Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ja ik vond het een pak beter worden eens het Chuck-verhaal afgehandeld was.
Ik vond alle verhalen boeiend eigenlijk. Zo zag je tenminste tot wat Jimmy allemaal in staat was, zelfs ten opzichte van zijn broer.

Ik kan niet zeggen welke het beste was, BCS of BB. Voor mij zijn ze even goed maar puur op spektakel en cliffhangers heeft wel BB mijn voorkeur.

Ja zeggen dat het Chuck gedeelte niet goed was??? Que??
Het is gewoon een compleet ander soort serie dan BB. Ik ben ook meer voor BCS, BB moest het echt van zijn cool-factor hebben, maar op zich vree traditioneel verhaal met wat leuke twisten in.
ALs je S1 van BCS niet leuk vind ga je de rest ook niet echt goed vinden. Nadien komt er wel terug meer drugs in, maar het blijft toch vooral draaien rond Jimmy die echt op geniale wijze iedereen altijd bij de neus heeft.

Ja zeggen dat het Chuck gedeelte niet goed was??? Que??
Het is gewoon een compleet ander soort serie dan BB. Ik ben ook meer voor BCS, BB moest het echt van zijn cool-factor hebben, maar op zich vree traditioneel verhaal met wat leuke twisten in.
ALs je S1 van BCS niet leuk vind ga je de rest ook niet echt goed vinden. Nadien komt er wel terug meer drugs in, maar het blijft toch vooral draaien rond Jimmy die echt op geniale wijze iedereen altijd bij de neus heeft.
Jimmy maakt gewoon heel de serie tot wat het is, gewoon geniaal.

Mad Men S1

Lang uitgesteld, maar eindelijk beginnen kijken. In de eerste 5 minuten trekt de show u al binnen met één conversatie van Don Draper en daarna blijft ge gewoon gekluisterd. In het begin moest ik met men vriendin wel even lachen hoe om de 30 seconden iemand iets zegt waar men nu voor op het matje zou geroepen worden bij HR op een "modern" bedrijf. :biglaugh:

Uncoupled
Goh ja, tof voor eens een aflevering met de vriendin te kijken maar ook niet meer dan dat. Vrij forgettable.
Beetje typisch Darren Star (Sex and the City, Emily in Paris, ...).

The Last Kingdom eindelijk uitgekeken. Vond het goed einde van een zalige reeks.

Nu starten met Better Call Saul.

Soms ben ik stiekem blij dat ik zo weinig tijd heb om series te bekijken en er dus nog vele pareltjes staan te wachten.

Yellowstone S1 + S2. Veel beter dan verwacht. Ik ben meestal niet voor zo'n cowboy-gedoe, maar deze serie is veel rauwer dan verwacht.

Ook Kevin Costner is nog niet afgeschreven en doet dat best goed. 8/10.

Ik vond de eerste aflevering die nieuwe reeks op Eén, Chantal, best leuk.
Het is een spin off van Eigen Kweek. Veel volk van Bevergem dat er in meedoet.

Terug
Bovenaan