Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

Die ondertoon is toch nergens voor nodig?
Al schupte hij stront achter de trein, dat doet toch niks ter zake?

Raised center caps trouwens onmiddellijk de vuilbak in flikkeren.
Ook gewoon een zwarte ster kopen, chrome C43 terug hangen of debadgen.
Dit doet de wagen weinig goeds om eerlijk te zijn, doodzonde! :p
Twee keer op één avond... heb je een #onlyfans :clap:
 
Paar keer nu Porsche Antwerpen bezocht voor de GT3. Toch een mooi pareltje

Zou hem zo samenstellen. Echter ben ik bang voor het krachtverlies met de Turbo S. Heb dan ook nog een paar offerte aanvragen uitgestuurd naar uitlaat zaken zoals Europipes terug voor een cat 50 uitlaat te steken.

Pff toch een moeilijke allemaal. Keuzes keuzes :evil:
 
Paar keer nu Porsche Antwerpen bezocht voor de GT3. Toch een mooi pareltje

Zou hem zo samenstellen. Echter ben ik bang voor het krachtverlies met de Turbo S. Heb dan ook nog een paar offerte aanvragen uitgestuurd naar uitlaat zaken zoals Europipes terug voor een cat 50 uitlaat te steken.

Pff toch een moeilijke allemaal. Keuzes keuzes :evil:
Ik zou precies eerder inzitten over het gemis van het comfort dat een Turbo (S) u extra geeft tov een GT3 :p. Ik kan me moeilijk inbeelden dat een GT3 gaat aanvoelen alsof je vermogen te kort hebt :D

Wel leuk om in dat segment te kunnen shoppen ... #jaloers!
 
Ik zou precies eerder inzitten over het gemis van het comfort dat een Turbo (S) u extra geeft tov een GT3 :p. Ik kan me moeilijk inbeelden dat een GT3 gaat aanvoelen alsof je vermogen te kort hebt :D

Wel leuk om in dat segment te kunnen shoppen ... #jaloers!
Ik heb sowieso in mijn offerte gekozen voor dezelfde sportstoelen als mijn Turbo S. Dit voor comfort voor langere ritten + isofix :D

Korte opsomming:
Turbo S = infinite powergevoel
Even voorbijsteken is pedaal induwen en die turbo's knallen u zoals een vliegtuig maar nog harder in de stoel. Nam mijn collega mee en die vent zat te schreeuwen letterlijk.

GT3 = schreeuwgevoel van hoge toeren e
Kun je ook perfect een auto voorbijsteken die high level is, maar dan zal je echt in de hogere toeren grijpen om de overhand te halen en dat is linear gevoel zal ik zeggen. zie 1 2 3 4 5 . Bij de turbo is dat 1 2 6 10 15 kwa powerlevel.

Een GT2 RS zou de max zijn mét GT3 uitlaat:D
 
Vroeger vaak gereden met een 997 gt3. Het liniaire en hooge toeren moeten draaien is net een pluspunt. Confort in zowiets is er best wel,en wss al zeker in huidige generatie.
Voor het prijsverschil dat je moet opleggen kan je ook wel waardevast leuk spul bijkopen. Imo toch ook wel het overwegen waard. Veel succes met die zware dilemma s 😂
 
Vroeger vaak gereden met een 997 gt3. Het liniaire en hooge toeren moeten draaien is net een pluspunt. Confort in zowiets is er best wel,en wss al zeker in huidige generatie.
Voor het prijsverschil dat je moet opleggen kan je ook wel waardevast leuk spul bijkopen. Imo toch ook wel het overwegen waard. Veel succes met die zware dilemma s 😂
Gewoon beide he, Turbo S houden en GT3 voor int weekend :D
 
  • Leuk
Waarderingen: C43
Vroeger vaak gereden met een 997 gt3. Het liniaire en hooge toeren moeten draaien is net een pluspunt. Confort in zowiets is er best wel,en wss al zeker in huidige generatie.
Voor het prijsverschil dat je moet opleggen kan je ook wel waardevast leuk spul bijkopen. Imo toch ook wel het overwegen waard. Veel succes met die zware dilemma s 😂
Vreselijk he :eek2:


Gewoon beide he, Turbo S houden en GT3 voor int weekend :D
Die kans is realistisch. Turbo S voor werk en Runball - GT3 voor plezierdagen en depri dagen
 
  • Leuk
Waarderingen: C43
Turbo S = infinite powergevoel
Even voorbijsteken is pedaal induwen en die turbo's knallen u zoals een vliegtuig maar nog harder in de stoel. Nam mijn collega mee en die vent zat te schreeuwen letterlijk.

Mooie beschrijving, de Turbo S is de enige Porsche waar ik ooit zelf mee gereden heb en na een paar keer doortrappen lag m’n eten bijna op het dashboard :laugh:

Heerlijk wagen :love:
 
Mooie beschrijving, de Turbo S is de enige Porsche waar ik ooit zelf mee gereden heb en na een paar keer doortrappen lag m’n eten bijna op het dashboard :laugh:

Heerlijk wagen :love:
Idd , neef van me heeft er eentje. Blijft toch wel een hele belevenis als hij de pedaal in de mat stampt.
Zelf heeft ie me er nog niet mee laten rijden. En maar goed ook. 🤨
 
Wijlen Flatsix zou niet weten waar hij het had met al dat Porsche geweld.

Ik vraag me af waar hij tegenwoordig uithangt.
 
Nieuwe wrap op mijn Audi A3 en chromedelete van de grill & logo's. Zou eigenlijk nog moeten zwarte velgen steken, maar kan er het geld niet aan geven :p

WGVFCTz.jpg

x8qcHyi.jpg

fRwoyjl.jpg
 
Terug
Bovenaan