Frasier is zo zo goed, maar de echte ster van die show was toch wel NilesIk verkies dan weer Frasier.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frasier is zo zo goed, maar de echte ster van die show was toch wel NilesIk verkies dan weer Frasier.
Idem, en beschikbaar op amazonFringe is GE-WEL-DIG. Die serie ben ik gewoon beginnen kijken door de intro eens toevallig ergens te zien.
.Ik heb da jaren zitten downloaden, en nadien de blu-ray box gekochtIdem, en beschikbaar op amazon.

Get on The Dead Don't Die asap. Toegegeven, het is niet Jims beste werk, maar als zijn deadpan humor je ligt, denk ik wel dat je ervan zal kunnen genieten. Ik hoop echt dat zijn volgende film een weerwolvenfilm wordt, hoe zalig zou dat zijn.Only Murders in the Building (Disney+)
Goeie wisselwerking tussen Steve Martin, Martin Short en Selena Gomez (die ik enkel van Spring Breakers ken),
Ik heb tot een bepaald seizoen gezien echter kon ik op een gegeven moment die Walter niet meer uitstaan. Werd me een beetje te veel met zijn raar gedoe. Ook begon het Lost en JJ Abrams niveau me wat nerveus te maken.
Bij mij vanaf aflevering 1 wel al. Maar vandaag seizoen 2 verandert het wel van een "monster of the week" formaat naar "1 overarching story", wat het wel significant beter maakt.Wanneer heeft Fringe bij jullie een klik gegeven? Van in 't begin al, of later pas? Want ik voel het voorlopig écht niet(begin seizoen 1 nog)
.
.Mag ik JJ Abrams zwaar overroepen vinden? Buiten het feit dat hij tv-series met Lost serieus op de kaart heeft gezet (qua impact en buzz, niet qua kwaliteit) heeft hij vooral Star Trek verneukt met lens flares en van Star Wars een zielloos wezen gemaakt. Super 8 was meh.Het werd TE goed maw!
Mag ik JJ Abrams zwaar overroepen vinden? Buiten het feit dat hij tv-series met Lost serieus op de kaart heeft gezet (qua impact en buzz, niet qua kwaliteit) heeft hij vooral Star Trek verneukt met lens flares en van Star Wars een zielloos wezen gemaakt. Super 8 was meh.
Tbh heb ik Alias en Fringe wel nooit tegoei bekeken.
De eerste twee Star Trek films vond ik enorm goed, net zoals de eerste twee Star Wars films van de sequel trilogie. Bij beide was ik minder fan van de laatste van de trilogie. Wanneer heeft Fringe bij jullie een klik gegeven? Van in 't begin al, of later pas? Want ik voel het voorlopig écht niet(begin seizoen 1 nog)
Hehe, was niet per se op u bedoeld hoor! Is meer iets dat ik me steeds meer en meer afvraag. Hij heeft gewoon zo'n goeie naam in de film- en televisiewereld, maar ik zie weinig in wat die goede naam rechtvaardigt.Ik ben gewoon een Lost-fanboy. Mijn favoriete serie of all time. That's all
Net zoals ik het ook niet echt eens ben met uw analyse over Star Trek en Star WarsDe eerste twee Star Trek films vond ik enorm goed, net zoals de eerste twee Star Wars films van de sequel trilogie. Bij beide was ik minder fan van de laatste van de trilogie.
Puur wettelijk gezien waarschijnlijk nog net.Mag ik JJ Abrams zwaar overroepen vinden?
Is Midnight Mass de moeite, als je maar heel weinig vond aan Haunting of Hill HouseMidnight Mass volledig uitgekeken. Het kon mij vanaf de eerste tot de laatste seconde bekoren. Enorm van genoten.
Hier werd gezegd dat de verhaallijn van Riley heel abrupt stopt, en dat werd als minpunt gezien. Ik vind dat net een pluspunt. Op die manier had ik totaal niet verwacht wat er ging gebeuren. Ik was echt mee in de illusie dat hij Erin erbij ging lappen.
Voor mij 1 klein minpunt en 1 groot. De make-up van Monseignior Pruitt en de moeder van de dokter was niet goed. Ik zag jonge mensen met make-up, maar bon.
Groter minpunt is het hele 'we hebben niets om te schuilen doordat alles afgebrand is' verhaal. Zelfs een zeil of doek was voldoende geweest. Mogelijkheden genoeg om te improviseren en zich tegen daglicht te beschermen.
Door deze serie gezien dat ook Doctor Sleep van Mike Flanagan was, wat ik ook goed vond. Nu begonnen met The Haunting Of Hill House en er na The Haunting Of Bly Manor.
Leuk leuk leuk.
Dat gaan we moeilijk voor jou kunnen bepalenIs Midnight Mass de moeite, als je maar heel weinig vond aan Haunting of Hill House
Hill house begon leuk, maar naarmate het seizoen vorderde boeide het me steeds minder
de series lijken helemaal niet op elkaar, als je dat bedoelt. Midnight Mass is minder horror te noemen en heeft een nog tragere opbouw, maar is wel overladen met sfeer.Exact 7 episodes in eerste seizoen, daarna…man manWanneer heeft Fringe bij jullie een klik gegeven? Van in 't begin al, of later pas? Want ik voel het voorlopig écht niet(begin seizoen 1 nog)
Dikke second hoorFringe is GE-WEL-DIG. Die serie ben ik gewoon beginnen kijken door de intro eens toevallig ergens te zien.

Vanthilt?Hawkeye ep 1: ik kan begrijpen dat Marcel al zijn melkkoeien uithaalt maar bagger deed, echt bagger
![]()