke mensen,kga me hier verder ook onthouden...peace
Ja want ne 38.000 eur golf r is natuurlijk voor dat publiekDat zou ik nu niet zeggen. Vaak zie je wel aan mensen dat ze met een opgefokt golfke rijden.
Het klakske en de blik verraden veel!
De banken worden rijk met zulk volk.Ja want ne 38.000 eur golf r is natuurlijk voor dat publiek
Insinueer jij nu dat deze mensen lenen voor hun wagen?De banken worden rijk met zulk volk.
Insinueer jij nu dat deze mensen lenen voor hun wagen?
En over GT-R’s met 1000pk en meer door de keuring sleuren, met een tuningrapport en rooie kaart zeker!
High flow cat met CE keurmerk? Da's toch toegestaan?@zephir inlaat mag maar downpipes niet want anders ga je hem decatten en dat "mag niet".
Inderdaad. Zolang de downpipe catted is met CE mag dat voor de keuring.High flow cat met CE keurmerk? Da's toch toegestaan?