starspike
Well-known member
Gisteren seizoen 4 van Stranger Things uitgekeken. Fucking hell, wat een gedrocht. Heb me er echt door moeten sleuren, terwijl ik ten tijde van S1 nog helemaal mee was met de hype.
Het meeste van al stoorde ik me aan de personages. Stranger Things lijkt wel een parodie van zichzelf geworden. Ik ergerde me dood tijdens al de scènes waar de Russische personages in kwamen, overacting en karikaturaal tot en met. Sommige van de Amerikaanse personages vond ik ook te karikaturaal, zoals de surfer/stoner dude, 't is er gewoon over. Ook net iets te veel melige momenten.
Hoe het seizoen geëindigd is, daar kan ik dan wel weer mee leven, ondanks dat de laatste aflevering absurd lang duurde, viel het op zich nog mee. Ik twijfel wel serieus of ik hier in de toekomst nog verder zal naar kijken.
Seizoen 4 wordt over het algemeen gezien als (samen met seizoen 1) veruit het beste seizoen. En dat gaat echt over een enorm groot aantal van de kijkers.
Dit houdt daarom niet in dat ge het ook zo goed moet vinden. Maar wat het wel inhoudt is dat als ge ZO een seizoen niet goed vind, dat ge inderdaad beter stopt. Ik kan me niet indenken dat ze seizoen 4 gaan toppen.