Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Qua Britse humor blijft Green Wing wel mijn favoriet, maar heb het gevoel dat die hier niet zo bekend is. Nog fans? Dat heeft toch echt enkele van de grappigste personages ooit imo 😂
Ik heb dat nooit volledig gezien, vaak zo af en toe eens een aflevering tijdens de laatavond uitzendingen op Canvas. Wel geniaal inderdaad!

Firefly
Van genoten, maar aangezien het maar een half seizoen is, kan ik er moeilijk een écht oordeel over vellen. Veel van de geteasede mysteries of plotlines blijven onbeantwoord.
Blijkbaar is er wel een film ‘Serenity’ die erop verder gaat. Iemand een idee waar ik die kan bekijken?

Firefly
Van genoten, maar aangezien het maar een half seizoen is, kan ik er moeilijk een écht oordeel over vellen. Veel van de geteasede mysteries of plotlines blijven onbeantwoord.
Blijkbaar is er wel een film ‘Serenity’ die erop verder gaat. Iemand een idee waar ik die kan bekijken?
Serenity is absoluut de moeite als ge Firefly goed vond. Ik heb hem op DVD, geen idee waar je hem kan streamen.

S1 van Silicon Valley gezien, ik ben fan!! Onmiddellijk doorgegaan met S2.
Wat het thema "IT nerds" betreft is dit veel meer mijn ding dan IT Crowd, al is de stijl helemaal niet te vergelijken.

Black bird.

Ongelooflijk goed. Ik ben sowieso een grote seriemoordenaarliefhebber (not the people, but the shows) en deze mag naast Mind hunters komen. Fantastisch geacteerd. Larry Hall is een monster, maar ergens heb ik er ook mee te doen.

Qua Britse humor blijft Green Wing wel mijn favoriet, maar heb het gevoel dat die hier niet zo bekend is. Nog fans? Dat heeft toch echt enkele van de grappigste personages ooit imo 😂
Heerlijk jawel!
Vooral het duo HR Manager en de oudere John Cleese lookalike dokter vind ik zalig.

Ik zou graag die serie EUPHORIA bekijken. met die knappe Zendaya.
topic spreekt me ook wel aan. is deze de moeite vinden jullie?

en waar te bekijken?
normaal kijk ik nooit series, maar deze triggert mij toch wel.

en waar te bekijken?
Ik geloof dat het via Streamz te bekijken valt.

en waar te bekijken?

Lols, Zendaya....wacht tot je Sidney Sweeney te zien krijgt. Sweet baby Jesus..

Goh, vond het wel de moeite maar tis wel een vrij "jonge" serie. Ale, tis duidelijk gericht naar jong volwassenen en tieners.
Veel naakt, veel drugs, drama. Moet u er wel wat in kunnen inleven want anders kunt ge u nog wel eens wat ergeren denk ik.
Tweede seizoen is ook minder sterk vond ik.

Goh, vond het wel de moeite maar tis wel een vrij "jonge" serie. Ale, tis duidelijk gericht naar jong volwassenen en tieners.
Veel naakt, veel drugs, drama. Moet u er wel wat in kunnen inleven want anders kunt ge u nog wel eens wat ergeren denk ik.
Tweede seizoen is ook minder sterk vond ik.
Oh nee 👀

en waar te bekijken?
Ik denk dat het niet je ding zal zijn. Het is very very woke. :unsure:

Toch eens beginnen kijken naar Peaky Blinders op netflix. S1 net uitgekeken en was in orde. Blijven de komende seizoenen ook van dezelfde kwaliteit of begint er sleur in te komen?

Terug
Bovenaan