Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is een van de weinige series waar ik iedere week meteen de nieuwste aflevering van gezien wil hebben. Ik zit nu 4 afleveringen ver, en The Rehearsal is de overstijgende trap van Nathan For You, dat ook al buitengewoon goed was. De deadpan humor van het mockumentary-genre gecombineerd met de mindbending simulaties uit Synecdoche, New York (maar dan minder afschrikwekkend en toegankelijk voor een breed kijkerspubliek). Ja, dit is iets erg unieks.The Rehearsal
Dit is de nieuwe komische HBO reeks van Nathan Fielder, de man achter de geweldige cultreeks Nathan For You. Hoewel het hier nog nergens te streamen valt, kon ik me voor één keer niet bedwingen omdat ik een grote fan van die reeks ben. Het idee van The Rehearsal is dat Fielder een persoon helpt om te oefenen voor een belangrijk moment in zijn of haar leven.
Het is moeilijk om hier iets zinnigs over te zeggen omdat je er voor de rest best gewoon zo blind mogelijk in gaat, maar voor mij was dit één van de meest geniale dingen die ik in zeer lange tijd gezien heb. "Geniaal" wordt nogal vaak als hyperbool gebruikt als iets heel goed is, maar dit was echt iets speciaal en hoewel het een beetje in het verlengde van Nathan For You ligt, gaf deze eerste aflevering me het gevoel dat ik voor het eerst sinds lang nog eens iets nieuw gezien heb. Het vrij simpele concept is zodanig goed uitgewerkt en Fielder gaat er zó ver mee, dat er niet alleen veel te lachen valt maar dat je op het eind iets bij geleerd hebt over het mijnenveld dat sociale interactie is.
Zeer sterk aanbevolen voor wie van wat meer aparte, ongemakkelijke humor houdt.
The Boys S3. Hoewel goed seizoen begin ik wel al een serieus uitmelkgevoel te krijgen bij het einde.
Het feit dat ze homelander niet lieten doodgaan en hij op het einde gewoon en plein publiek iemand mag doodlaseren en het publiek dat dan ook nog eens geweldig vindt toont voor mij aan dat ze het nog serieus gaan uitmelken in S4. Had hem liever zien doodgaan en dat vanaf s4 een nieuw main story gelanceerd werd. Helaas.
sad
. Naar volgend seizoen toe heb ik vooral weinig zin in een Ryan die even hard de evil / batshit crazy toer op gaat als zijn vader.Beter dan Misfits?The Boys S3. Blijft by far de beste superheldenfictie die we al op het scherm te zien hebben gekregen.

Er zijn er nogal veel die vinden dat Chloe een zwak einde heeft, wat vond jij ervan ?Vandaag ook Chloe uitgekeken. Wauw. Traag opbouwende spanning, en heel donker, maar ik vond het echt goed. Een aanrader.
The Boys S3. Blijft by far de beste superheldenfictie die we al op het scherm te zien hebben gekregen. Ik kan al niet wachten op volgend seizoen.
Er zijn er nogal veel die vinden dat Chloe een zwak einde heeft, wat vond jij ervan ?
Misfits was ook leuk, maar komt imo niet in de buurt van The Boys.Beter dan Misfits?

Mss een stomme vraag, maar dit is een spin-off van Yellowstone toch? Is dit de moeite om te kijken als je helemaal niks met Yellowstone hebt?1883 s1
Omfg, western itch volledig gescratched, eindelijk.
Fantastische serie.
![]()
Een prequel dacht ik. Ik heb zelf niks met Yellowstone maar ik vind het wel goed. Wel geen super kritische kijker.Mss een stomme vraag, maar dit is een spin-off van Yellowstone toch? Is dit de moeite om te kijken als je helemaal niks met Yellowstone hebt?
Waar bekeken? Concept spreekt me wel aan.From (2022)
![]()
Thriller, horror, mystery.
Verrassend goed.
The dark side of the force will help you.Waar bekeken? Concept spreekt me wel aan.
Vind niet dat je beide kan vergelijken.Beter dan Misfits?