Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Veel mensen zullen ook fysieke media hebben of een ooglapje dragen. Vind het trouwens jammer dat veel series niet meer op fysieke media verschijnen maar dat is een andere discussie.

Zelf begonnen aan Succession (HBO Max), late to the party maar heel goed en heb nog maar 2 afleveringen gezien!
Oh you're in for a treat. Bij mij klikte het pas na een aflevering of 7, maar het is voor mij 1 van de beste series ooit.

Na enkele jaren opnieuw begonnen met The Last Kingdom.

Eerste seizoen blijft voor mij toch een top seizoen, was meteen terug hooked en volledig gezien in enkele dagen.

Mobland 8/10

Damn, pierce is oud geworden.
Maar tom hardy is wel de ideale cast imo, alleen gaan ze hem toch nog iets meer badass mogen maken

Only Murders In The Building, seizoen 5: eigenlijk gewoon weer zeer genietbaar en weer graag naar gekeken. Klein dipje halverwege misschien maar bon. Na 5 seizoenen kan dat al eens zeker.

How Are You? It's Alan (Partridge): ik zal altijd naar nieuwe TV met Steve Coogans alter ego kijken. Paar keer smakelijk gelachen met deze reeks, maar de vorige (This Time with Alan Partridge) vond ik nog veel beter, echt plat mee gelegen.

Legault uit IT Derry doet wel een beetje aan overacting.

En Matty lijkt op de kindversie van die nederlandse interieurontwerper.

Hacks (vrt max, 3 seizoenen) : Aan begonnen omdat ik hiervan reclame had gezien over " de emmy award winnende serie".
Aanrader inderdaad. Goede acteurs, goed geschreven en voldoende maar niet teveel humor.

Nog eens The Fall of the House of Usher aan het bekijken, om wat in de Halloweensfeer te geraken. Toch wel sterk gebracht en ik heb het oorspronkelijke kortverhaal uit de kast gehaald (een verzameling van Poe-verhalen) om het eens tussendoor te lezen.

Mja, ik ga blijven kijken gewoon als 'tussendoortje'. Maar had er eerlijk gezegd ook meer van verwacht. Tom Lenaerts als kwaliteitslabel is voor mij toch ook iets uit het verleden precies. Zijn reeks Met Man En Macht was nog wel genietbaar. Maar zijn vorige 2 reeksen, Over Water en Twee Zomers, vond ik ook maar flauw. Net als die 2 laatste zie ik dat Kassa Kassa ook mee is geschreven door Paul Baeten Gronda. Misschien toch eens een andere en betere schrijfpartner zoeken.
Gisteren ook gekeken. Over het algemeen de flauwste aflevering tot nu toe en Serine Ayari valt toch maar magertjes uit eerlijk gezegd.

Nog eens The Fall of the House of Usher aan het bekijken, om wat in de Halloweensfeer te geraken. Toch wel sterk gebracht en ik heb het oorspronkelijke kortverhaal uit de kast gehaald (een verzameling van Poe-verhalen) om het eens tussendoor te lezen.
Ook gezien deze maand. Ik vind het zeker oké, vrij trashy voor Flanagan. Coole kills en een leuke manier om verschillende Poe-elementen uit zijn vele verhalen te combineren. Maar mijn kritiek blijft dezelfde (broken record, I know). Te veel afleveringen. Kon Roderick niet gewoon drie of vier kinderen hebben in plaats van zes? Of Flanagan afstappen van de één-familielid-per-aflevering formule? En zoals altijd, way too much speechifyin'.

Terug
Bovenaan