Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijven kijken , wordt pak beter.![]()
De eerste twee afleveringen bekeken. Ik ben er nog niet uit of ik verder ga kijken. Momenteel boeit het nog niet echt.
Heel goeie serie. Tom Hardy en Jonathan Pryce steken er ver boven uit. Hoe verder het evolueerde hoe beter ik het vond.Taboo.
Met een ijzersterke Tom Hardy.
Slow burner, maar toch boeiend genoeg, mede door de goede vertolkingen, om verder te kijken.

Heel goeie serie. Tom Hardy en Jonathan Pryce steken er ver boven uit. Hoe verder het evolueert hoe beter ik het vond.
Enkel spijtig dat van S2 niks geweten is en deze serie toch al van 2017 (dacht ik) was dus wss zal het bij 1 seizoen blijven
Had graag gezien hoe het verder was verlopen.
Ja. Maar misschien liggen de thema's je dan meer. Seizoen 3 focust op politiek, seizoen 4 op schoolsysteem en seizoen 5 op media.Ik ga richting het einde van seizoen 2 van The Wire. Nu wil ik niet opnieuw heel die discussie aanwakkeren, maar gaat het verder zoals de eerste 2 seizoenen? Ik moet me best wel erdoor slepen tot nu toe, maar ben bang dat ik het nog echt goed ga vinden.

Zeer goede reeks inderdaad. (over de TV-serie).The Terminal List gezien, ik vond het wel goed. Ik heb het boek gelezen en alhoewel ik een fan ben van actie/spionage/avontuurverhalen vond ik het boek echt middelmatig. En het werd dan nog eens naar beneden getrokken doordat de auteur zijn (extreem)rechtse zever er moest in steken. Gelukkig is dat in de serie veel minder aanwezig en niet storend. Alle wijzigingen die ze tegenover het boek gemaakt hebben vind ik een verbetering.
'T is enkel wel heeeel donker. Alsof de hele serie een extra donkere filter gekregen heeft. Ik keek op een oled-TV en bij momenten zag ik echt geen steek. Geen idee waarom ze zo'n rare beslissing gemaakt hebben.
Ik vond het echt niet slecht, zou zeker een tweede seizoen kijken.

Ik bleef ook wat op m'n honger zitten als ik eerlijk ben. Te weinig tijd om alle bedenkingen neer te pennen maar er was veel opbouw met een paar elementen die wat geforceerd aanvoelden, en dan een vrij flauwe pay off imo.The Boys S3
Eerste 7 afleveringen vond ik van het beste uit de serie maar de final episode vond ik eigenlijk ondermaats.