TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Gisteren seizoen 4 van Stranger Things uitgekeken. Fucking hell, wat een gedrocht. Heb me er echt door moeten sleuren, terwijl ik ten tijde van S1 nog helemaal mee was met de hype.
Het meeste van al stoorde ik me aan de personages. Stranger Things lijkt wel een parodie van zichzelf geworden. Ik ergerde me dood tijdens al de scènes waar de Russische personages in kwamen, overacting en karikaturaal tot en met. Sommige van de Amerikaanse personages vond ik ook te karikaturaal, zoals de surfer/stoner dude, 't is er gewoon over. Ook net iets te veel melige momenten.
Hoe het seizoen geëindigd is, daar kan ik dan wel weer mee leven, ondanks dat de laatste aflevering absurd lang duurde, viel het op zich nog mee. Ik twijfel wel serieus of ik hier in de toekomst nog verder zal naar kijken.

Seizoen 4 wordt over het algemeen gezien als (samen met seizoen 1) veruit het beste seizoen. En dat gaat echt over een enorm groot aantal van de kijkers.
Dit houdt daarom niet in dat ge het ook zo goed moet vinden. Maar wat het wel inhoudt is dat als ge ZO een seizoen niet goed vind, dat ge inderdaad beter stopt. Ik kan me niet indenken dat ze seizoen 4 gaan toppen.
 
Seizoen 4 wordt over het algemeen gezien als (samen met seizoen 1) veruit het beste seizoen. En dat gaat echt over een enorm groot aantal van de kijkers.
Dit houdt daarom niet in dat ge het ook zo goed moet vinden. Maar wat het wel inhoudt is dat als ge ZO een seizoen niet goed vind, dat ge inderdaad beter stopt. Ik kan me niet indenken dat ze seizoen 4 gaan toppen.
Seizoen 4 vond ik wel goed, maar er zat wel héél veel filler in. Die balans zat toch beter in het eerste seizoen.
 
Gisteren seizoen 4 van Stranger Things uitgekeken. Fucking hell, wat een gedrocht. Heb me er echt door moeten sleuren, terwijl ik ten tijde van S1 nog helemaal mee was met de hype.
Het meeste van al stoorde ik me aan de personages. Stranger Things lijkt wel een parodie van zichzelf geworden. Ik ergerde me dood tijdens al de scènes waar de Russische personages in kwamen, overacting en karikaturaal tot en met. Sommige van de Amerikaanse personages vond ik ook te karikaturaal, zoals de surfer/stoner dude, 't is er gewoon over. Ook net iets te veel melige momenten.
Hoe het seizoen geëindigd is, daar kan ik dan wel weer mee leven, ondanks dat de laatste aflevering absurd lang duurde, viel het op zich nog mee. Ik twijfel wel serieus of ik hier in de toekomst nog verder zal naar kijken.
Serie wordt redelijk gehyped door alles en iedereen. Handig om ook eens een tegenreactie te lezen. Twijfel nu wel of ik deze een nog een kans moet geven lol
 
Serie wordt redelijk gehyped door alles en iedereen. Handig om ook eens een tegenreactie te lezen. Twijfel nu wel of ik deze een nog een kans moet geven lol
Beetje vreemd om te twijfelen vanaf je een negatieve reactie leest in een zee van positieve hoor. Ik vind Stranger Things nu niet het beste dat ik ooit heb gezien, maar zowel mijn vrouw als ik vinden het wel spannend genoeg om te blijven volgen. Het helpt ook als je eighties-nostalgia kan appreciëren.
 
Serie wordt redelijk gehyped door alles en iedereen. Handig om ook eens een tegenreactie te lezen. Twijfel nu wel of ik deze een nog een kans moet geven lol
De hype is met momenten overdreven, maar het blijft uitstekende televisie.

Seizoen 1 was heel sterk, maar daarna kwamen twee minder goede seizoenen. Seizoen 4 met zeker aflevering 1,4 en 7 was heel sterk. Die laatste twee afleveringen waren voor mij minder bevredigend, maar ik blijf het een sterke serie vinden.
 
Beetje vreemd om te twijfelen vanaf je een negatieve reactie leest in een zee van positieve hoor. Ik vind Stranger Things nu niet het beste dat ik ooit heb gezien, maar zowel mijn vrouw als ik vinden het wel spannend genoeg om te blijven volgen. Het helpt ook als je eighties-nostalgia kan appreciëren.
Ik heb enkel s1 gezien en s2 half. Vond s1 ok maar ook niet veel meer als dat. En bij s2 afgehaakt daarom de twijfel.
 
