Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik vind het anders wel ne mooie :) ook de achterkant.. Heel spijtig dat ik maar 1 uitlaat heb maar lelijk kunt ge dat toch niet noemen..

En zoals ik al zei, int echt is em veel mooier, om een of andere reden pakt dienen auto niet op foto.
Mijn favoriete wagen zal het niet worden, maar die van jou is nog ok.

Zonder die M-pack vind ik dat wel een lelijk eendje, ik wist niet wat ik zag toen ik de eerste keer een tegen kwam.

Ik moet elke dag voorbij de dealer passeren naar m'n werk, ik zie m'n wagen daar nu al anderhalve week staan schimmelen op de parking onaangeroerd.

Gisteren op de terugweg even gaan horen of ze de papieren al in orde hadden zodat ik m'n platen kan aanvragen. (Nieuwe verzekering, nieuwe platen)

Krijg ik daar een onverschillig antwoord dat het 'nog niet op de planning staat'

Heb toen toch eventjes laten voelen dat ik dat niet ging accepteren en dat ik graag nu een afleverdatum kreeg waar niet meer van afgeweken werd. Zeker omdat ik al 3 maanden langer wacht dan voorzien.

3 uren later zaten de documenten in m'n mailbox, vrijdag de wagen afhalen.

Vind zoiets echt vreselijk dat ik daar zelf weer ben moeten achteraan lopen. Speciaal de wagen bij een andere dealer gekocht als de vorige en ik vrees dat het hier dezelfde zever gaat zijn.

Ik moet elke dag voorbij de dealer passeren naar m'n werk, ik zie m'n wagen daar nu al anderhalve week staan schimmelen op de parking onaangeroerd.

Gisteren op de terugweg even gaan horen of ze de papieren al in orde hadden zodat ik m'n platen kan aanvragen. (Nieuwe verzekering, nieuwe platen)

Krijg ik daar een onverschillig antwoord dat het 'nog niet op de planning staat'

Heb toen toch eventjes laten voelen dat ik dat niet ging accepteren en dat ik graag nu een afleverdatum kreeg waar niet meer van afgeweken werd. Zeker omdat ik al 3 maanden langer wacht dan voorzien.

3 uren later zaten de documenten in m'n mailbox, vrijdag de wagen afhalen.

Vind zoiets echt vreselijk dat ik daar zelf weer ben moeten achteraan lopen. Speciaal de wagen bij een andere dealer gekocht als de vorige en ik vrees dat het hier dezelfde zever gaat zijn.
Dat is nu toch echt onbegrijpelijk? Ik snap dat uw techniekers etc volgeboekt zitten. Maar dat is puur de administratie die nog moet gebeuren... Het is nu toch niet dat er 100 auto's op een dag moeten ingeschreven worden he.

edit: nuja, ik heb zo terugroepactie gehad, ze gingen mij bellen als hij klaar was. Maar, in de app kon ik zien of hij aan het laden was, en die remote view opzetten. Dus ik kijk om 15u (zodat ik voor etenstijd van kleine dat kan regelen), auto helemaal volgeladen en staat gewoon op parking.
Ik bel naar hun "ahja, die staat al klaar sinds de voormiddag ze, hebt ge geen sms gehad?"

euhm... nee.

Mja, ik ken het hoor. Om mijn wagen op te halen heb ik ook echt een paar dagen zeer actief bank, verzekering en dealer zitten chasen zodat iedereen zijn stukje van het papierwerk zo snel mogelijk deed, of ik kon er waarschijnlijk nog een tijdje langer op wachten.

Vonden ze waarschijnlijk allemaal iets minder leuk, maar screw it :p

Mja, ik ken het hoor. Om mijn wagen op te halen heb ik ook echt een paar dagen zeer actief bank, verzekering en dealer zitten chasen zodat iedereen zijn stukje van het papierwerk zo snel mogelijk deed, of ik kon er waarschijnlijk nog een tijdje langer op wachten.

Vonden ze waarschijnlijk allemaal iets minder leuk, maar screw it :p
Jaja ik ben er zeker van dat ik nu ook als ambetanterik word bekeken daar, maar om eerlijk te zijn zal me dat worst wezen :)

Gekend fenomeen nochtans. Voor u is dat belangrijk, maar voor hun is dat het niet. Dat ligt vrij onderaan de stapel.
De wagen is volledig betaald en dat is voor hen het belangrijkste.

