Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Beetje een post Veep-blues. Zin in een comedy met afleveringen van 20-30 minuten. Quasi all usual suspects al gezien: Parks & Rec, The Office (UK en US), Community..

Nog is door deze thread gegaan en op @Lint zijn ode aan Scrubs gestoten. Het stond al in m'n Disney+ watchlist; dus het was wel ergens blijven hangen. Meteen de eerste vier er door gejaagd en heel aangenaam verrast. Heel uitgebreid scala aan soorten humor, meteen characters die er staan (instant fan van Dr Cox hier). Yep, deze wordt het voor komende weken :)

Succession staat ook nog op het programma maar die afleveringen zijn meteen een uur.
Op zich geen ramp uiteraard maar kleine kindjes en (momenteel) verstoorde slaap zorgen er voor dat we wachten want we kunnen die show niet alle aandacht geven die het verdient.

Peep Show is ook onbekend. It's Always Sunny heb ik voor een heel groot stuk gezien, kan ik nog wel eens aan beginnen. Al vrees ik dat het niet meteen mijn vriendin haar meug gaat zijn.

Nog is door deze thread gegaan en op @Lint zijn ode aan Scrubs gestoten. Het stond al in m'n Disney+ watchlist; dus het was wel ergens blijven hangen. Meteen de eerste vier er door gejaagd en heel aangenaam verrast. Heel uitgebreid scala aan soorten humor, meteen characters die er staan (instant fan van Dr Cox hier). Yep, deze wordt het voor komende weken :)
Yes yes spread the love :love:.

Het mooie is dat letterlijk elke bijrol heel mooi worden uitgewerkt in de serie. Ik kan oprecht niet zeggen wie ik nu het beste karakter vind: Cox, Kelso, Janitor, Ted, ... wie dan ook.
Neil Flynn (janitor) is wel de man. Het is extra grappig als ge beseft dat 95% van zijn dialoog geïmproviseerd is. Als ge de andere acteurs raar ziet reageren, is dat omdat ze geen idee hebben waar Neil over bezig is :laugh:. Tegen seizoen 3 gaven ze hem enkel story points, en in de scripts stond gewoon "whatever Neil says" ipv dialoog :laugh:.

Scrubs, its always sunny, blue mountain state, green wing, eastbound and down... Echt allemaal toppers qua comedy.

Ik heb net Raised by Wolves gezien en OMFGGGGGG. Wat was dit voor pareltje. Ridley Scott doet het hem toch weer. Geen enkele persoon die zo een grauwe sfeer weet over te brengen via het scherm. Het is letterlijk 10 uur ongemakkelijk naar een serie kijken, maar geen enkele seconde willen missen. Beelden zijn prachtig, verhaal is intrigerend, characters zijn allemaal interessant en er is genoeg mysterie om Sherlock weken zoet te houden. Kan niet wachten op Seizoen 2 en deze gaat nog lang nazinderen.

Is It's Always Sunny eigenlijk op een streaming platform beschikbaar?
Heb daar ooit een seizoen of 7 van gezien en vond het geweldig, maar om één of andere reden mee gestopt. Zou er graag eens aan beginnen maar alles op DVD kopen is niet zo interessant. :unsure:

Sons of Anarchy s6

Euh, blijft er nog iemand over voor het laatste seizoen?
Werd af en toe wel voorspelbaar na een tijdje. "Come over, we'll make a deal.'
Ik: 'Ja, die gaan eraan.'
Maar toch, enkele leuke plottwists en enkele onverwachte slachtoffers.

Op naar het laatste, maar eerst Freaks and Geeks er tussen nemen.

Eerste twee episodes van The Underground Railroad gezien. Ongezien straffe televisie.

En begonnen aan scrubs om erna wat te bekomen. :unsure:

Is It's Always Sunny eigenlijk op een streaming platform beschikbaar?
Heb daar ooit een seizoen of 7 van gezien en vond het geweldig, maar om één of andere reden mee gestopt. Zou er graag eens aan beginnen maar alles op DVD kopen is niet zo interessant. :unsure:
vraag ik mij ook af, nog geen enkele streaming service die deze geniale serie heeft opgenomen?

Ben sinds kort Entourage eens in sneltreinvaart aan't herbekijken (saaie afleveringen spoel ik snel door)
Beetje gedateerd, vooral wat betreft invullen van de vrouwenrollen dan, maar blijft toch wel top entertainment.
Favoriete personages: publicist Shauna, maar uiteraard ook Ari Gold ('LLOYD!!')
Laatste twee seizoenen zijn wel pak minder goed

Eerste twee episodes van The Underground Railroad gezien. Ongezien straffe televisie.

En begonnen aan scrubs om erna wat te bekomen. :unsure:
Is in mijn to-do zetten dan. Staan er nu al 80 onbegonnen in... moeder waarom sterven wij.
@Lefman

en de mooiste intro die ik in lange tijd gezien heb :drool:
Ik weet al jaren vanop 9lives dat ik qua smaak bijna op een lijn met u zit. Was ook zo qua films.

Sons of Anarchy s6

Euh, blijft er nog iemand over voor het laatste seizoen?
Werd af en toe wel voorspelbaar na een tijdje. "Come over, we'll make a deal.'
Ik: 'Ja, die gaan eraan.'
Maar toch, enkele leuke plottwists en enkele onverwachte slachtoffers.

Op naar het laatste, maar eerst Freaks and Geeks er tussen nemen.
Freaks and Geeks is echt subliem. Is zo in de achtergrond gebleven, maar echt heel goeie serie.
Derry girls trouwens op Netflix ook prachtige comedy.

Gisteren meteen 2 afleveringen gezien van ZeroZeroZero op Netflix.

Internationale co-productie over drugshandel met Gabriel Byrne, Dane DeHaan en Andrea Riseborough. En muziek van Mogwai!

Het begin is alvast zeer veelbelovend.

Gisteren meteen 2 afleveringen gezien van ZeroZeroZero op Netflix.

Internationale co-productie over drugshandel met Gabriel Byrne, Dane DeHaan en Andrea Riseborough. En muziek van Mogwai!

Het begin is alvast zeer veelbelovend.
Hele goede serie. Ga ik sowieso nog eens opnieuw bekijken.

The serpent afgerond. Heel goede serie met uitstekende acteurs. Wat een verhaal ook.

Terug
Bovenaan