Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Andor uitgekeken. Dit geeft Rogue One zoveel extra diepte, ongeloofelijk. Is voor mij op dezelfde hoogte als een Firefly, Battlestar Galactica en The Wire, talk about - fucking - character development. Wat een verademing van de gutter slug die Disney de voorbije maanden/jaren heeft uitgebracht.

Aan Monster: The Ed Gein story begonnen. Niet slecht, maar lang niet zo goed als dat van Jeffrey Dahmer.

The Wire volledig uitgekeken. Toch zot hoe relevant deze serie nog altijd is. Hamsterdam deed me denken aan Kensington Philadelphia waar ze ook met een gedoogbeleid zitten in bepaalde wijken voor fentanyl en allerhande.
Toen ik seizoen 4 keek over het schoolsysteem keek ik ook juist naar balderschool in Brussel en de situatie in Brussel is mss niet zo extreem maar het deed me toch ook zwaar aan the Wire denken.
Seizoen 5 vond ik relevant om te zien hoe dat in de krant fake news relevant wordt omdat het meer gazetten verkoopt en tegenwoordig kan je dat doortrekken naar ongeveer heel het internet en om het meest clicks. Wel jammer dat Prez, Cutty en Colvin naar de achtergrond zijn verdwenen in seizoen 5.

Goddamn natural police!

Oja ook Alien earth gezien en moest het niet van die dwaze laatste sequelbait aflevering zijn zou ik ze aanraden maar nu? Wacht gewoon tot het 2de seizoen eraan komt. Die volwassenen die kinderen moeten acteren vond ik wel goed gedaan. Xenofido wel wat minder.

Downton Abbey
Nog eens volledig alle seizoenen gebinged + de 2 films, naar aanloop van de laatste film die we in de bioscoop zijn gaan kijken.
Misschien deze keer nog meer genoten, en ik heb weer zin gekregen om Highclere Castle irl te gaan bezoeken...

One punch man s3e1
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen gezien en het is een rustiger aflevering om mee te beginnen. Benieuwd hoe het verder loopt.

One punch man seizoen 1 was schitterend maar bij het tweede was ik afgehaakt. Een vecht tornooi vond ik iets te gemakkelijk. Maar nu krijg ik er wel terug goesting in. Seizoen 2 is hier nooit op Netflix gekomen zeker?

It's Always Sunny in Philadelphia

Deze heb ik nog maar recent ontdekt.
Al goed gelachen.
Ben nu aan S3 bezig dus heb nog veel in te halen.

Terug
Bovenaan