Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Begonnen aan Freaks & Geeks.

Coming of age en high school is right up my alley. 3 afleveringen ver en ik geniet ervan maar het woordje meesterwerk die ik in veel recensies lees is nog niet bij me opgekomen ... Al is het daarvoor nog te vroeg om te oordelen.
Vond ik anders wél echt goed.

Freaks & Geeks is zeker een meesterwerk in zijn genre. Net de laatste aflevering gezien en ik voel de leegte al.
Moest ge het nog niet hebben gezien is de UK tegenhanger "This is England" zowaar bijna evengoed. 10 afleveringen.
Wel zien dat ge begint met de film.

Moest ge het nog niet hebben gezien is de UK tegenhanger "This is England" zowaar bijna evengoed. 10 afleveringen.
Wel zien dat ge begint met de film.
Ge moogt nog eens proberen want dat is inderdaad de beste recommendation dat ge kunt geven aan mij. This is England, de serie, staat in mijn Top 3 van all time series. Die dinnerscene in het laatste seizoen is gewoon fenomenaal.

Afgelopen weekend Breaking Bad uitgezien. Inderdaad, echt een goed einde en zalig laatste seizoen. Echter vind ik de hype van "Beste serie/finale ooit" toch niet van toepassing. Ik ben er meer doorgesleept door de vriendin en pas bij Fring en het laatste seizoen vond ik het interessanter worden.

Nu op zoek naar een nieuwe serie dat we samen kunnen zien. Zou aan The Wire willen beginnen, maar die heb ik niet op mijn streaming abonnementen.
Misschien Mad men dan maar.
Blijkbaar niet meer op Netflix sinds oktober 😅
Maar wel op Amazon 😁

Ge moogt nog eens proberen want dat is inderdaad de beste recommendation dat ge kunt geven aan mij. This is England, de serie, staat in mijn Top 3 van all time series. Die dinnerscene in het laatste seizoen is gewoon fenomenaal.
Da's nu eens een serie waar ik gutpunches heb geslikt van't lachen en van't blijten. Zal hier ook wel wreed dicht richting mijn top 3 staan.

@Margu misschien beter met iets korter beginnen na BB want Mad Men is met zijn 7 seizoenen echt wel lang :p

The Knick staat op Amazon met 2 seizoenen, aanrader.

Afgelopen weekend Breaking Bad uitgezien. Inderdaad, echt een goed einde en zalig laatste seizoen. Echter vind ik de hype van "Beste serie/finale ooit" toch niet van toepassing. Ik ben er meer doorgesleept door de vriendin en pas bij Fring en het laatste seizoen vond ik het interessanter worden.

Nu op zoek naar een nieuwe serie dat we samen kunnen zien. Zou aan The Wire willen beginnen, maar die heb ik niet op mijn streaming abonnementen.
Misschien Mad men dan maar.
Blijkbaar niet meer op Netflix sinds oktober 😅

Maar wel op Amazon 😁
Better Call Saul is misschien een logische volgende serie? :)

Better Call Saul is misschien een logische volgende serie? :)
Ja en nee, ik snap het logische vervolg, maar aan de andere kant heb ik geen zin om mij weer er soms te moeten doorslepen.
Of kan je echt zeggen dat Better Call Saul veel vlotter op gang geraakt?

@Margu misschien beter met iets korter beginnen na BB want Mad Men is met zijn 7 seizoenen echt wel lang :p

The Knick staat op Amazon met 2 seizoenen, aanrader.
Aahja, inderdaad wat lang 😅

The Knick zal ik eens bekijken, ziet er interessant uit.

Seizoen 2 van Mocro Maffia afgelopen weekend volledig uitgekeken. Best wel vermakelijk. Al is het taalgebruik soms wel wat over the top.

Line of Duty seizoen 3. Pft, zo goed geschreven die reeks. En dat Engels ook, heerlijk :)

How To With John Wilson

Eerste twee afleveringen bekeken en dit wordt iets dat ik iedere weirdo die ik ken zal aanraden.

@utred dit is gemaakt voor jou.

Bezig met rewatch nr.4 van The Wire, deze keer met de vriendin die het nog nooit gezien heeft en nu ook helemaal hooked is.
Blijft voor mij mijn absolute nummer 1 serie.

Terug
Bovenaan