Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog nooit de reactie gelezen of gehoord dat Beef de beste serie ooit zou zijn.Beef ook uitgekeken, best wel goed maar belachelijk overhyped zoals elke Netflix serie die bovengemiddeld goed is.
"Beste serie ooit", euh nee lol![]()
Ik heb nog nooit de reactie gelezen of gehoord dat Beef de beste serie ooit zou zijn.
Yeah, er zijn vaak series met 100% op rotten tomatoes: https://www.rottentomatoes.com/browse/tv_series_browse/sort:critic_highest![]()
Nieuwe Netflix-serie Beef heeft 100% op Rotten Tomatoes en wordt een van de beste series ooit genoemd
Nu we een verlengd weekend hebben, gaan we misschien met zijwww.clint.be
(ok ja tis Clint.be ...)

Ik vraag me af of dat te wijten is aanIk heb nog nooit de reactie gelezen of gehoord dat Beef de beste serie ooit zou zijn.
)Ik heb me dat met Beef inderdaad ook zitten afvragen. Je haalt inderdaad goeie voorbeelden aan, Queen's Gambit kan er ook nog bij.Ik vraag me af of dat te wijten is aan
1) een grote hoeveelheid kijkers die enkel of voornamelijk via Netflix series zien
2) het al even geleden is dat Netflix nog eens een kwalitatieve, original serie heeft uitgebracht
(Voor iemand het zegt: Wednessday was ook geen meesterwerk, laat staan heel goed, dus ik tel al terug tot Squid-game)
(... en Squid-game was goed, maar verre van perfect)
Ik heb me dat met Beef inderdaad ook zitten afvragen. Je haalt inderdaad goeie voorbeelden aan, Queen's Gambit kan er ook nog bij.
Af en toe komt Netflix effectief met een kwalitatieve reeks af, maar voor mij komen die nauwelijks aan de enkels van pakweg de beste HBO reeksen. En ja, ik reken daar ook bv Stranger Things bij, wat ik een van de meest overrated series vind in deze tijden.
Wednesday was een zeldzaam geval waar ik het seizoen zelfs niet uitgekeken heb, waarom dat zo bejubeld wordt is mij werkelijk een raadsel.
Dat gezegd zijnde vind ik bv Beef, Squid Game, Stranger Things en Queen's Gambit goed he, maar niet de meesterwerken dat sommigen ervan lijken te maken.
Bij Beef heb ik nog 2 afleveringen te gaan, en mijn voorlopig oordeel is dat het voor mij niet helemaal werkt (maar ben benieuwd naar het slot). Een reeks waar alles draait om zulke buitenproportioneel diepgewortelde haat en wraakgevoelens, daar heb ik eigenlijk weinig voeling mee. De eerste 2 afleveringen waren veelbelovend en vond ik grappig. Daarna lijkt het wat ernstiger te worden en stel ik me per aflevering meer en meer vragen over de personages hun motieven. Uiteraard zijn het kort door de bocht gewoon oerslechte karakters, maar bij Succession (onlangs nog aangehaald), is dat een element dat mij dan weer niet stoort.
Toch gaan we Succession hier ook eens proberen vroeger of later.Del Toro's Cabinet of Curiosities vind ik enorm goed. En Derry Girls is misschien wel de beste komische serie sinds euhm.. The Office(UK)?1) een grote hoeveelheid kijkers die enkel of voornamelijk via Netflix series zien
2) het al even geleden is dat Netflix nog eens een kwalitatieve, original serie heeft uitgebracht
DT Cabinet vergeten te vermelden inderdaad! Zeer leuke Anthologyreeks die exact doet wat ge zou willen van een reeks kortverhalen met zijn naam erop.Del Toro's Cabinet of Curiosities vind ik enorm goed. En Derry Girls is misschien wel de beste komische serie sinds euhm.. The Office(UK)?
Maar Netflix speelt wel grotendeels op de middenmoot en gewoon zoveel mogelijk doelgroepen sprokkelen. Kwaliteit is dan ook zelden op niveau van HBO, dat sinds Chernobyl en Succesion eindelijk terug een beetje aan een nieuw gouden tijdperk bezig is.
Ben er ook aan begonnen, nu 7 afl ver, en vind het een leuke serie om te volgen. Vooral de leuke personagesAlleen al die intro van succession is![]()

Del Toro's Cabinet of Curiosities vind ik enorm goed. En Derry Girls is misschien wel de beste komische serie sinds euhm.. The Office(UK)?
Maar Netflix speelt wel grotendeels op de middenmoot en gewoon zoveel mogelijk doelgroepen sprokkelen. Kwaliteit is dan ook zelden op niveau van HBO, dat sinds Chernobyl en Succesion eindelijk terug een beetje aan een nieuw gouden tijdperk bezig is.
Serie uitgekeken.Rough Diamonds op Netflix , ik werk al 30 jaar in de diamantwijk dus voor mij was dit heel belkend
Topserie .
khoop het , kzal het weten te zeggen als ze filmenSerie uitgekeken.
Er komt een tweede deel?

Ik vond beter en beter worden naarmate het vorderde. Zitten echt pareltjes van afleveringen en scènes in.Seinfeld seizoen 2
Ik vond het moeilijk om erin te komen, maar na seizoen 1 volledig uitgekeken te hebben ligt de humor mij blijkbaar wel. Ideaal om af en toe eens een aflevering te kijken als ik mij verveel.