TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Boys S3
Eerste 7 afleveringen vond ik van het beste uit de serie maar de final episode vond ik eigenlijk ondermaats.
Ik bleef ook wat op m'n honger zitten als ik eerlijk ben. Te weinig tijd om alle bedenkingen neer te pennen maar er was veel opbouw met een paar elementen die wat geforceerd aanvoelden, en dan een vrij flauwe pay off imo.

Maar toch een geslaagd seizoen, zal het zeker blijven volgen.
 
Ik bleef ook wat op m'n honger zitten als ik eerlijk ben. Te weinig tijd om alle bedenkingen neer te pennen maar er was veel opbouw met een paar elementen die wat geforceerd aanvoelden, en dan een vrij flauwe pay off imo.

Maar toch een geslaagd seizoen, zal het zeker blijven volgen.
Idem, ik had hetzelfde gevoel.

- ik hoopte dat SB of HL ging sterven of op zijn minst zijn krachten ging verliezen.
- Starlight begint meer en meer irritant te worden.

+ Black Noir's onverwachte einde :ROFLMAO:
+ HL die iemand vermoord en het publiek juicht dat toe
 
Vond het wel subliem eindigen(the boys).
zoontje van homelander die zo stiekem een smile op zijn gezicht krijgt nadat homelander iemand zijn brains toost. Ik kreeg een beetje the omen gevoel 😄. Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik een tikkeltje meer verwacht had van de finale aflevering. Zeker na al die goede afleveringen. Top seizoen wel! Dat The deep zich van miserie zat vol te proppen was ook nog lachen 😂. Anyways, I want more of the boys!
 
The Boys S3
Eerste 7 afleveringen vond ik van het beste uit de serie maar de final episode vond ik eigenlijk ondermaats.
Net uit gekeken en wou juist hetzelfde posten als u. Kijk wel al uit naar S4

En nu ga ik ff moeten afkicken van series denk ik :laugh: Stranger Things, The Boys en Umbrella Academy op relatief korte periode allemaal gekeken :drool:
 
Vond het wel subliem eindigen(the boys).
zoontje van homelander die zo stiekem een smile op zijn gezicht krijgt nadat homelander iemand zijn brains toost. Ik kreeg een beetje the omen gevoel 😄. Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik een tikkeltje meer verwacht had van de finale aflevering. Zeker na al die goede afleveringen. Top seizoen wel! Dat The deep zich van miserie zat vol te proppen was ook nog lachen 😂. Anyways, I want more of the boys!
Die muziek opt einde past ook gewoon perfect :evil:
 
The Boys

Finale was best ok, maar er knaagt idd iets. Uiteindelijk heeft het plan om HL uit te schakelen alles alleen maar erger gemaakt.

- HL leeft nog en kan nu nog meer zijn goesting doen.
- Ryan gaat nu helemaal f*cked zijn
- Geen compound V meer.
- 1 Super minder als partner (Maeve)
- Headpopper running for vice president

Tja :unsure:

Maar 't was wel een topseizoen alweer. Ik kijk sowieso uit naar 't volgende.
 
The Terminal List (primevideo)

Lang geleden goede show heb gezien. Chris Pratt laat duidelijk zien dat hij meer is dan een Starlord.

Umbrella Academy (Netflix)


Nog maar aan de 3de aflevering bezig, maar het is al beter dan seizoen 2, wat vreselijk langdradig was. De acteur die nu besloten heeft om van gender te veranderen, waarvoor proficiat voor te doen, heeft dit dan ook gedaan in de show. Op zich top, maar het voelt allemaal zo geforceerd aan. Ik wist met mijn vrouw al op voorhand van aah hier.. blabla, maar dan maken ze er zo'n moment van voor de kijker om het in uw face te duwen zodat je het door hebt.. Misschien ben ik fout, maar waarom maken ze hier een zo'n geforceerd moment van. Was dat nu voor de acteur dat ze dit deden, of voor de personage. Ik veronderstel beide?
 
The Terminal List (primevideo)

Lang geleden goede show heb gezien. Chris Pratt laat duidelijk zien dat hij meer is dan een Starlord.

Ook uitgekeken en ondanks ik het wel goed vond waren Chris Pratt en het einde toch de 2 zwakke schakels voor mij.

Iedere scene zat die voor zich uit te staren met een domme blik op zijn gezicht, en moest dat cliché einde echt met Ben?
 
Ook uitgekeken en ondanks ik het wel goed vond waren Chris Pratt en het einde toch de 2 zwakke schakels voor mij.

Iedere scene zat die voor zich uit te staren met een domme blik op zijn gezicht, en moest dat cliché einde echt met Ben?

Idd , gewoon te voorspelbaar
 
Arcane gekeken.

Nu pas gekeken ondanks dat ik al vaker had gelezen/gehoord dat het zeker de moeite zou zijn. Enorm toffe serie om te volgen. Ik kijk eigenlijk zelden animatieseries dus voor mij was dit een beetje "eens iets anders", maar het heeft me wel kunnen bekoren. Animatie is echt fantastisch in beeld gebracht bij momenten. Ik heb vroeger een tijdje League of Legends gespeeld, dus sommige characters kende ik al wel, maar ik ben er zeker van dat je geen voorkennis van LoL moet hebben om deze serie te kijken en zelfs goed te vinden.

Kijk al uit naar S2.
 
Ook uitgekeken en ondanks ik het wel goed vond waren Chris Pratt en het einde toch de 2 zwakke schakels voor mij.

Iedere scene zat die voor zich uit te staren met een domme blik op zijn gezicht, en moest dat cliché einde echt met Ben?
Van het uitstaren denk ik wel dat het iets typisch is. Kennis van mijn ouder(s) had ook een hersentumor en die zat tegen zijn einde heel vaak te "gapen/staren" in het oneindige en dan af en toe te wenen of te lachen. Denk inderdaad dat hij ook herinneringen of zaken aan het fantaseren was. Indien je bedoelt dat het die scene met zijn gezin altijd is, moet het zo wel overkomen.

Van Ben, ja dat wisten we. Ik had dit al in het begin hoor, dat is een beetje typisch aan het worden in Hollywood om bekendere acteurs te pakken als "side" om toch dan als mede boosdoener te laten eindigen. Ik moet wel toegeven toen we wisten van Oberon lieten ze wijzen op Hartley en dan dacht ik van aah toch niet Benny. Maar toen ze zelf haar eigen leven nam en de link naar Peru werd gelegd, dan was de kous af e.
 
Het eerste seizoen van Dark afgekeken. De eerste afleveringen was ik niet direct mee, maar vanaf aflevering 3 à 4 begon het toch leuk te worden. Het probleem (zeker in het begin) waren de onsympathieke personages. Komt dat omdat het Duitsers zijn? Ik kan het niet zeggen.

Vooral de setting, sfeer (muziek) en het verhaal zelf maken het goed. Prachtige natuur en een duister, dreigend sfeertje. Dit kan nog wel eens een fijne serie worden.
 

Klassieke detective, maar één van de betere soort. Grappig met momenten en de onderzoeken zijn steeds goed uitgekiend. Het enige dat ietwat stoort is dat iedereen nogal "Very British English" praat, maar eens je je daarover kunt zetten is het aangenaam kijken. 8/10.
 
The Loudest Voice op VRT.NU/Canvas

Dat Ailes een vetting conservatief zwijn was wist ik, maar in deze serie ligt het er vetter op dan Ailes zelf was.
Als zelf Rupert Murdoch er als good guy uit komt, weet je genoeg
Crowe is wel fenomenaal in deze rol
 
Terug
Bovenaan