Idem met de verzekering, dat is geen topprioriteit voor hen.

Uiteindelijk is voor iedereen alles dringend. Op mijn werk ook, alles heel dringend, prioriteit aan geven! Ja je kan maar één ding tegelijk eh, en je moet daarin keuzes maken.

Ik moet zeggen dat dat bij mijn lease best vlot ging (Autonatie ACM Mechelen (Audi)).

Om even terug in te pikken op het "vermogen". Mijn 136PK 2.0TDI voelt toch ook niet traag aan, maar ik kom natuurlijk van een 105PK 1.6TDI.

Gekend fenomeen nochtans. Voor u is dat belangrijk, maar voor hun is dat het niet. Dat ligt vrij onderaan de stapel.
De wagen is volledig betaald en dat is voor hen het belangrijkste.

Idem met de verzekering, dat is geen topprioriteit voor hen.

Uiteindelijk is voor iedereen alles dringend. Op mijn werk ook, alles heel dringend, prioriteit aan geven! Ja je kan maar één ding tegelijk eh, en je moet daarin keuzes maken.
Wat een dikke zever seg. Ik heb nog geen rotte euro betaald hoor.

Als jij dat de normale gang van zaken vindt, ik zou nooit met u willen samenwerken. Als ik zo niet-klantgericht was, was mijn vennootschapje al lang failliet.

En het gaat mij niet over het type wagen dat voorrang moet krijgen oid als je dat zou insinueren, maar een verkoop hoort pas afgerond te zijn bij oplevering, niet daar ergens tussenin.

De verzekering is geen probleem, ik heb op 24u de nieuwe platen.

Als jij dat de normale gang van zaken vindt, ik zou nooit met u willen samenwerken. Als ik zo niet-klantgericht was, was mijn vennootschapje al lang failliet.

En het gaat mij niet over het type wagen dat voorrang moet krijgen oid als je dat zou insinueren, maar een verkoop hoort pas afgerond te zijn bij oplevering, niet daar ergens tussenin.
Ja, dit dus. Dat is het equivalent van een oplossing bouwen en het afbollen voor ge ze op productie zet...

Ik moet zeggen dat dat bij mijn lease best vlot ging (Autonatie ACM Mechelen (Audi)).

Om even terug in te pikken op het "vermogen". Mijn 136PK 2.0TDI voelt toch ook niet traag aan, maar ik kom natuurlijk van een 105PK 1.6TDI.
A4 avant?
Want dat is met alle respect geen vlotte wagen hoor :P Voelt effectief wel traag aan.
Dat koppel van 320Nm is beschikbaar van 1800 tot 2600tr/min. Ja dat is geen brede band en dat voel je ook.

A4 avant?
Want dat is met alle respect geen vlotte wagen hoor :p Voelt effectief wel traag aan.
Dat koppel van 320Nm is beschikbaar van 1800 tot 2600tr/min. Ja dat is geen brede band en dat voel je ook.
Jep, A4 Avant, tuurlijk is dat geen "vlotte" wagen. Maar het hangt er vanaf wat je gewend bent denk ik? Ik reed eerst met een 1.6TDI Golf Variant, die moest ge constant mishandelen om daar iets of wat vlot mee door het verkeer te geraken.
Had ik nog liever de 163PK versie gehad? Natuurlijk.

Jep, A4 Avant, tuurlijk is dat geen "vlotte" wagen. Maar het hangt er vanaf wat je gewend bent denk ik? Ik reed eerst met een 1.6TDI Golf Variant, die moest ge constant mishandelen om daar iets of wat vlot mee door het verkeer te geraken.
Had ik nog liever de 163PK versie gehad? Natuurlijk.

Heb de Arteon 150pk, volgens mij is die wel wat zwaarder maar dat is gewoon een traag hok.
Maar daarvoor heb ik die niet gekozen, en jij je A4 wss ook niet.

Heb de Arteon 150pk, volgens mij is die wel wat zwaarder maar dat is gewoon een traag hok.
Maar daarvoor heb ik die niet gekozen, en jij je A4 wss ook niet.
Klopt, daar is hij niet voor gekozen. Als er een hybride variant was van de A4 had ik die wel gekozen, maar voor de rest nog geen seconde spijt van gehad, rijdt goed, is luxueus en ik heb voldoende ruimte.

