Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Daredevil s1

Redelijk bruut met momenten voor een Marvel serie. Sowieso al beter dan de film destijds. Ik kijk uit naar seizoen 2 & 3!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd er nogal tegenop zie om nieuwe series te beginnen. Maar Mare Of Easttown heeft me heel aangenaam verrast en het is lang geleden dat ik bij een serie nog echt zat te wachten op de volgende aflevering.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd er nogal tegenop zie om nieuwe series te beginnen. Maar Mare Of Easttown heeft me heel aangenaam verrast en het is lang geleden dat ik bij een serie nog echt zat te wachten op de volgende aflevering.
Same en same! HBO + Kate Winslet = topcombinatie

The Nevers S01E01: not sure what to make of this tbh
Victorian age, weird super "powers"...hm

Veep zit er op.

Toch eentje die ik ga missen en zeker nog eens herbekijken. Vrij onbekend maar enorm verrast door het niveau.

De characters worden langzaam aan meer en meer uitvergroot, beetje naar het karikaturale toe tijdens het laatste anderhalf seizoen. Hard te merken aan bv Jonah en Mike. Maar echt storend wordt het nooit.

Selina wordt een absolute bitch waar je uiteindelijk toch nog met mee voelt. Wanneer ze afscheid neemt van Al Jaffar of op't eind alleen in the Oval zit had ik toch ergens wat compassie.

De serie heeft trouwens één van de beste eindes imo. Echt heel leuk en gepast gedaan. Wederom toch een momentje met Gary. Die arme ziel..

Tot slot mijn favoriete characters: Richard Splett, Kent Davison en Minna Hakkinen.

Laatst bewerkt:
Net Bodyguard gezien, vond het wel goed. Paar goeie plottwists toch en mooi gefilmd. Begin eigenlijk wel een boon te krijgen voor deftig geschreven Britse politiedrama’s : p

Net Bodyguard gezien, vond het wel goed. Paar goeie plottwists toch en mooi gefilmd. Begin eigenlijk wel een boon te krijgen voor deftig geschreven Britse politiedrama’s : p

Say no more :unsure:, hierbij wat aanraders: Broadchurch, The Fall, Luther, Sherlock, Hinterland & Happy Valley. The Missing valt hier eigenlijk ook nog onder.

Kwas hetzelfde aant denken.

Al is Daredevil in het algemeen wel een betere serie imo, met voorsprong de beste van de Marvels. Eeuwig zonde dat die gecancelled is.
Ik vond the Punisher soms echt saai met momenten, maar als er weer actie momenten waren ging dat weer enorm bruut erover.
Daredevil was echt een goede mix, niet saai maar ook niet brute actie. Perfecte middelmaat.

Jupiter Ascending kan ik niets verkeerd overzeggen. Het gaf me DC Legends gevoel maar niet zo kinderachtig of onnozel. Dat gevoel had ik bij DC Legends (flauwe humor, Avengers rip-off).

Sisyphus op Netflix. Geweldig verhaal, goede actie, maar het enige wat ik raar vind : Waarom worden de namen van de wagens waar men mee rond rijdt maar voor 90% zichtbaar op de auto's?

1) De hoofdrolspeler rijdt met een Ange Over?
2) De slechteriken rijden allemaal met Yundai Alisade? ( ipv Hyundai Palisade )
3) Een van de bijrollen rijdt met een BMW i8. Een beetje autokenner herkent die wagen uit de 1000, maar er is geen enkel embleem zichtbaar op die auto

Vraag me af wat daar de reden van isN

3de zuid-koreaanse reeks op rij die me kan bekoren, na Memories of the Alhambra en Black. Je ziet bij al die reeksen al van aflevvering 1 er romantiek in de lucht hangt, maar het wordt nergens melig. De romantiek is hier echt wel onderdeel van het verhaal, zonder melig te worden, zoals in 99,9 % van de Amerikaanse series.

Vooral de laatste minuten van Black, komen aan als een mokerslag, maar het is eigenlijk het enige passende einde.

Sisyphus op Netflix. Geweldig verhaal, goede actie, maar het enige wat ik raar vind : Waarom worden de namen van de wagens waar men mee rond rijdt maar voor 90% zichtbaar op de auto's?

1) De hoofdrolspeler rijdt met een Ange Over?
2) De slechteriken rijden allemaal met Yundai Alisade? ( ipv Hyundai Palisade )
3) Een van de bijrollen rijdt met een BMW i8. Een beetje autokenner herkent die wagen uit de 1000, maar er is geen enkel embleem zichtbaar op die auto

Vraag me af wat daar de reden van isN
Ik gok op een gefaalde poging tot sponsoring/product placement. In veel series/films betalen (auto)merken voor exclusiviteit en mooie beelden van hun wagens. Als niemand wilt betalen daarvoor, komen ze misschien met zoiets. Denk ik. :unsure:

Ge moogt nog eens proberen want dat is inderdaad de beste recommendation dat ge kunt geven aan mij. This is England, de serie, staat in mijn Top 3 van all time series. Die dinnerscene in het laatste seizoen is gewoon fenomenaal.
Op welke streaming dienst is die te zien?

Damn. Ik zeg het opnieuw maar Mare Of Easttown is echt schitterend! Ik word weer lichtjes verliefd op Kate Winslet.

Damn. Ik zeg het opnieuw maar Mare Of Easttown is echt schitterend! Ik word weer lichtjes verliefd op Kate Winslet.
Valt tegen dat dat net de maand nadat ik Streamz opgezegd heb er op komt... Zal misschien ooit wel eens op Canvas komen, maar ik ga blij mogen zijn als het dit jaar nog is.

Terug
Bovenaan