Renegadexxripxx
Well-known member
The last ship en the justified op Amazon
Valt eigenlijk nog wel redelijk goed mee.
Valt eigenlijk nog wel redelijk goed mee.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vrijdagavond ook gedaan.Cunk on Earth in één ruk uit gezien op Netflix, gewoon brilliant![]()
Binnen een jaar of 5 zal iedereen wel draaien rond S2. Had het de naam True Detective niet gebruikt had dat zonder twijfel een afzonderlijke hit geweest.Na lang uitstellen begonnen met S1 van True detective. Een beetje hoge lof misschien na slechts één aflevering, maar onmiddellijk voelt dit aan als een zeer kwalitatieve reeks. Dialogen zijn leuk geschrijven, acteerprestaties ijzersterk, prachtig in beeld gebracht...
S2 en S3 zijn blijkbaar ver onder het niveau van S1, dus waarschijnlijk gaan we het enkel houden op S1.
Wij zijn gisteren begonnen aan This Is Us. Leek op het eerste zicht wat melig, en melige dingen zijn absoluut niet aan ons besteed maar tot nu toe valt het precies wel mee. Goede dialogen en met momenten grappig. Lijkt hier wel niet zo gekend te zijn. Iemand dit wel al gezien + wat is je mening?
En ik heb meerdere malen gelezen dat het echt lijkt alsof die serie als hoofddoel heeft om mensen zo veel mogelijk te doen janken. Enige reden dat ik het nog niet gezien heb, want lijkt me echt mijn ding.?Nu hebt ge me nieuwsgierig gemaakt. Ga S2/S3 dan toch een kans geven.Binnen een jaar of 5 zal iedereen wel draaien rond S2. Had het de naam True Detective niet gebruikt had dat zonder twijfel een afzonderlijke hit geweest.
S3 heb ik eigenlijk echter geen enkel goed woord voor.
Ik vond S3 anders wel beter dan S2.Binnen een jaar of 5 zal iedereen wel draaien rond S2. Had het de naam True Detective niet gebruikt had dat zonder twijfel een afzonderlijke hit geweest.
S3 heb ik eigenlijk echter geen enkel goed woord voor.
Wij zijn gisteren begonnen aan This Is Us. Leek op het eerste zicht wat melig, en melige dingen zijn absoluut niet aan ons besteed maar tot nu toe valt het precies wel mee. Goede dialogen en met momenten grappig. Lijkt hier wel niet zo gekend te zijn. Iemand dit wel al gezien + wat is je mening?
Ik ook pas jaartje geleden gezien. Seizoen 1 vond ik heel indrukwekkend, seizoen 2 iets minder.Maar eens begonnen aan Matroesjka's, nooit gezien indertijd. Ben benieuwd.
De Ray van Mechelen en Vincent DockxMaar eens begonnen aan Matroesjka's, nooit gezien indertijd. Ben benieuwd.

De Ray van Mechelen en Vincent Dockx
Ondertussen 10 jaar geleden ofzo dat ik het gezien heb, maar herinner me nog goed hoe hard ik moest lachen om Vincent
Ik vond het indertijd wel de grootste bullshit dat De Ray gewoon doodgestampt werd out of the blue. Leek mij duidelijk dat Van De Begin niet meer verder met de serie wou of kon en dat het verhaal er onder moest lijden.
Niet dat S2 vreselijk is, maar toch merkelijk minder dan S1
De serie is één en al tearjerker, maar het is wel zeer goed geschreven en het verhaal blijft zelfs tot op het einde geweldig sterk. Er zijn weinig series die zo veel drama bevatten en die tegelijk zo aangenaam blijven om te bekijken. Zelfs het allerlaatste seizoen is dik in orde. Blijven kijken!Wij zijn gisteren begonnen aan This Is Us. Leek op het eerste zicht wat melig, en melige dingen zijn absoluut niet aan ons besteed maar tot nu toe valt het precies wel mee. Goede dialogen en met momenten grappig. Lijkt hier wel niet zo gekend te zijn. Iemand dit wel al gezien + wat is je mening?