De hype is met momenten overdreven, maar het blijft uitstekende televisie.

Seizoen 1 was heel sterk, maar daarna kwamen twee minder goede seizoenen. Seizoen 4 met zeker aflevering 1,4 en 7 was heel sterk. Die laatste twee afleveringen waren voor mij minder bevredigend, maar ik blijf het een sterke serie vinden.
Ik moet de laatste nog zien en zit momenteel op quasi dezelfde lijn.

Pakken beter dan 2 en 3.
Het helpt ook immens dat de afleveringen vlot over het uur gaan. Veel meer tijd om elk character toch wat deftige screentime te geven en rustig dingen op te bouwen en uit werken.

Beste TV ooit? Nah, daarvoor heeft het nog teveel mankementen. spannend entertainment van een hoog niveau: hell yes!
 
Resident EVIL 0/10

Wtf 0.000 niks met RE te maken enkel het bedrijf.
Vies kwaad nu, heel mijn avond verprust.

Het gaat enkel maar enkel over 2 zussen meer NIET!
Is gewoon een andere richting ingegaan. Om het slecht te noem goh, we bezien het hier als iets apart :)
 
Resident Evil op netflix. Zijn gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is. CW teen drama met een edgy vegan die alles omzeep helpt. Please skip het gewoon. De eerste twee episodes op fast forward x10 moeten kijken om dan onmiddelijk naar de laatste episode over te schakelen en nu ben ik gewoon kwaad op mezelf dat ik een vrijdag avond hier aan verkloot heb.
Ik heb een stuk van de eerste aflevering gezien, maar het lijkt me inderdaad niks. Goed om de reacties hier te lezen. Dan weet ik dat ik niet verder moet kijken.
 
Gisteren seizoen 4 van Stranger Things uitgekeken. Fucking hell, wat een gedrocht. Heb me er echt door moeten sleuren, terwijl ik ten tijde van S1 nog helemaal mee was met de hype.
Het meeste van al stoorde ik me aan de personages. Stranger Things lijkt wel een parodie van zichzelf geworden. Ik ergerde me dood tijdens al de scènes waar de Russische personages in kwamen, overacting en karikaturaal tot en met. Sommige van de Amerikaanse personages vond ik ook te karikaturaal, zoals de surfer/stoner dude, 't is er gewoon over. Ook net iets te veel melige momenten.
Hoe het seizoen geëindigd is, daar kan ik dan wel weer mee leven, ondanks dat de laatste aflevering absurd lang duurde, viel het op zich nog mee. Ik twijfel wel serieus of ik hier in de toekomst nog verder zal naar kijken.
Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Vind het allemaal wat teveel hype. Al vond ik het einde beter dan het begin van het seizoen.
 
Netflix: Extraordinary Attorney Woo

Koreaanse advocaten reeks met in de hoofdrol een advocate met autisme.
Paar afleveringen bekeken en telkens met een grote smile van genoten.

Flashbacks naar Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain :)
 
Netflix: Extraordinary Attorney Woo

Koreaanse advocaten reeks met in de hoofdrol een advocate met autisme.
Paar afleveringen bekeken en telkens met een grote smile van genoten.

Flashbacks naar Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain:)
Spreekt me wel aan, maar in de trailer kwam het me heel onnozel over. Weerspiegelt dat de sfeer van de serie of niet?
 
Spreekt me wel aan, maar in de trailer kwam het me heel onnozel over. Weerspiegelt dat de sfeer van de serie of niet?
Tja kweet niet goed wat te antwoorden daarop.
Het hoofpersonage heeft een redelijk sterke autismestoornis, en de ontwapende manier waarop ze zelf en haar omgeving daar mee omgaan is bij momenten wel hilarisch, of onozel te noemen ja. :)

Maar het is wel ook een reeel beeld van hoe mensen met Autisme omgaan met dagelijkse beslommeringen, en dat is best vaak hilarisch.
Ik heb zelf nog gewerkt met kinderen/jongvolwassenen met autisme, dus voor mij is het ook niet echt vreemd.

Ik heb net eens de trailer zelf bekeken, en ik zie hetzelfde als in de reeks zelf, dus als ik dan toch moet antwoorden: "ja tis ook zo onozel" :biglaugh:
 
Terug
Bovenaan