Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou het nog efkens geven, ik vond het heel erg goed worden, maar moest ook een aflevering of 2-3 wachten vooraleer ik hooked wasAflevering 1 van The Expanse gezien, en het kon mij helaas helemaal niet overtuigen. Volhouden omdat het beter wordt? Of moet aflevering 1 je al liggen om verder te gaan?
Verder recent nog gezien:
The Last of Us - 9/10
This Is Us S1 - 8/10
Dahmer - 7/10
The White Lotus S1 - 7/10

Staan de laatste afleveringen al op Netflix?The Walking Dead HELEMAAL uitgekeken
Hoewel het met momenten soms echt zwak was ben ik uiteindelijk wel blij dat ik het toch heb volgehouden.
Geen idee eerlijk gezegd.Staan de laatste afleveringen al op Netflix?
Wil ik ook wel weten. Geen idee meer waar ik ben afgehaakt in TWD maar wil het einde uiteinelijk wel zien.Geen idee eerlijk gezegd.

Het laatste seizoen is redelijk ça vas nog. De laatste afleveringen starten ook met een flash back naar alle hoofd gebeurtenissen van de hele serie en de allerlaatste aflevering is gedeeltelijk een inleiding nar de komende spin offs.Geen idee meer waar ik ben afgehaakt in TWD maar wil het einde uiteindelijk wel zien.
Denk dat mijn laatste aflevering iets was toen er veel animo was tussen vrije Neeman en Maggie maar ik heb mijn laatste afleveringen redelijk dronken gezien.![]()
expanse rewatch begonnen. Wat een steengoede reeks blijft dat. Worldbuilding perfect!