Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
White House Plumbers, eerste ep gezien, paar keer goed gelachen alvast, meer dan met BEEF wat ik na 2,5 eps heb afgezet, snap de hype daarvoor niet, totaal onsympathieke personages die zich verliezen in pieteluttigheden terwijl ze zelf de oorzaak zijn van hun zogezegde miserie. Ik weet dat dat ook de invalshoek is maar ik kan net zoals irl daar niet tegen om daar op te moeten zien, teveel negatieve energie. Curb kijk nochtans wel graag…
ivm White House Plumbers, ep 2 wasHad hier hoge verwachtingen voor gezien het onderwerp en de cast.
Maar heel grappig vond ik dit toch echt niet. Ga het wss wel uitkijken, maar was toch wel wat ontgoocheld.
Love and Death, van de makers van big little lies en The Undoing, vond ik na 1 aflevering toch wel veelbelovender.
, spijtig maar ik ga er niet meer tijd in steken ondanks de cast, je eerste indruk was de juiste.
Samen met het eerste seizoen mijn favoriete seizoen. Idd heftig.The Wire S04. Eindelijk aan toegekomen en klaar om naar het finale S05 te gaan. Wat een heftige eindaflevering.
Wow..RIP Ray Stevenson (o.m. Titus Pullo uit Rome)
Beetje morbide misschien, maar ik heb nooit van die serie ROME gehoord.RIP Ray Stevenson (o.m. Titus Pullo uit Rome)
Ai dat klinkt niet goed (voor mij althans).Rome is meer zoals Gladiator
Spartacus is gelijk 300
Yup, Rome is (veel) meer verhaalgericht dan Spartacus. Er zit ook wel wat bloed en naakt in, maar zo overdreven als in Spartacus wordt het nooitAi dat klinkt niet goed (voor mij althans).
Gladiator vond ik niet echt mijn ding. 300 dan weer wel.
Dus als ik het goed begrijp is Rome meer een episch, verhalende en informatieve serie,
in tegenstelling tot het bombastische , meer hollywood action gerichtere Spartacus?
Hele goede serie, maar als Gladiator niet u ding was ga je waarschijnlijk niet veel vinden aan Rome ook. Als je kan zou ik het toch een kans geven, worst case ben je 50 minuten kwijt aan de eerste aflevering