Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh you're in for a treat. Bij mij klikte het pas na een aflevering of 7, maar het is voor mij 1 van de beste series ooit.Veel mensen zullen ook fysieke media hebben of een ooglapje dragen. Vind het trouwens jammer dat veel series niet meer op fysieke media verschijnen maar dat is een andere discussie.
Zelf begonnen aan Succession (HBO Max), late to the party maar heel goed en heb nog maar 2 afleveringen gezien!
Right, had ik beter vermeld. Is via HBO. Elke week een aflevering.Waar kijk je dat?
Na enkele jaren opnieuw begonnen met The Last Kingdom.
Eerste seizoen blijft voor mij toch een top seizoen, was meteen terug hooked en volledig gezien in enkele dagen.
Welcome to Derry. Nog maar 1 afleverig maar lijkt veelbelovend. Intro was op zijn minst interessant te noemen.
Der is nog uitgebreidere season preview na de credits, 1ste epi eindigt dus inWelcome to Derry. Nog maar 1 afleverig maar lijkt veelbelovend. Intro was op zijn minst interessant te noemen.
I feel yaVind het trouwens jammer dat veel series niet meer op fysieke media verschijnen maar dat is een andere discussie.
Aan begonnen. Dank voor de tip. Op 1 avond gelijk 7 afleveringen verorberd.Only Murders In The Building, seizoen 5: eigenlijk gewoon weer zeer genietbaar en weer graag naar gekeken. Klein dipje halverwege misschien maar bon. Na 5 seizoenen kan dat al eens zeker.
Gisteren ook gekeken. Over het algemeen de flauwste aflevering tot nu toe en Serine Ayari valt toch maar magertjes uit eerlijk gezegd.Mja, ik ga blijven kijken gewoon als 'tussendoortje'. Maar had er eerlijk gezegd ook meer van verwacht. Tom Lenaerts als kwaliteitslabel is voor mij toch ook iets uit het verleden precies. Zijn reeks Met Man En Macht was nog wel genietbaar. Maar zijn vorige 2 reeksen, Over Water en Twee Zomers, vond ik ook maar flauw. Net als die 2 laatste zie ik dat Kassa Kassa ook mee is geschreven door Paul Baeten Gronda. Misschien toch eens een andere en betere schrijfpartner zoeken.
Ook gezien deze maand. Ik vind het zeker oké, vrij trashy voor Flanagan. Coole kills en een leuke manier om verschillende Poe-elementen uit zijn vele verhalen te combineren. Maar mijn kritiek blijft dezelfde (broken record, I know). Te veel afleveringen. Kon Roderick niet gewoon drie of vier kinderen hebben in plaats van zes? Of Flanagan afstappen van de één-familielid-per-aflevering formule? En zoals altijd, way too much speechifyin'.Nog eens The Fall of the House of Usher aan het bekijken, om wat in de Halloweensfeer te geraken. Toch wel sterk gebracht en ik heb het oorspronkelijke kortverhaal uit de kast gehaald (een verzameling van Poe-verhalen) om het eens tussendoor te lezen.