Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het zelf opgegeven na paar afleveringen. Iets kan traag zijn, tot daar aan toe, maar 't was niet eens goedBen blij dat het niet alleen aan mij licht die The Wire niet echt goed vind begin seizoen 1. Wel erg dat ge eerst bijna een heel seizoen moet kijken tegen dat het goed zou worden.

Geen van die je opsomt hebt ik gezienJe hebt dat toch ook met elke tv show alla parks and recreatiom waar het eerste seizoen bagger is en het dan goed gaat worden? Hiermee wil ik niet zeggen dat S01 van the wire bagger is, sloom is het wel, maar dat heeft ook zijn charmes.

Troost u, ik heb het na 4 afleveringen ook opgegeven. Ik ga het in de toekomst wel zeker nog eens een kans geven.Ik heb het zelf opgegeven na paar afleveringen. Iets kan traag zijn, tot daar aan toe, maar 't was niet eens goed![]()
Natuurlijk is Blu ray van een barslechte kwaliteit.Ik zou nu meer moeite hebben met de beeldkwaliteit van The Wire dan met het trage tempo.
Aha daar hebt ge me wel liggen. Ik heb The Wire het meest gezien op DVD en die kwaliteit was niet geweldig te noemen, zelfs al in die tijd. Enerzijds omdat het budget vrij laag lag en ze dus ook in redelijk lage kwaliteit opgenomen hebben, anderzijds omdat het ook een artistieke keuze was. Ze wilden groezelig beeld met veel handycam werk in een 4:3 aspect ratio om een meer documentairestijl te hebben. Ik heb erna de HD remaster van een vijftal jaar geleden wel gezien, die was veel beter maar nog niet super. En daar was wel geklooid met de aspect ratio, alles naar 16:9 gebracht. Ik neem aan dat de meeste mensen sowieso wel hier de kwaliteit boven het artistieke kiezen. Maar in mijn herinnering, door de oorspronkelijke DVD release, heeft The Wire een opvallend lage beeldkwaliteit. Uiteraard wou ik niet laten uitschijnen dat het totaal niet te bekijken is.Natuurlijk is Blu ray van een barslechte kwaliteit.
Ik heb het helemaal uitgekeken maar toch vooral door de hele "hype" die er omheen hangt, je leest dat toch vaak dat the wire zo geweldig is/was, maar zelf vond ik het maar matig. Goed genoeg om helemaal uit te kijken maar daar stopt het toch ook.Ik heb het zelf opgegeven na paar afleveringen. Iets kan traag zijn, tot daar aan toe, maar 't was niet eens goed![]()
Dat is gewoon....... pertinent foutIk heb het zelf opgegeven na paar afleveringen. Iets kan traag zijn, tot daar aan toe, maar 't was niet eens goed![]()

Da fuck?Die 4:3 was ook de reden dat ik gestopt ben met kijken![]()
The Wire klikte ook al bij de eerste aflevering, maar dan bij de introductie van Bubbles en Johnny. En al wieGe zijt allemaal zotten The Wire is vanaf de allereerste scène briljant.
This America man.

That's oddly specific.En degene die The Wire goed vinden zouden nen bj voor nen euro in de hoek van een mcdonald ook kwaliteit vinden
![]()
Een Eurodeal is een Eurodeal...En degene die The Wire goed vinden zouden nen bj voor nen euro in de hoek van een mcdonald ook kwaliteit vinden
![]()