Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat nagespeeld of een docuserie?Ik ben naar Dahmer aan het kijken op netflix. Ik ben nog maar halverwege, maar wow. Het is weer een tijdje geleden dat ik een serie zag die me zo hard mee sleepte.
Het verhaal wordt enorm goed verteld en de sfeer die gecreëerd wordt is ontzettend goed gedaan.
Je zit de hele tijd met een soort ongemakkelijke spanning te kijken. Muziek, acteerprestaties, stiltes,... Alles klopt gewoon.
Nagespeeld, maar wel redelijk waarheidsgetrouw heb ik begrepen. Ik hou me momenteel in om mijn autismebrein los te laten op het internet en elk mogelijk detail te gaan uitzoeken, zodat ik mezelf niet spoil.Is dat nagespeeld of een docuserie?

Heb er ooit al eens een film van gezien, dus ken het verhaal een beetje. Maar ga deze zeker eens checken.Nagespeeld, maar wel redelijk waarheidsgetrouw heb ik begrepen. Ik hou me momenteel in om mijn autismebrein los te laten op het internet en elk mogelijk detail te gaan uitzoeken, zodat ik mezelf niet spoil.![]()
Niet dat de serie expliciet goor is maar vond het toch wel vrij weerzinwekkend waartoe iemand eigenlijk in staat kan zijn, en dan nog niet gesproken over de laksheid en moedwillig onder-de-mat-geschuif van instanties.Lols, Zendaya....wacht tot je Sidney Sweeney te zien krijgt. Sweet baby Jesus..

), ...Bitch Please. Hunter Schafer ftw.
Rick & Morty seizoen 6 is goed op weg hun beste seizoen yet te worden. De eerste 3 afleveringen zijn bij de beste die ze ooit gebracht hebben.
Primal S2, Solar Opposites, Lower Decks, Little Demon, Beavis and Buthead (die aflevering over ASMR), ...
gouden tijden voor fans van adult animation!

Aah da is dus Ruben Block… ik wist dat ik hem van ergens kendeBillie vs Benjamin
Huizenhoge clichés en stereotypen die er soms iets te dik op liggen en heel soms op het randje van irritant worden. Maar het kijkt heel luchtig weg, verhaal is meeslepend en Ruben Block is best een leuke gimmick.
En Charlotte Timmers is naast knap ook gewoon een heel goede actrice.