bap
Well-known member
Ted Lasso S2 - 8/10
Halverwege dit seizoen vreesde ik dat het torenhoge niveau van het eerste seizoen niet aangehouden kon worden, en ergens ook maar logisch. Maar dan kwam de episode 'Beard After Hours' en er zijn verdomme maar weinig tv-episodes in de geschiedenis die beter zijn. Wat een trip en genot was die epi! Ook de latere afleveringen deden voor mij meer, waardoor ook dit seizoen voor mij weer must-see televisie is.
Halverwege dit seizoen vreesde ik dat het torenhoge niveau van het eerste seizoen niet aangehouden kon worden, en ergens ook maar logisch. Maar dan kwam de episode 'Beard After Hours' en er zijn verdomme maar weinig tv-episodes in de geschiedenis die beter zijn. Wat een trip en genot was die epi! Ook de latere afleveringen deden voor mij meer, waardoor ook dit seizoen voor mij weer must-see televisie is.

en dan erna weer het (in dit geval creepy) naspelen met die volwassene, ik kon niet meer. In het hele seizoen waren er te veel geniale momenten, soms kleine details, om ze allemaal op te sommen. Robbin, het stiekem planten van de groenten, Angela die overal satanisme in ziet, de Joodse lerares die Nathan in de hoek duwt over Palestina, dokter Fart, het “terugspoelen“ van 15 naar 6 jaar via de schuifaf, het stille verjaardagsfeest, de spiegels…