Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Mja, Peaky herhaalt zich gewoon constant. Wat wel zonde is. Heb uiteindelijk 4 seizoenen gekeken omdat mijn infantiel brein nogal snel tevreden is met veel gevloek en wat poserig gangster gedoe maar het geheel werd gewoon te slap en voorspelbaar.

Ot: ook op de kar gesprongen van The Boys.
Niet slecht. Maar voorlopig ook nog niet weggeblazen. Midweg s2 nu. Elke aflevering wel ah twijfelen om te stoppen. Telkens zo'n "net niet" gevoel met elke plotwending.

En verder ook nog Silicon Valley s3 uitgekeken. Nu dit is kwaliteit dat gewoon blijft stijgen. Fantastische goed geschreven. Misschien wel Mike Judge zijn beste werk?

The Grand Tour - A Scandi Flick
Nog eens een nieuwe special van het oude Top Gear Trio! Een leuke trip door Scandinavië. Heb met momenten wel echt volledig strike gelegen. Jeremy Clarkson, James May en Richard Hammond spelen altijd zo goed op elkaar in. Ik moet wel zeggen dat hoe ouder ik word, hoe meer ik de "staged bits" er uit kan halen. Toen ik jonger was en de specials van Top Gear keek viel me dat allemaal een stuk minder op. Die crash met de Mitsubishi Evo van James May in de tunnel was wel een heel heftig moment!

Geef mij dat blondje maar dat elke zondag bij den bakker om den hoek werkt.

Laatste seizoen van Cobra Kai gezien, begon trager dan anders voor mij en was bijna in het "laatste seizoen en kappen boys3 kamp maar het tweede deel zat terug goed. Los ervan mag volgende seizoen wel laatste zijn. De Melk begint op te raken en vrees als ze nog veel gaan doorgaan ze helemaal zuur wordt.

Geef mij dat blondje maar dat elke zondag bij den bakker om den hoek werkt.

Laatste seizoen van Cobra Kai gezien, begon trager dan anders voor mij en was bijna in het "laatste seizoen en kappen boys3 kamp maar het tweede deel zat terug goed. Los ervan mag volgende seizoen wel laatste zijn. De Melk begint op te raken en vrees als ze nog veel gaan doorgaan ze helemaal zuur wordt.
Ook vandaag uitgekeken.
Orgineel is het natuurlijk niet meer en de inspiratie is wat zoek maar het kijkt nog lekker weg.

Aparte reeks over het grim-dark gebeuren in Warhammer 40k. De setting is heel tof en de karakters zijn goed uitgediept. Je kan de pijn van het hoofdpersonage bijna voelen. Maar het verhaal kon pakken beter en gaat soms alle kanten uit. 8/10 (coz I'm biased).

The Grand Tour - A Scandi Flick
Nog eens een nieuwe special van het oude Top Gear Trio! Een leuke trip door Scandinavië. Heb met momenten wel echt volledig strike gelegen. Jeremy Clarkson, James May en Richard Hammond spelen altijd zo goed op elkaar in. Ik moet wel zeggen dat hoe ouder ik word, hoe meer ik de "staged bits" er uit kan halen. Toen ik jonger was en de specials van Top Gear keek viel me dat allemaal een stuk minder op. Die crash met de Mitsubishi Evo van James May in de tunnel was wel een heel heftig moment!
Same here. Voor mijn part mogen ze ook gewoon definitief stoppen. Jeremy en zijn boerderij show vind ik top maar de andere jongens doen het voor mij pak minder.

Scandi Flick was beter dan de vorige film sowieso. In verband met James en zijn beide crashes, denk dat hetgene van in de tunnel even ook wake up call was voor hen dat ze oud beginnen te worden. Volgens mij was dat toch reflex en foutief inschatten.

Laatst bewerkt:
Same here. Voor mijn part mogen ze ook gewoon definitief stoppen. Jeremy en zijn boerderij show vind ik top maar de andere jongens doen het voor mij pak minder.

Scandi Flick was beter dan de vorige film sowieso. In verband met James en zijn beide crashes, denk dat hetgene van in de tunnel even ook wake up call was voor hen dat ze oud beginnen te worden. Volgens mij was dat toch reflex en foutief inschatten.
Vind het ook wel straf dat ze geen helm droegen. Normaal doen ze dat toch wel met zo'n challenges? Had hier toch ook wel serieus kunnen helpen.

Vind het ook wel straf dat ze geen helm droegen. Normaal doen ze dat toch wel met zo'n challenges? Had hier toch ook wel serieus kunnen helpen.
Denk echt dat ze dit verkeerd hadden ingeschat en zelf beslist hadden ter plekke om het eens te proberen. Toen we die wagen zo zagen knallen, zei mijn vrouw nog: "oei is dat nu echt? of zit er een pop in? " :biglaugh:

De crash in kwestie heb ik wel gezien maar wat er aan voorafging niet.
Was het gewoon de bedoeling om zo hard mogelijk door een tunnel te knallen en hopelijk niet te crashen ?

De crash in kwestie heb ik wel gezien maar wat er aan voorafging niet.
Was het gewoon de bedoeling om zo hard mogelijk door een tunnel te knallen en hopelijk niet te crashen ?
Basically zien hoe snel je kan gaan in die tunnel met iedere auto om dan op tijd terug te stoppen uiteraard.

Nog 2 afleveringen te gaan met Cobra Kai. Verwachtingen waren wat minder uit schrik voor herhaling maar heb me er alvast goed mee geamuseerd en ben benieuwd naar de finale.

Maar die zilver bullet move is toch niks nieuws? Ik heb die zelfs al eens eerder gebruikt 🤓

Terug
Bovenaan