Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
La Casa del Papel is enkel het eerste seizoen goed, nadien vind ik het wat uitmelkerij.4 afleveringen gezien van Squid Game. Het heeft de hype niet gestolen..
heb er echt een prison break seizoen 1 gevoel bij tot nu toe qua spanning en hoe dat ik in het verhaal zit, met het verschil dat ik het zelfs tot nu toe nog beter vind dan dat seizoen van Prison Break. Als dit de komende vijf afleveringen volgehouden wordt, is dit denk ik het beste seizoen van een serie ooit gedaan.
Als ik daarmee klaar ben doe ik wellicht ook nog wat verder met Black Mirror. Dan VIkings uitkijken. En dan La Casa de Papel of Breaking Bad starten.
Tzal eerder 1.250 per weekend + nog wat budget voor de andere dagen zijn, pak nog es 2.000 ofzo? Dat is dan eerder 7 a 8.000/maand.https://www.hln.be/tv/het-verschil-...250-euro-vs-63-euro-voor-drie-dagen~a8cbc5aa/
Dat programma is nu toch gewoon ne enorme show-off voor die rijke gezinnen. Beweren die nu echt dat ze 12500€/maand elke maand op doen?
Geen idee op welke manier dat arme gezin beter uit dit programma komt. Voor die kinderen zal dat een leuk weekendje zijn, maar daar blijft het dan ook bij. Het volgende weekend is het weer bittere ernst.https://www.hln.be/tv/het-verschil-...250-euro-vs-63-euro-voor-drie-dagen~a8cbc5aa/
Dat programma is nu toch gewoon ne enorme show-off voor die rijke gezinnen. Beweren die nu echt dat ze 12500€/maand elke maand op doen?
Ja, ik heb dat al gehoord dat het een beetje zoals Prison Break is qua hoe de seizoenen slechter & slechter worden. Maar ik zal wel zien wat ik ermee doe.La Casa del Papel is enkel het eerste seizoen goed, nadien vind ik het wat uitmelkerij.
Met het gezin naar The Jane gaan in plaats naar Frituur Marginal?Tzal eerder 1.250 per weekend + nog wat budget voor de andere dagen zijn, pak nog es 2.000 ofzo? Dat is dan eerder 7 a 8.000/maand.
En dat is evengoed zot hoog eh! Wie de fuck geeft nu elk weekend 1.250€ uit...

Ik weet niet wat volgens jou dan het beste seizoen van een serie moet zijn?Eerste twee episodes van Squid Game bekeken na al de hype gelezen te hebben. Ik ben momenteel nog niet onder de indruk. Hell, om het mogelijks het beste seizoen van een serie ooit te noemen...
Soit, hopelijk wordt het wat sterker. Momenteel vind ik het een veel te gemakkelijke aanklacht op kapitalisme met heel wat fancy gimmicks.
Ik vind de trailer al onnozel uitzien tbh.Eerste twee episodes van Squid Game bekeken na al de hype gelezen te hebben. Ik ben momenteel nog niet onder de indruk. Hell, om het mogelijks het beste seizoen van een serie ooit te noemen...
Soit, hopelijk wordt het wat sterker. Momenteel vind ik het een veel te gemakkelijke aanklacht op kapitalisme met heel wat fancy gimmicks.
Ik hou dat niet meteen bij in lijstjes, maar from the top of my head.Ik weet niet wat volgens jou dan het beste seizoen van een serie moet zijn?
Misschien met deze 2 starten. Beide zijn vrij snel uitgekeken (WWDITS zijn allemaal korte afleveringen) en oh zó goed!Series die ik verder nog wil zien:
What We Do In The Shadows
Chernobyl