BCS is geniaal, geef het zeker een kans.Ah! Ik ben dan toch niet de enige die dat vind. Ik ben trouwens nooit aan BCS begonnen omdat ik zo'n hekel had aan dat personage in BB, terwijl je wel veel goeie commentaar hoort over die spin-off.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BCS is geniaal, geef het zeker een kans.Ah! Ik ben dan toch niet de enige die dat vind. Ik ben trouwens nooit aan BCS begonnen omdat ik zo'n hekel had aan dat personage in BB, terwijl je wel veel goeie commentaar hoort over die spin-off.
Ja. Wordt echt beter.Ik heb S1 gezien maar vond dat echt verschrikkelijk saai terwijl ik BB echt wel awesome vond.
Ben ik te vroeg afgehaakt?

Even doorbijten door heel het Chuck verhaal en het komt wel goed. Het is een slow burn.Ik heb S1 gezien maar vond dat echt verschrikkelijk saai terwijl ik BB echt wel awesome vond.
Ben ik te vroeg afgehaakt?
Ik vond alle verhalen boeiend eigenlijk. Zo zag je tenminste tot wat Jimmy allemaal in staat was, zelfs ten opzichte van zijn broer.Ja ik vond het een pak beter worden eens het Chuck-verhaal afgehandeld was.
Serie nog niet gezien maar ik beeld me de hele tijd Chuckie van SOA in als ik die naam zie passeren. Geniaal figuur was dat.Ja ik vond het een pak beter worden eens het Chuck-verhaal afgehandeld was.
Jimmy maakt gewoon heel de serie tot wat het is, gewoon geniaal.Ja zeggen dat het Chuck gedeelte niet goed was??? Que??
Het is gewoon een compleet ander soort serie dan BB. Ik ben ook meer voor BCS, BB moest het echt van zijn cool-factor hebben, maar op zich vree traditioneel verhaal met wat leuke twisten in.
ALs je S1 van BCS niet leuk vind ga je de rest ook niet echt goed vinden. Nadien komt er wel terug meer drugs in, maar het blijft toch vooral draaien rond Jimmy die echt op geniale wijze iedereen altijd bij de neus heeft.

Opgenomen. Ik ben benieuwd.Ik vond de eerste aflevering die nieuwe reeks op Eén, Chantal, best leuk.
Het is een spin off van Eigen Kweek. Veel volk van Bevergem dat er in meedoet.
Idem. Eindelijk nog eens iets dat ik samen met de madam kan bekijken, want Fantasy/Sci-Fi/Actie (Star Wars, MCU, HotD, LotR, Sandman, Stranger Things, etc.) moet ze niet van weten.Opgenomen. Ik ben benieuwd.