Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Waarschijnlijk de motorruimte die te heet wordt en daardoor de lucht te veel opwarmt alvorens die via die filters in het plenum geraakt? Daarvoor dienen die cold air intakes met die scoops en afgesloten ducting ook? Hoe een oliekoeler dat oplost weet ik ook niet? Water-air intercoolers zijn me bekend op geblazen motoren, maar oil-air niet.
Al verschillende manieren geprobeerd op google, maar ik vind er niets over. Een CAI op oliekoeling? Dat moet iets zijn uit een zeer specifiek milieu volgens mij. Lijkt me zelfs eerder dat je daarmee je lucht verwarmt, maar bon.

Zelfs als het waar is: 344->480pk atmosferisch. Sure. Graag een testbankverslag en gedetailleerde technische uitleg van de mods.
 
Laatst bewerkt:
Hij zal het wel hebben over een oliekoeler van Stillen ipv air intake.
 
Hij zal het wel hebben over een oliekoeler van Stillen ipv air intake.
Lijkt me al iets logischer, maar heel die post komt over alsof het iemand is die een andere luchtfilter heeft gestoken en daarmee plots pk's extra heeft.
Nee, zolang ik geen testbankverslag zie, inclusief uitleg, is het pure onzin.
 
Sinds een weekje een Mercedes a250e.
Heel tevreden van, eer je hybride gewoon bent wil je niet meer terug. 😎
Wel een ongelooflijk kleine koffer. Ik kreeg er geeneens mijn wekelijkse boodschappen in. :/
Voor de rest wel tof qua rijden en snufjes, maar die kofferruimte...
 
Is idd niet één van de grootste 😊
Is ook de reden dat ik een trekhaak erbij heb gepakt en een kar gekocht heb. Een Ikea ofzo is gemakkelijk alles daarin te leggen en niet meer sukkelen met zetels neerklappen ed
 
Is idd niet één van de grootste 😊
Is ook de reden dat ik een trekhaak erbij heb gepakt en een kar gekocht heb. Een Ikea ofzo is gemakkelijk alles daarin te leggen en niet meer sukkelen met zetels neerklappen ed
Kasten van Ikea pasten wel in uw scirocco ofzo? :p
 
Mijn wagen sinds enkele maanden:

IMG-1162.jpg


IMG-1163.jpg


Ik kan er echt van genieten!
 
Niet aangepast taalgebruik
Dus, atmo blok van 344pk naar 480 pk, en oliegekoelde luchtfilters?
13075356633.jpg
Ok man...duidelijk dt je express tussen de regels leest.
Maar nevermind dit forum is duidelijk nog even toxisch als 9 lives.
Gaat over een gesloten airbox en oliekoeling apart.
Maar dat wist je goed genoeg maar ja,jullie zijn uiteraard eikels! Have fun guys...
 
Ok man...duidelijk dt je express tussen de regels leest.
Maar nevermind dit forum is duidelijk nog even toxisch als 9 lives.
Gaat over een gesloten airbox en oliekoeling apart.
Maar dat wist je goed genoeg maar ja,jullie zijn uiteraard eikels! Have fun guys...
Wij zijn toxisch, maar gij begint direct mensen uit te schelden voor eikels omdat gij geen deftige zinnen kunt maken? En hoe zit het met die pk's, daar een dyno sheet van? Of moet ik ook telepatisch weten dat het eigenlijk een ander getal was die je bedoelde?
 
Mijn wagen sinds enkele maanden:

IMG-1162.jpg


IMG-1163.jpg


Ik kan er echt van genieten!
Prachtig! Al kan ik niet anders zeggen, hier staat dezelfde op de inrit :D Hoe valt de e mee qua koffer ?

Alleen, ik zie dat je de zwarte grill hebt en de zwarte velgen. Waarom geen zwarte uitlaattips ? of zie ik het verkeerd.
 
Prachtig! Al kan ik niet anders zeggen, hier staat dezelfde op de inrit :D Hoe valt de e mee qua koffer ?

Alleen, ik zie dat je de zwarte grill hebt en de zwarte velgen. Waarom geen zwarte uitlaattips ? of zie ik het verkeerd.
Qua koffer voorlopig 'ok', maar ik gebruik wel nog mijn touring om bv. naar het containerpark te gaan. Anders hebben we de koffer voorlopig nog niet zo veel nodig, dus weinig last van momenteel.

Ja, die zwarte uitlaattips.. Ik heb het ook al gezien, heb nochtans de optie dat het zwarte zouden moeten zijn. Ik heb al eens contact opgenomen met de garage, want 'stoor' me er wat aan. Maar ik heb zelf nog nooit 1 gezien met de potentieel zwarte, dus kan ook niet vergelijken. Nu, het valt wel op dat het geen zwarte zijn, dus vermoed dat het niet correct is..
 
Qua koffer voorlopig 'ok', maar ik gebruik wel nog mijn touring om bv. naar het containerpark te gaan. Anders hebben we de koffer voorlopig nog niet zo veel nodig, dus weinig last van momenteel.

