TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik ben Echo 3 beginnen kijken. Zit nu aan aflevering 6 en het boeit helemaal niet meer. Het begon ok, maar 't is snel bergaf gegaan
 
Ik ben The office opnieuw aan het zien. Helaas zit ik al aan het seizoen waar het niveau begint te dalen, maar die serie blijft zo geniaal :love:
 
Hello Tomorrow is een nieuwe Apple TV+ serie over deur-aan-deurverkopers die in jaren-50 setting timeshares op de maan verkopen. Het wordt verkocht als een dramedy maar veel grappigs is er niet aan (de grappen zijn nogal flauw). Er zijn nog maar 3 afleveringen met 30 minuten per episode (typische comedy-lengte), ik voel echter nu al dat het vooral de looks zijn want het verhaal is alledaags. Wat de kijker zal interesseren is een scène op de maan maar ik denk dat de laatste shot zal zijn dat er iemand in de raket naar buiten kijkt en in de wolken verdwijnt (en die kans is klein na de setup). Ik denk stiekem dat je enkel de laatste episode kunt zien en zo het hele verhaal al mee hebt, veel heeft het niet om het lijf.
 
Laatst bewerkt:
Clarkson's Farm S2

Zoals overal moet je ook in Engeland omgaan met tonnen bureaucratie als je iets wilt veranderen maar het laat ook zien dat je met
de juiste connecties en véél geld alles kunt regelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hazz
FAIR TRADE, seizoen 2 begonnen blijkbaar.

heerlijke leuke serie dit :)

Ok erg realistisch is het niet altijd, (kerel krijgt kogelschot in zijn maag, maar kan enkele uren nadien nog vlot mee gaan met de bandieten rondwandelen), maar wel amusant!
 
Efkes terugkomen op Fair trade....

enkel aflevering 1 te zien op de website van VTM GO ?

de rest.... ? afwachten tot ze op tv / vtm go komen, ofwel betalen op streamz?
 
Na lang uitstellen begonnen met S1 van True detective. Een beetje hoge lof misschien na slechts één aflevering, maar onmiddellijk voelt dit aan als een zeer kwalitatieve reeks. Dialogen zijn leuk geschrijven, acteerprestaties ijzersterk, prachtig in beeld gebracht...

S2 en S3 zijn blijkbaar ver onder het niveau van S1, dus waarschijnlijk gaan we het enkel houden op S1.
 
Wij zijn gisteren begonnen aan This Is Us. Leek op het eerste zicht wat melig, en melige dingen zijn absoluut niet aan ons besteed maar tot nu toe valt het precies wel mee. Goede dialogen en met momenten grappig. Lijkt hier wel niet zo gekend te zijn. Iemand dit wel al gezien + wat is je mening?
 
Na lang uitstellen begonnen met S1 van True detective. Een beetje hoge lof misschien na slechts één aflevering, maar onmiddellijk voelt dit aan als een zeer kwalitatieve reeks. Dialogen zijn leuk geschrijven, acteerprestaties ijzersterk, prachtig in beeld gebracht...

S2 en S3 zijn blijkbaar ver onder het niveau van S1, dus waarschijnlijk gaan we het enkel houden op S1.
Binnen een jaar of 5 zal iedereen wel draaien rond S2. Had het de naam True Detective niet gebruikt had dat zonder twijfel een afzonderlijke hit geweest.

S3 heb ik eigenlijk echter geen enkel goed woord voor.
 
Wij zijn gisteren begonnen aan This Is Us. Leek op het eerste zicht wat melig, en melige dingen zijn absoluut niet aan ons besteed maar tot nu toe valt het precies wel mee. Goede dialogen en met momenten grappig. Lijkt hier wel niet zo gekend te zijn. Iemand dit wel al gezien + wat is je mening?

Laar hier maar zeker weten of dat zo blijft. Ik kijk graag van die familieseries, maar ik ben echt te emo en ween voor de minste prul 😅 En ik heb meerdere malen gelezen dat het echt lijkt alsof die serie als hoofddoel heeft om mensen zo veel mogelijk te doen janken. Enige reden dat ik het nog niet gezien heb, want lijkt me echt mijn ding.?

Op dat vlak heb ik enkele jaren geleden Brothers & Sisters gekeken (staat nu op Disney+) en dat was ook echt HEEL goed. Al verliest dat in het laatste seizoen een beetje van de charme.
 
Binnen een jaar of 5 zal iedereen wel draaien rond S2. Had het de naam True Detective niet gebruikt had dat zonder twijfel een afzonderlijke hit geweest.

S3 heb ik eigenlijk echter geen enkel goed woord voor.
Nu hebt ge me nieuwsgierig gemaakt. Ga S2/S3 dan toch een kans geven.
 
Seizoen 1 van True Detective is gewoon van het beste dat gemaakt is op vlak van series. Ik heb dat misschien al 5 of 6 keer gezien.

Twee en drie waren gewoon minder, maar we moeten ook niet doen of dat draken van series. De acteerprestaties alleen waren al top, maar de verhalen konden minder boeien.

Ik ga seizoen 1 sowieso een rewatchen en misschien ook wel 2 en 3. Ik heb namelijk streamz voor The Last of Us.
 
Wij zijn gisteren begonnen aan This Is Us. Leek op het eerste zicht wat melig, en melige dingen zijn absoluut niet aan ons besteed maar tot nu toe valt het precies wel mee. Goede dialogen en met momenten grappig. Lijkt hier wel niet zo gekend te zijn. Iemand dit wel al gezien + wat is je mening?

Ja, ja, ja, ja, ja!!!!!

Deze serie ben ik beginnen kijken in 2018, ik vond aflevering 1 zo goed dat ik een halfjaar niet verder heb gekeken omdat ik bang was dat de volgende afleveringen mijn ding niet gingen zijn.

Ik vind deze serie prachtig van begin tot einde. Ik geloof dat ik rond seizoen 3 of 4 het iets minder vond (de reden kan als een lichte spoiler beschouwd worden dus die zeg ik even niet) maar dat herpakte zich ook weer heel snel.

Ik weet niet of het voor iedereen is, weinig "spannende" dingen, veel emotionele dingen. Prachtige muziek, boeiende personages, interessante verhaallijnen,... Voor mij is dit één van de mooiste series van de afgelopen jaren.

Dusja, langs de ene kant vind ik dit zo een grote aanrader maar je moet wel fan zijn van een serie die op de emoties inspeelt van familie, ouder worden enz.
 
Maar eens begonnen aan Matroesjka's, nooit gezien indertijd. Ben benieuwd.
De Ray van Mechelen en Vincent Dockx :love:

Ondertussen 10 jaar geleden ofzo dat ik het gezien heb, maar herinner me nog goed hoe hard ik moest lachen om Vincent :D

Ik vond het indertijd wel de grootste bullshit dat De Ray gewoon doodgestampt werd out of the blue. Leek mij duidelijk dat Van De Begin niet meer verder met de serie wou of kon en dat het verhaal er onder moest lijden.

Niet dat S2 vreselijk is, maar toch merkelijk minder dan S1
 
Terug
Bovenaan