Agony
Well-known member
I know Maar was te makkelijk afgehandeld vond ik.De ontmaskering van de mol wordt toch uitgelegd:
Thomas: 'I have spies erverywhere.'
1 van zijn spionen heeft de naam van de mol doorgegeven aan Thomas.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know Maar was te makkelijk afgehandeld vond ik.De ontmaskering van de mol wordt toch uitgelegd:
Thomas: 'I have spies erverywhere.'
1 van zijn spionen heeft de naam van de mol doorgegeven aan Thomas.

Bedankt voor de herinnering, was vergeten dat er een nieuw seizoen is.The orville afl 7-8-9: ik weet dat ik in de minderheid ben maar ik mis de humor, voor mij is dit net een minder seizoen en eerlijk gezegd te veel politieke kwesties voor mij, of ja toch te serieus
The old man afl 4 en 5: hmmm ik ben niet meer zo enthousiast als op begin.
The orville afl 7-8-9: ik weet dat ik in de minderheid ben maar ik mis de humor, voor mij is dit net een minder seizoen en eerlijk gezegd te veel politieke kwesties voor mij, of ja toch te serieus
Seinfeld season 5 - 9/10
ik heb er wat moeten inkomen, maar eens je het format & de personages gewoon wordt, is het een hilarische serie. Doordat er weinig groei is van de personages (voor mij een pluspunt) en er geen geforceerde seizoensverhaallijnen zijn is het perfecte serie om mijn gaps te vullen tussen andere series door. eens ik een seizoentje gezien heb, leg ik het dan weer even aan de kant om een paar weken later van de volgende te kunnen genieten. Ik moet wel zeggen dat S5 van alle seizoenen het beste tot nu toe was!

Ik heb deze ook recent gezien, heel goed. Soms precies Uncut Gems in de keuken.The Bear : 8/10
Idd, taal van je account naar Engels veranderen, dan kun je de ontknoping zienS5 van the last kingdom is enkel op Netflix te bekijken als je het land aanpast?

Staat op de watchlist hier, grote fan van Jeremy Allen White door Shameless. Hopelijk een doorbraakrol voor hem!Ik heb deze ook recent gezien, heel goed. Soms precies Uncut Gems in de keuken.
Aflevering 7 is één van de beste dingen die ik in lange tijd gezien heb, echt indrukwekkend.
Heb ik ook wel bij Thé old man.The old man afl 4 en 5: hmmm ik ben niet meer zo enthousiast als op begin.
The orville afl 7-8-9: ik weet dat ik in de minderheid ben maar ik mis de humor, voor mij is dit net een minder seizoen en eerlijk gezegd te veel politieke kwesties voor mij, of ja toch te serieus
Heb ik ook wel bij Thé old man.
Same met Black Bird.
Jawel...maar bedoelde dat het niet het vuurwerk of de magie van de start gaat geven...top sowieso...so wie so.Damn Black bird vond ik aflevering 1 en 2 net zeer goed, speciaal de rest aan het opsparen. Belooft niet veel goeds dus