Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same en same! HBO + Kate Winslet = topcombinatieIk moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd er nogal tegenop zie om nieuwe series te beginnen. Maar Mare Of Easttown heeft me heel aangenaam verrast en het is lang geleden dat ik bij een serie nog echt zat te wachten op de volgende aflevering.
Vindt het zelf anders ook zeer goed. Ik zou je toch aanraden het te proberen.Echt?
Ik twijfel om eraan te beginnen omdat de meeste reviews matig tot slecht zijn.![]()
OkVindt het zelf anders ook zeer goed. Ik zou je toch aanraden het te proberen.

Daredevil s1
Redelijk bruut met momenten voor een Marvel serie. Sowieso al beter dan de film destijds. Ik kijk uit naar seizoen 2 & 3!

InderdaadDan heb je The Punisher show zeker nog niet gezien![]()

Kwas hetzelfde aant denken.Dan heb je The Punisher show zeker nog niet gezien![]()
Net Bodyguard gezien, vond het wel goed. Paar goeie plottwists toch en mooi gefilmd. Begin eigenlijk wel een boon te krijgen voor deftig geschreven Britse politiedrama’s : p
, hierbij wat aanraders: Broadchurch, The Fall, Luther, Sherlock, Hinterland & Happy Valley. The Missing valt hier eigenlijk ook nog onder.Ik vond the Punisher soms echt saai met momenten, maar als er weer actie momenten waren ging dat weer enorm bruut erover.Kwas hetzelfde aant denken.
Al is Daredevil in het algemeen wel een betere serie imo, met voorsprong de beste van de Marvels. Eeuwig zonde dat die gecancelled is.
Ik gok op een gefaalde poging tot sponsoring/product placement. In veel series/films betalen (auto)merken voor exclusiviteit en mooie beelden van hun wagens. Als niemand wilt betalen daarvoor, komen ze misschien met zoiets. Denk ik.Sisyphus op Netflix. Geweldig verhaal, goede actie, maar het enige wat ik raar vind : Waarom worden de namen van de wagens waar men mee rond rijdt maar voor 90% zichtbaar op de auto's?
1) De hoofdrolspeler rijdt met een Ange Over?
2) De slechteriken rijden allemaal met Yundai Alisade? ( ipv Hyundai Palisade )
3) Een van de bijrollen rijdt met een BMW i8. Een beetje autokenner herkent die wagen uit de 1000, maar er is geen enkel embleem zichtbaar op die auto
Vraag me af wat daar de reden van isN

Op welke streaming dienst is die te zien?Ge moogt nog eens proberen want dat is inderdaad de beste recommendation dat ge kunt geven aan mij. This is England, de serie, staat in mijn Top 3 van all time series. Die dinnerscene in het laatste seizoen is gewoon fenomenaal.
Volgens Google op DIRECTV en AMC plus.Op welke streaming dienst is die te zien?
Valt tegen dat dat net de maand nadat ik Streamz opgezegd heb er op komt... Zal misschien ooit wel eens op Canvas komen, maar ik ga blij mogen zijn als het dit jaar nog is.Damn. Ik zeg het opnieuw maar Mare Of Easttown is echt schitterend! Ik word weer lichtjes verliefd op Kate Winslet.