Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste seizoen van The Deuce zit erop. Vrees voor de dubbelrol van Franco was onterecht. Gyllenhaal in de rol van haar leven. Super om zoveel bekende gezichten te zien van andere Simon reeksen. 'Tga weer pikken als het voorbij is.
Hannibal met o.a. Mads Mikkelsen in de hoofdrol is echt een steengoede serie. Ik zou zelfs durven zeggen één van mijn all time favorites.Seriously late to the party. Zit halverwege het 2e seizoen van Hannibal. wat een reeks.![]()

't Was doordat ik zag dat Mads er in meespeelt dat ik beginnen kijken ben. Momenteel op dit moment 1 van mijn favoriete acteurs.Toch één voordeel aant feit dat er zo weinig films uitkomen. Voorbije maanden de beste series van afgelopen decennium aant inhalen.
Wist vooraf ook niet dat er zoveel grote namen in Hannibal mee speelden. Fishburne doet dat ook heel goed.
Alana BloomTrue. Leuke serie. Ik was vooral fan van Alana Bloom. Een vrouw die een deftig biertje weet te appreciëren, staat me wel aan.

Fishburne is de reden dat ik nog tot halverwege S2 heb volgehouden, wat een fantastische acteur is dat toch. Ik zag er heel veel goede dingen in maar het werd een beetje een cat-and-mouse up its own ass waar het narratief zo traag vooruiting dat ik op den duur bijna niet meer doorhad dat er een season arc bezig was en de hele boel begon aan te voelen als een beter gemaakte en goed geacteerde CSI-reeks.Toch één voordeel aant feit dat er zo weinig films uitkomen. Voorbije maanden de beste series van afgelopen decennium aant inhalen.
Wist vooraf ook niet dat er zoveel grote namen in Hannibal mee speelden. Fishburne doet dat ook heel goed.
Mja, een sprong naar de jaren '90 en op Mars ... Maar ik heb er wel vertrouwen in. S2 was ook een grote sprong en die is goed geweestFor All Mankind volledig uitgekeken nu. Toch wel een van mijn favoriete reeksen van de afgelopen jaren denk ik. Vrees wel een beetje voor seizoen 3 met de grote stap in tijd, we shall see. Wie graag meer van Michael Dorman wil zien kan ik Patriot wreed aanraden.

Ik heb de eerste drie afleveringen van het eerste seizoen bekeken en moet de tijd vinden om eens verder te kijken.For All Mankind volledig uitgekeken nu. Toch wel een van mijn favoriete reeksen van de afgelopen jaren denk ik. Vrees wel een beetje voor seizoen 3 met de grote stap in tijd, we shall see. Wie graag meer van Michael Dorman wil zien kan ik Patriot wreed aanraden.
Ik ben ook gestopt met kijken wegens te traag/psychologisch/artsy. Die serie nam zichzelf veel te serieus.Fishburne is de reden dat ik nog tot halverwege S2 heb volgehouden, wat een fantastische acteur is dat toch. Ik zag er heel veel goede dingen in maar het werd een beetje een cat-and-mouse up its own ass waar het narratief zo traag vooruiting dat ik op den duur bijna niet meer doorhad dat er een season arc bezig was en de hele boel begon aan te voelen als een beter gemaakte en goed geacteerde CSI-reeks.
Dat is inderdaad een aanrader. Er stond onlangs nog iets in de krant over Siemons.The Serpent
Het verhaal van Charles Sobhraj, manipulator/moordernaar in de jaren '70.
Boeiend genoeg om uit te kijken.
Oh no ik wou deze serie omwille van FlyLo zienYasuke: 6/10 Matige serie over een zwarte samurai en had interessant kunnen zijn maar dan sleuren ze er magic & robots bij en komt het allemaal nogal puberaal over. En de commerciële kak die Flying Lotus uitbraakt helpt ook al niet.