Ja, die zwarte uitlaattips.. Ik heb het ook al gezien, heb nochtans de optie dat het zwarte zouden moeten zijn. Ik heb al eens contact opgenomen met de garage, want 'stoor' me er wat aan. Maar ik heb zelf nog nooit 1 gezien met de potentieel zwarte, dus kan ook niet vergelijken. Nu, het valt wel op dat het geen zwarte zijn, dus vermoed dat het niet correct is..
Je zou er zeker zwarte moeten hebben (de zwarte nieren komen enkel met de zwarte uitlaattips. Die zwarte uitlaattips lijken een soort donker metaal. Het is niet echt pikzwart ofzo, maar wel donkerder dan die van jou.
 
Qua koffer voorlopig 'ok', maar ik gebruik wel nog mijn touring om bv. naar het containerpark te gaan. Anders hebben we de koffer voorlopig nog niet zo veel nodig, dus weinig last van momenteel.

Ja, die zwarte uitlaattips.. Ik heb het ook al gezien, heb nochtans de optie dat het zwarte zouden moeten zijn. Ik heb al eens contact opgenomen met de garage, want 'stoor' me er wat aan. Maar ik heb zelf nog nooit 1 gezien met de potentieel zwarte, dus kan ook niet vergelijken. Nu, het valt wel op dat het geen zwarte zijn, dus vermoed dat het niet correct is..
Als je nog een touring hebt staat cva nog wel dan, want de batterij neemt toch ook nog een hap uit de koffer dacht ik, niet ?

Inderdaad daarmee dat het me opviel dat die niet zwart zijn, zou er toch eens achter zitten want het staat mooier in het zwart
Op dit moment is de vrouw des huizes weg met de onze, als ze terug is maak ik wel een foto van de uitlaat, is ook een zwarte met m-pakket
 
Mijn wagen sinds enkele maanden:

IMG-1162.jpg


IMG-1163.jpg


Ik kan er echt van genieten!
Schoone wagen! Hoever kunde daarmee rijden op de batterijen?

Als je nog een touring hebt staat cva nog wel dan, want de batterij neemt toch ook nog een hap uit de koffer dacht ik, niet ?

Inderdaad daarmee dat het me opviel dat die niet zwart zijn, zou er toch eens achter zitten want het staat mooier in het zwart
Op dit moment is de vrouw des huizes weg met de onze, als ze terug is maak ik wel een foto van de uitlaat, is ook een zwarte met m-pakket
Theoretisch is het 100l aan ruimte die de batterijen in nemen ten opzichte van een niet hybride model. Ik heb ook zitten kijken voor een 2de hands maar voor mij was deze geen optie omdat er heel veel ruimte verloren gaat aan de batterijen. Ik geloof dat je maar een stuk of 40 cm hebt tot de bovenkant van de koffer over een groot deel van de ruimte.
 
Qua koffer voorlopig 'ok', maar ik gebruik wel nog mijn touring om bv. naar het containerpark te gaan. Anders hebben we de koffer voorlopig nog niet zo veel nodig, dus weinig last van momenteel.
Gij zijt zo iemand die zijn snoeiafval in zijn koffer steekt ofzo? :p
En als het antwoord nee is, er zijn dus echt mensen die dat doen. Maar pas op, ik veroordeel niemand hoor!
 
Gij zijt zo iemand die zijn snoeiafval in zijn koffer steekt ofzo? :p
En als het antwoord nee is, er zijn dus echt mensen die dat doen. Maar pas op, ik veroordeel niemand hoor!
Ik ken zo iemand, 1 van de buren hier heeft een cabriolet, vroeger een renault megane, nu een Mercedes C cabriolet en die vervoerd daar echt alles mee, gewoon dak open en gaan :laugh:
 
Ik ken zo iemand, 1 van de buren hier heeft een cabriolet, vroeger een renault megane, nu een Mercedes C cabriolet en die vervoerd daar echt alles mee, gewoon dak open en gaan :laugh:
Tja, als ge geen dak hebt dan is de hoogte onbeperkt natuurlijk (nu ja, toch min of meer).

Ik heb zo ooit iemand met ne Z4 gezien die in de Gamma houten platen of zoiets was gaan halen, die staken achter zijne rug. Hoe bizar dat was realiseerde ik mij pas toen het in mij op kwam dat dat ne 2 zit is :).

En sorry, ik heb dieje mens toen beloofd de foto nooit op 't internet te zetten (hij had mij ne foto zien pakken en stopte om te vragen om de nummerplaat te blurren). Ik heb hem nog veel succes gewenst, en hij kon zelf ook wel het grappige van de situatie in zien.
 
Hier is ook al wel eens een kerstboom in de cabrio vervoerd en in mijn touring gaan ook regelmatig speciale ladingen mee... Daar dient dat toch voor? Voor smerige ladingen voor't recyclagepark heb ik wel een trekhaak...
 
Terug
Bovenaan