Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik ben aan een rewatch bezig van Mad men.
Zalige serie. Het is alleen weer even wennen aan hoeveel er gerookt wordt in die serie.
Tijdens de eerste afleveringen moest ik mezelf soms bedwingen om de sigaretten damp voor mijn gezicht weg te wapperen. 😆
Te weinig tijd om dit volledig terug te zien maar wat een fantastische serie was dit toch 🤩

Die personages alleen al: Joan, Peggy, Don, John, Roger, Betty, Pete,..

Mini preview van Dansaert Vlamingen. Het is misschien niet ‘ik lig plat van het lachen’ grappig maar het is wel heerlijk on the nose over een bepaald soort medemensen.

Te weinig tijd om dit volledig terug te zien maar wat een fantastische serie was dit toch 🤩

Die personages alleen al: Joan, Peggy, Don, John, Roger, Betty, Pete,..
Ik zit hier nog om de zoveel tijden "zou bisou bisou" te kwelen.

Campbell is een geweldig voorbeeld van een kwal(van een personage) waar ge naar blijft kijken (Hells bells Trudy!)

Topfavoriet hier thuis.

Gisteren begonnen met Cunk on Earth. Even geleden dat k nog zo moest lachen om een serie.

Willow (de serie) uitgekeken op Disney+ Eerder uit nostalgie naar de film uit mijn kindertijd. Nogal zwak moet ik zeggen, zelfs voor mijn lage verwachtingen. Personages die zich bij momenten kinderachtig gedragen op momenten dat het totaal niet past en (zoals verwacht) een flinterdun verhaal. Bizarre muziekkeuze ook bij de eindaftiteling, past niet bij het fantasy gegeven.
Al dat "personages die wannabe grappig-ambetant doen tegen elkaar" is zo'n beetje de stijl die je in veel Disney+ producties ziet.

Op BBC begonnen met Russia 1985-1999: TraumaZone. Er zijn zeven delen van een dik uur. Wat het de zeven uur waard maakt, is dat het een aaneenschakeling is van beeldfragmenten uit de USSR. Van alles: dansen, werken, naar het leger, voor de rechtbank, een crèche, een sanatorium, … honderden momenten uit ‘gewone’ Sovjetlevens. Er is geen voice-over, geen leidende draad of pad naar enige conclusies, enkel op bepaalde momenten summier wat tekst op het scherm over een bepalend moment. Je krijgt dus een beeld van de barsten in het systeem en de gedoemde pogingen van De Partij om het schip boven water te houden, maar alsof je er middenin zit. De moeite als je de periode interessant vond.

The White Lotus S1 gezien, toch op een paar momenten mij een breuk gelachen! Armond steelt wel de show vind ik. And also, Sydney Sweeney 😍

De zaak Menten (Netflix- 3 afleveringen).

Ik hou van dit genre. Gaat over een Nederlandse kunstverzamelaar wiens verleden als oorlogsmisdadiger aan het licht komt.

You, S4 - deel 1
Dit seizoen draait om een totaal ander concept, met nog steeds hetzelfde hoofdpersonage, gespeeld door Penn Badgley.
De verhaallijn sprak me zeker aan, en zeer benieuwd naar de wending die het vervolg gaat krijgen. It's gonna be bloody and good.
Komende donderdag komt deel 2 op Netflix.

You, S4 - deel 1
Dit seizoen draait om een totaal ander concept, met nog steeds hetzelfde hoofdpersonage, gespeeld door Penn Badgley.
De verhaallijn sprak me zeker aan, en zeer benieuwd naar de wending die het vervolg gaat krijgen. It's gonna be bloody and good.
Komende donderdag komt deel 2 op Netflix.
De bazin thuis is dat ook aan het volgen. Ondertussen is ze ook begonnen met D
ahmer..En nu weer een serie over moorden.

Begin een patroon te zien :unsure:

Excuses als het hier niet thuishoort maar vind niet direct een betere plek om deze vraag te stellen. In F1 drive to survive seizoen 5 episode 2. In Montreal gaat Totto los tegen de andere teamleiders. Waarom is dat precies? Het lijkt alsof hij de andere teams beschuldigt dat zij iets hebben gedaan aan hun auto om het bouncen te verhelpen waardoor het onveilig wordt voor de chauffeurs ofzo? Snap dat stuk niet goed.

Ik had het nooit meer verwacht, maar 3 eps ver in S03 van Picard en ik vind het goed.

Excuses als het hier niet thuishoort maar vind niet direct een betere plek om deze vraag te stellen. In F1 drive to survive seizoen 5 episode 2. In Montreal gaat Totto los tegen de andere teamleiders. Waarom is dat precies? Het lijkt alsof hij de andere teams beschuldigt dat zij iets hebben gedaan aan hun auto om het bouncen te verhelpen waardoor het onveilig wordt voor de chauffeurs ofzo? Snap dat stuk niet goed.
't is meer voor de F1-topic @vishnusixclix

maar om op uw vraag te antwoorden:
basically was het bouncen (porpoising) vorig seizoen zo hevig dat de piloten met moeite hun hoofd konden controleren, en net vooral op het einde van rechte stukken, als ze hun rempunt moeten zoeken.
de andere teams hadden redelijk snel een vorm van oplossing, al was het pas na halverwege seizoen (na Spa) pas echt weg. ondertussen was Hamilton half kreupel uit zijn Mercedes gekropen in Baku.

en dus had Wolff een meeting bijeen geroepen om reglementering te krijgen. wat uiteindelijk ook min of meer gebeurd is.

uiteindelijk had hij een punt dat het gevaarlijk kon zijn, maar de andere teams hadden ook een punt dat Wolff dat vooral vroeg omdat Mercedes het niet opgelost kreeg zonder veel aan pace in te boeten. Mercedes was ook voor een concept dat de wagen praktisch tégen de grond reed qua rijhoogte, wat het probleem nogal verergerde.

The history of the world part 2
1ste afl gezien en ik ga het daarbij houden. Flauwe humor, ik had er meer van verwacht.

Terug
Bovenaan