RollerDrakes
Member
Viel mij ook echt op. Vrij jammer, want dat werkt.Nochtans waanzin hoeveel er dezer dagen in reeksen gerookt wordt.
De tabaks lobby heeft Hollywood stevig in zijn greep lijkt mij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viel mij ook echt op. Vrij jammer, want dat werkt.Nochtans waanzin hoeveel er dezer dagen in reeksen gerookt wordt.
De tabaks lobby heeft Hollywood stevig in zijn greep lijkt mij.
Dat wel maar in het algemeen daalt het aantal rokers wel.Dat de jeugd niet meer rookt is ook een Urbain legend. Heel veel roken nog, en zij die niet roken die vapen meestal
Ik vond het goed!House of Guinness
![]()
Voor de liefhebbers van Peaky Blinders, Ierland en degelijke soundtracks.
Leuke, onderhoudende serie om te binchen en wel doet uitkijken naar een volgend seizoen.

Halverwege S4 van Six feet under.
Ik kan me niet herinneren hoe lang geleden het is dat ik mij zo kapot-ergerde aan een stuk media. Deze hele schijt-episode waar David verder en verder misbruikt wordt tot in het ridicule voelt aan als de schrijvers die hameren "Kijk hoe zielig en hulpeloos David is omdat zijn vriend op tour is en hij zich onzeker voelt".... Ik kan perfect begrijpen dat we allemaal fight, flight or freeze reacties hebben in dergelijke situaties. Verder wil ik ook niet klinken gelijk een alfaman-influencer, maar ik kon gewoon echt niet geloven hoe een volwassen, fysiek gezonde kerel in zijn jongen 30en zich zo laat doen en nooit de minste kans gebruikt voor een suckerpunch of whatever op een tengere weirdo
Ik begrijp ondertussen wat mensen bedoelen met de mindere momenten in deze serie. Het begint ijzersterk met S1, S2 heeft een zwakke start, S3 meandert een beetje, maar S4 is geen dipje in kwaliteit het is een duik in de diepste kloof van absolute klucht die elk personage neemt en ze onredelijk, een snul of een ezel maakt. Het is te hopen dat het in de tweede helft een beetje recupereert en S5 terug zo sterk is als iedereen op reddit beweert.![]()

Ja het heeft zeker zijn dipjes. En David is denk ik algemeen wel het slapst geschreven. Stoorde ik me vanaf s1 al een tikkeltje aan. Maar het recupereert wel.. de serie. David nauwelijks
Aan het peinzen om met The X Files te beginnen.. is dat eigenlijk nog de moeite of te fel gedateerd? Goeie dosis 90's nostalgie erbij helpt waarschijnlijk wel.

Ik vond die story arcs net leuk. Zeker halverwege de reeks. Maar ik ben er mee opgegroeid,dus misschien is dat de nostalgie die spreektIk heb nooit X-Files bekeken toen het uitgezonden werd, ben opgegroeid zonder tv en met ouders die een hekel hebben aan zowel horror als scifi. Ik zou dat wel heel leuk gevonden hebben, ben nu rustig alle afleveringen aan het bekijken op Prime. Ik ben het sowieso eens met @DaFreak dat de story arcs niet super interessant zijn, maar wanneer een aflevering grotendeels of helemaal self-contained is, dan is het meestal erg goed. Ik denk dat mijn favoriete afleveringen so far 'Eve' en 'Humbug' zijn.
.Zum Kotzen idd. Maar als je echt honger hebt, smaakt een pizza alsnogMonster: The Ed Gein Story.
Pakt dat het geen serie is om gezellig bij te snacken. Dedju zeg.

Als ik m'n ogen mocht geloven, rookten heel veel jongeren die ik zag in m'n laatste tripje in GE. Ook enorm veel ouderen, en natuurlijk overal peuken rondsmijten éh. Bah. Ik kan als Westerling maar niet begrijpen dat mensen niet inzien dat hun omgeving onderhouden en proper houden belangrijk is.Dat de jeugd niet meer rookt is ook een Urbain legend. Heel veel roken nog, en zij die niet roken die vapen meestal
In S01 is Billy Bob Thornton echt wel de 'ster'Fargo seizoen 5 aan het zien. Damn shit guuuuud. Return to form van S1 en 3, wat wel mocht na een best zwak S4.
Noah Hawley is toch echt wel de series master van de laatste 10 jaar.
zie al uit naar S05.