Had jij ondertussen al een nieuwe besteld?

Is er één wagen waarmee jij nog niet hebt gereden? :unsure:

Van de courante merken en populaire motoriseringen heb ik wel al wat gereden ja :P
Heel de familie is vrij car minded. Hebben wel al wat wagens en vervangwagens gehad. Ook ben ik niet te vies om aan een vriend, kennis of collega te vragen of ik eens het stuur mag overnemen.
Ook durfde ik wel al eens wat testritten te gaan doen pre-Corona.

De verzekering is geen probleem, ik heb op 24u de nieuwe platen.
Je hebt dus nog geen cent betaald? Ook wel vreemd, hier kom je het afleverhok niet in voor je volledig de som voldaan hebt. :P

Normale gang van zaken is veel gezegd. Maar persoonlijk vind ik het niet meer dan logisch dat men niet alles gaat laten vallen om alles in orde te maken. Dat het voor hen geen topprioriteit is dat snap ik. Ik weet niet wat er allemaal nog in orde moet of moest gemaakt worden, en ik vermoed jij ook niet. Pas op 1,5 week is lang, maar is ook heel snel voorbij natuurlijk.

Wat er aan de basis ligt van dit voorval dat weet ik niet natuurlijk. Maar ik snap wel dat je niet alles met de hoogste urgentie kan behandelen en dat het soms iets langer op de stapel blijft liggen. Zeker met een aflevering, daar kruipt wel wat werk in.

Klopt, daar is hij niet voor gekozen. Als er een hybride variant was van de A4 had ik die wel gekozen, maar voor de rest nog geen seconde spijt van gehad, rijdt goed, is luxueus en ik heb voldoende ruimte.

Had jij ondertussen al een nieuwe besteld?

Nope en dat zal niet voor direct zijn. Voor mij zal het ook te laat zijn want ben de zever op HR gebied (niet alleen de auto uiteraard, maar doet er zeker geen goed aan) zo spuugzat dat ik hoogstwaarschijnlijk ga vertrekken. Maar dat is hier niet de juiste plaats om te bespreken :).

PVan de courante merken en populaire motoriseringen heb ik wel al wat gereden ja :p
Heel de familie is vrij car minded. Hebben wel al wat wagens en vervangwagens gehad. Ook ben ik niet te vies om aan een vriend, kennis of collega te vragen of ik eens het stuur mag overnemen.
Ook durfde ik wel al eens wat testritten te gaan doen pre-Corona.

Je hebt dus nog geen cent betaald? Ook wel vreemd, hier kom je het afleverhok niet in voor je volledig de som voldaan hebt. :p

Normale gang van zaken is veel gezegd. Maar persoonlijk vind ik het niet meer dan logisch dat men niet alles gaat laten vallen om alles in orde te maken. Dat het voor hen geen topprioriteit is dat snap ik. Ik weet niet wat er allemaal nog in orde moet of moest gemaakt worden, en ik vermoed jij ook niet. Pas op 1,5 week is lang, maar is ook heel snel voorbij natuurlijk.

Wat er aan de basis ligt van dit voorval dat weet ik niet natuurlijk. Maar ik snap wel dat je niet alles met de hoogste urgentie kan behandelen en dat het soms iets langer op de stapel blijft liggen. Zeker met een aflevering, daar kruipt wel wat werk in.
Kheb nog niks betaald nee.

Ze wisten me ook nog heel leuk te zeggen dat ik 'chance had dat ze nog net een set m performance velgen hadden kunnen bemachtigen, want anders was dat nog 6 maanden wachten'

Euh, die velgen hadden 5 maand geleden besteld moeten zijn en niet nu he. :-/

Er zitten trouwens pirelli's op 😭

Kheb nog niks betaald nee.

Ze wisten me ook nog heel leuk te zeggen dat ik 'chance had dat ze nog net een set m performance velgen hadden kunnen bemachtigen, want anders was dat nog 6 maanden wachten'

Euh, die velgen hadden 5 maand geleden besteld moeten zijn en niet nu he. :-/

Er zitten trouwens pirelli's op 😭
P Zero's dan toch? Ze gaan toch wel sportievere banden steken met dat vermogen?

Terug
Bovenaan