Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Amaai teh fuck het is mij compleet ontgaan dat er een serie als continuation van de film isThe Man Who Fell To Earth (2022) ep 1 - 3: hidden gem, alé het was hidden voor mij![]()
.Whaaat nooit van gehoord zelfs, ben ook giga fan van Roegs filmAmaai teh fuck het is mij compleet ontgaan dat er een serie als continuation van de film is.
Film is wel een dikke persoonlijke favoriet hier, serie snel maar eens opzoeken.
Ook door de eerste 3 afleveringen van Resident Evil, ik snap de vernietigende kritieken toch niet zo goed.Is gewoon een andere richting ingegaan. Om het slecht te noem goh, we bezien het hier als iets apart![]()
Doorgespoeld? Hoe kun je in godsnaam een serie volgen als je doorspoeltFormula 1: Drive to Survive: Cava, veel respect voor ricc
Stranger things season 4: dikswijls door gespoeld, moet de laatste episode nog zien.

de saaien stukken doorgespoeld en sommige stukken naar gekeken.Doorgespoeld? Hoe kun je in godsnaam een serie volgen als je doorspoelt![]()
Tgoh er zit imo toch ook veel filler in, bvb 27 keer teasen dat de demogorgon komt...Doorgespoeld? Hoe kun je in godsnaam een serie volgen als je doorspoelt![]()
Whaaat nooit van gehoord zelfs, ben ook giga fan van Roegs film

;p● Paramount+ (yep that's streaming service #6 in deze post) zal blijkbaar naast de 1001 star trek shows waar ze aan bezig zijn toch ook nog enkele andere releases uitbrengen. We krijgen een remake van The Man Who Fell to Earth, based on Walter Tevis’s 1963 novel and Nicolas Roeg’s 1976 sci-fi cult classic film version. Why? Who knows. Chiwetel Ejiofor zal een nieuwe alien spelen en zal dus niet Bowie's schoenen trachten te vullen.
Kheb zelfs nog gereplyed op uw post, specifiek over die serie
;p
Heb het klaar staan maar ben er nog niet aan begonnen. Reviews waren niet zo denderend dus ik ben wat terughoudend maar ben wel curieus naar jullie gedacht erover.
.Je weet op voorhand niet wat er skippable is en wat niet, dus ja... Er zat alleszins te veel filler in, dat wel.Tgoh er zit imo toch ook veel filler in, bvb 27 keer teasen dat de demogorgon komt...
Ge kunt makkelijk 1/3e van de meeste afleveringen skippen en alsnog mee zijn.
Ja klopt. Voor de goede orde: Ik spoel ook niets door, dan stop ik inderdaad wel gewoon met de serie te kijken. Ik wou gewoon maar aangeven dat ik de opmerking van Elke wel begreep ivm ST S4.Je weet op voorhand niet wat er skippable is en wat niet, dus ja...
Eerste epi gezien en ik vind het wel goed! Chewitor doet dat goed op z'n eigen manier. Hij is ook wel een klasse acteur, en hier ook niet de 'Bowie' alien. Noamie Harris is ook goed.
;p
Heb het klaar staan maar ben er nog niet aan begonnen. Reviews waren niet zo denderend dus ik ben wat terughoudend maar ben wel curieus naar jullie gedacht erover.
Ik hoop dat het geen spoiler is, want dan heb ik het ook gespoiled voor mezelf, maar Newton, het Bowie karakter, doet wel degelijk mee.Eerste epi gezien en ik vind het wel goed! Chewitor doet dat goed op z'n eigen manier. Hij is ook wel een klasse acteur.
en hier ook niet de 'Bowie' alien. Noamie Harris is ook goed.
De vibe en de Midwest locatie van de Roeg film zit er wat in, en grotendeels het idee natuurlijk. Maar soms ook wat Starman van John Carpenter. Wat minder cult-psychedelisch dan Roeg z'n film, maar dat hoeft niet. Een vleugje (degelijke) humor hier en daar. Moderne productie - visuals. Nogal 70's soundtrack.
ps. toevallig de Nicolas Roeg film vorige zomer gezien en vond die best goed. Bowie was zeer goed getype gecast. Op dat moment was ie redelijk alienated oa door drank en drugs, en z'n personage sluit ook wel wat aan bij z'n muziek op het album Station to station.
Muziek was op zich ok. Ze kunnen moeilijk klassieke muziek pakken, aangezien het inderdaad door de ogen van tieners is. Die muziek speelt dan weer niet als we in de toekomst zijn.Ook door de eerste 3 afleveringen van Resident Evil, ik snap de vernietigende kritieken toch niet zo goed.
Is gewoon een degelijk gemaakte zombie apocalyps serie. Enige wat mij wel wat stoort is de nogal teenager achtige muziek.
Mss hadden ze het gewoon anders moeten noemen en was de kritiek dan milder ofzo?