Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

White House Plumbers, eerste ep gezien, paar keer goed gelachen alvast, meer dan met BEEF wat ik na 2,5 eps heb afgezet, snap de hype daarvoor niet, totaal onsympathieke personages die zich verliezen in pieteluttigheden terwijl ze zelf de oorzaak zijn van hun zogezegde miserie. Ik weet dat dat ook de invalshoek is maar ik kan net zoals irl daar niet tegen om daar op te moeten zien, teveel negatieve energie. Curb kijk nochtans wel graag…

White House Plumbers, eerste ep gezien, paar keer goed gelachen alvast, meer dan met BEEF wat ik na 2,5 eps heb afgezet, snap de hype daarvoor niet, totaal onsympathieke personages die zich verliezen in pieteluttigheden terwijl ze zelf de oorzaak zijn van hun zogezegde miserie. Ik weet dat dat ook de invalshoek is maar ik kan net zoals irl daar niet tegen om daar op te moeten zien, teveel negatieve energie. Curb kijk nochtans wel graag…
Curb is dan ook VEEL slimmer geschreven en heeft VEEL betere observaties van typisch (uitvergroot) menselijk gedrag :love:

E-ja-cu-let.

Dringens een die laatste 2 seizoenen bekijken.
Ik verklaar trouwens s1 Sheryl als de milfiest milf der milfs.

Rough Diamonds op Netflix. Op zich niet slecht maar het had wel kunnen afgerond worden in 6 afleveringen ipv 8. Ook heb ik mij enorm geërgerd aan Els Dottermans die een pitbull-procureur moest spelen.

Wat mij wel niet duidelijk was:
Wie was nu die mol bij de politie die de Albanezen had getipt?

Al bij al een 7/10.

Had hier hoge verwachtingen voor gezien het onderwerp en de cast.

Maar heel grappig vond ik dit toch echt niet. Ga het wss wel uitkijken, maar was toch wel wat ontgoocheld.

Love and Death, van de makers van big little lies en The Undoing, vond ik na 1 aflevering toch wel veelbelovender.

Had hier hoge verwachtingen voor gezien het onderwerp en de cast.

Maar heel grappig vond ik dit toch echt niet. Ga het wss wel uitkijken, maar was toch wel wat ontgoocheld.

Love and Death, van de makers van big little lies en The Undoing, vond ik na 1 aflevering toch wel veelbelovender.
Ja L&D staat ook nog op de lijst, bij de plumbers denk ik wel dat het nog moet en kan groeien, het potentieel met de cast is er alvast om goed te worden. Was de eerste ep dat al, bwa een 7tje en heb toch paar keer moeten lachen, ook al was het meestal om dingen die je al van ver zit afkomen, na de letdown van BEEF ben ik mild.

Jury Duty

Denk wel dat de meesten ervan gehoord hebben maar toch: We volgen 12 juryleden tijdens een proces maar iedereen is een acteur buiten 1 persoon. Komt uiteraard in vreemde/hilarische situaties terecht. Had verwacht dat het grappig ging zijn en dat was het ook maar het is veel meer dan dat imo! Een serie met een hart en hartverwarmende situaties. Kan het echt aanraden, 8 afleveringen van 30 minuutjes.

Na aflevering 2 van "Silo" helemaal overtuigd.

Dikke serie, hopelijk houden ze dat niveau aan voor de resterende 8 afleveringen.

Eindelijk Barry bij gehaald. Holy shit, all kinds of fucked up.

No het eind van vorig seizoen vroeg ik me af of ze het nog één seizoen zo boeiend konden houden.
Ik moet bekennen dat ik een heel seizoen Barry in de cel ni meteen zag zitten.
Maar ik zat er echt hard naast. Nu heb ik haast spijt dat dit het laatste seizoen is. Alles wordt zo donker.. ik denk dat er weinig een happy ending gaan krijgen als het zo door gaat.

Nog 3 afleveringen bekijken van het laatste seizoen van Narcos en dit is er ook weeral door.
Nu zag ik dat er ook Narcos Mexico bestaat. Is dit ook de moeite om te bekijken of beter passen?

Nog 3 afleveringen bekijken van het laatste seizoen van Narcos en dit is er ook weeral door.
Nu zag ik dat er ook Narcos Mexico bestaat. Is dit ook de moeite om te bekijken of beter passen?

Mexico is top!

cheers-drink.gif

Zeker de moeite, maar wel niet het niveau van de gewone Narcos imo.

Zeker de moeite, maar wel niet het niveau van de gewone Narcos imo.
Had ik ook al ergens gelezen, vandaar dat ik hier ook nog eens wat meningen wou horen.
Ik moet zeggen dat het 3de seizoen ook wat minder is, al is het naar het einde toe weer aan het beteren.

Terug
Bovenaan