Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Eerste seizoen van The Umbrella Academy uitgekeken. In het begin heel wazig allemaal, want je wordt er precies zo wat ingegooid en je hebt eigenlijk geen flauw benul waarover het nu juist gaat, wie wie is, waar ze naar toe willen, ... maar met de aflevering wordt dat gelukkig alsmaar duidelijk. Zitten wat onnozele dingen in waar ik me nu afvraag of het aan bad writing ligt of gewoon aan de domheid van sommige personages, maar al bij al wel een sterk einde van het seizoen.

The old man afl 4 en 5: hmmm ik ben niet meer zo enthousiast als op begin.
The orville afl 7-8-9: ik weet dat ik in de minderheid ben maar ik mis de humor, voor mij is dit net een minder seizoen en eerlijk gezegd te veel politieke kwesties voor mij, of ja toch te serieus

The orville afl 7-8-9: ik weet dat ik in de minderheid ben maar ik mis de humor, voor mij is dit net een minder seizoen en eerlijk gezegd te veel politieke kwesties voor mij, of ja toch te serieus
Bedankt voor de herinnering, was vergeten dat er een nieuw seizoen is.

Nu ik toch alles aan het afbreken ben:
Harley Quin S03 eerste 3 aflevering: Meh. Enkel Bane heeft mij aan het lachen gekregen en is sowieso al mijn favoriet personage

Final Space Season 1-3 - 6.5/10
Het tweede deel van seizoen 1 & 3 zijn goed, en tonen dat de serie potentieel heeft. de overige delen zijn vrij middelmatig tot slecht te noemen. Ik dan de humor op zijn best heel hard smaken, maar op bepaalde momenten worden ze gewoon heel erg lui hierin. hetzelfde geldt voor de plots: er is voor het grootste deel geen opbouw van de plot, en de personages vliegen gewoon aan een razend tempo van plotpoint naar plotpoint. duiding of achtergrond is er niet. Vooral in S2 heeft de serie last van loss of focus: te veel personages, waar de schrijvers weinig mee doen (HUE/AVA, KVN, mooncake, zelf NightFall).

Op zich vind ik het enorm jammer dat de serie niet verlengd is, want ik keek er enorm graag naar op zijn best, maar was op bepaalde momenten echt te zwak om een grote fanbase te verwerven...

Seinfeld season 5 - 9/10
ik heb er wat moeten inkomen, maar eens je het format & de personages gewoon wordt, is het een hilarische serie. Doordat er weinig groei is van de personages (voor mij een pluspunt) en er geen geforceerde seizoensverhaallijnen zijn is het perfecte serie om mijn gaps te vullen tussen andere series door. eens ik een seizoentje gezien heb, leg ik het dan weer even aan de kant om een paar weken later van de volgende te kunnen genieten. Ik moet wel zeggen dat S5 van alle seizoenen het beste tot nu toe was!

Taboo
Degelijke serie maar sommige plotlijnen gingen een beetje nergens naar toe had ik het gevoel. Bleef wat op mijn honger zitten.

Seinfeld season 5 - 9/10
ik heb er wat moeten inkomen, maar eens je het format & de personages gewoon wordt, is het een hilarische serie. Doordat er weinig groei is van de personages (voor mij een pluspunt) en er geen geforceerde seizoensverhaallijnen zijn is het perfecte serie om mijn gaps te vullen tussen andere series door. eens ik een seizoentje gezien heb, leg ik het dan weer even aan de kant om een paar weken later van de volgende te kunnen genieten. Ik moet wel zeggen dat S5 van alle seizoenen het beste tot nu toe was!

Seinfeld is echt zo dom dat het genieten is, ze lachen er in serie zelf over dat het nergens om gaat, maar toch zo goed. George die zich begint op te jagen is altijd zalig :p

Ik heb deze ook recent gezien, heel goed. Soms precies Uncut Gems in de keuken.

Aflevering 7 is één van de beste dingen die ik in lange tijd gezien heb, echt indrukwekkend.
Staat op de watchlist hier, grote fan van Jeremy Allen White door Shameless. Hopelijk een doorbraakrol voor hem!

Heb ik ook wel bij Thé old man.
Same met Black Bird.

Black Bird vind ik vooral het onderzoek gedeelte interessant. Het gevangenis gedeelte is meh. Zeker de laatste episodes is het eigenlijk same shit. Eigenlijk zeer matig.

The Orville S03 vind ik wel goed. Ook leuk dat het best wel uitgewerkte afleveringen zijn van soms 1u+.

Keep breathing op netflix
Miniserie van 6 afleveringen
1ste 4 afleveringen vielen nog mee.
Afl 5 en 6 was er teveel aan met de flashbacks
6/10

Damn Black bird vond ik aflevering 1 en 2 net zeer goed, speciaal de rest aan het opsparen. Belooft niet veel goeds dus
Jawel...maar bedoelde dat het niet het vuurwerk of de magie van de start gaat geven...top sowieso...so wie so.

Terug
Bovenaan