Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil graag beginnen maar ben volledig vergeten hoe s01 liep. Is er ergens een recap?Undone S02 op Prime.
In één keer uitgekeken.
Ik wil graag beginnen maar ben volledig vergeten hoe s01 liep. Is er ergens een recap?
Ik dacht ook ff dat het moeilijk ging zijn alles op te pikken, maar ben gewoon beginnen kijken zonder recap en eigenlijk stelde ik me nooit vragen. In 't begin krijg je een heel korte recap met net genoeg info. In feite is het ook een compleet andere story die de focus legt op een groter 'probleem' in de familie.Ik wil graag beginnen maar ben volledig vergeten hoe s01 liep. Is er ergens een recap?
Nog niet aan begonnen, ik ging wachten tot alle afleveringen uit waren. Maar als ik de meningen hier lees denk ik toch dat ik het ga skippen.Ik moet de laatste aflevering nog zien maar vond het ook eerder een misser. Ik had er hier reeds enkele bedenkingen over geschreven. Benieuwd of de laatste aflevering het nog een beetje kan optillen of finaal de dieperik induwt.
Cool, ik wist niet dat er een tweede seizoen uit was. Ga ik zeker kijken!Undone S02 op Prime.
In één keer uitgekeken.
S1 uitgekeken and I like it! IseultGestart met The Last Kingdom![]()
vroeg me de hele tijd af vanwaar ik ze kende (blijkbaar Peaky blinders..
)
) Geweldige animatie met filmische cinematografie. Interessante personages met heel wat karakter. Eerste 2 eps waren nog 'braaf' maar in die 3de barst het helemaal los. Ik hoop dat het niveau volgehouden wordt.Met gemak! Echt een topserie (en ik heb ook totaal niets met League of Legends).Ik hoop dat het niveau volgehouden wordt.
Who cares, nooit gespeeld maar de serie is wel de moeite!League of Legends tho.. ugh.