Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit aan e4 momenteel maar er gebeurt te weinig naar m'n zin.Had ik ook in het begin. Het wordt beter naarmate de serie vordert.

Ja, 't is nu niet dat een serie is die naar een plot gaat. Het gaat over de dagelijkse stress en de problemen die het restaurant en zijn personeel meebrengt.Ik zit aan e4 momenteel maar er gebeurt te weinig naar m'n zin.![]()
De wacko neef maakte er ook slapstick van, enige naturellen acteur vond ik die Marcus.Na 1 aflevering is dat je conclusie? Seriously?
Allez komaan, wat een topkerel! Maar moet ook eerlijk toegeven dat hij me pas later (en zeker bij een rewatch) echt goed lag.Adrian Pimento
Bij mij klikt het ook niet na 2 afleveringen, maar het is wel goed genoeg om te blijven kijken.The Bear e1; zeker niet de 9/10 waard van de online fanfare, een blue collar versie van ziekenhuisserie ER, dialogen en plot iets te gekunsteld. Het eten en de keukenruimte zijn wel een waardig personage op zich.
is een van mijn favo series van de laatste jaren, zeker al 3 keer herbekeken telkens het nieuwe seizoen uitkwam.Mr Inbetween de eerste 2 seizoenen bekeken op Disney Plus en dat vond ik echt top.
Dat waren idd zalige afleveringen, de laatste twee afleveringen van het 1e seizoen vond ik ook super.is een van mijn favo series van de laatste jaren, zeker al 3 keer herbekeken telkens het nieuwe seizoen uitkwam.
Zitten een paar memorabele scenes in bvb S02E04 in die trein tunnel en S02E09 in de kelder.