Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind deze leuk om tussendoor te kijken. Zeker geen slechte serie imo.Eerste seizoen van Good Girls.
Geinig vertrekpunt, maar matige uitvoering. 6/10.
De volgende seizoenen krijgen precies wel betere kritieken dus ik bijt even door.
Ook gezien. Zat inderdaad goed in elkaar! Boeiende blik op de komende 15 jaar.Years and Years uitgekeken, was echt goed. Raar dat dit zo onder de radar blijft.
Vond ik anders wél echt goed.Begonnen aan Freaks & Geeks.
Coming of age en high school is right up my alley. 3 afleveringen ver en ik geniet ervan maar het woordje meesterwerk die ik in veel recensies lees is nog niet bij me opgekomen ... Al is het daarvoor nog te vroeg om te oordelen.
Wil dat zeggen dat het woordje meesterwerk ondertussen wél in u is opgekomen?Zit ondertussen aan de voorlaatste aflevering en ik ben verliefd op de serie. Heb nu al spijt dat het bijna gedaan is.

Freaks & Geeks is zeker een meesterwerk in zijn genre. Net de laatste aflevering gezien en ik voel de leegte al.Wil dat zeggen dat het woordje meesterwerk ondertussen wél in u is opgekomen?![]()
Moest ge het nog niet hebben gezien is de UK tegenhanger "This is England" zowaar bijna evengoed. 10 afleveringen.Freaks & Geeks is zeker een meesterwerk in zijn genre. Net de laatste aflevering gezien en ik voel de leegte al.
Ge moogt nog eens proberen want dat is inderdaad de beste recommendation dat ge kunt geven aan mij. This is England, de serie, staat in mijn Top 3 van all time series. Die dinnerscene in het laatste seizoen is gewoon fenomenaal.Moest ge het nog niet hebben gezien is de UK tegenhanger "This is England" zowaar bijna evengoed. 10 afleveringen.
Wel zien dat ge begint met de film.

Da's nu eens een serie waar ik gutpunches heb geslikt van't lachen en van't blijten. Zal hier ook wel wreed dicht richting mijn top 3 staan.Ge moogt nog eens proberen want dat is inderdaad de beste recommendation dat ge kunt geven aan mij. This is England, de serie, staat in mijn Top 3 van all time series. Die dinnerscene in het laatste seizoen is gewoon fenomenaal.

Better Call Saul is misschien een logische volgende serie?Afgelopen weekend Breaking Bad uitgezien. Inderdaad, echt een goed einde en zalig laatste seizoen. Echter vind ik de hype van "Beste serie/finale ooit" toch niet van toepassing. Ik ben er meer doorgesleept door de vriendin en pas bij Fring en het laatste seizoen vond ik het interessanter worden.
Nu op zoek naar een nieuwe serie dat we samen kunnen zien. Zou aan The Wire willen beginnen, maar die heb ik niet op mijn streaming abonnementen.
Misschien Mad men dan maar.
Blijkbaar niet meer op Netflix sinds oktober
Maar wel op Amazon![]()

Ja en nee, ik snap het logische vervolg, maar aan de andere kant heb ik geen zin om mij weer er soms te moeten doorslepen.Better Call Saul is misschien een logische volgende serie?![]()
Aahja, inderdaad wat lang@Margu misschien beter met iets korter beginnen na BB want Mad Men is met zijn 7 seizoenen echt wel lang
The Knick staat op Amazon met 2 seizoenen, aanrader.

Of kan je echt zeggen dat Better Call Saul veel vlotter op gang geraakt?
Nee, eerder het tegenovergestelde eigenlijk. Maar wel steengoed.
Mja, een sprong... Maar ik heb er wel vertrouwen in. S2 was ook een grote sprong en die is goed geweestnaar de jaren '90 en op Mars![]()