Peacemaker begonnen. Twee afleveringen ver en ik vind het wel geinig eigenlijk. John Cena has no shame and I like it.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3Maar in welk seizoen zit je nu?
Heerlijke reeks inderdaad. Niveau blijft ook redelijk constant tot het einde, vond ik.
ik heb de boeken gelezen.Mannekes, Mussolini: Son of the Century op Mubi. Gaat dat zien, verdorie!
Ik vind die wel goed, ja. Tot dusver, want er zijn nog maar drie afleveringen uitgekomen en ik moet de laatste nog zien.ik heb de boeken gelezen.
maar is de serie dan evengoed?
Niet lang geleden weer een abonnement genomen op MUBI. De voorbije maanden enkel maar gechilld met HBO Max om The Wire te herbekijken en nu Succession S3. Maar als dit seizoen voorbij is, ga ik misschien aan die Mussolini show beginnen en zo die kost voor MUBI te verantwoorden.Mannekes, Mussolini: Son of the Century op Mubi. Gaat dat zien, verdorie!
Voor zover ik weet is dat de enige serie op Mubi, ik heb er alleen maar films/docu's/shorts op gezien.Niet lang geleden weer een abonnement genomen op MUBI. De voorbije maanden enkel maar gechilld met HBO Max om The Wire te herbekijken en nu Succession S3. Maar als dit seizoen voorbij is, ga ik misschien aan die Mussolini show beginnen en zo die kost voor MUBI te verantwoorden.
Zijn er eigenlijk nog series op MUBI te bekijken? Ik wist niet dat zij dat ook deden, vind ik wel nice

Task episode 2..
Aanrader wel..
Begonnen aan Task (HBO). Begin is alvast veelbelovend!
Spijtig. Ik vond het er vooral erg leeg uitzien allemaal, beetje zoals met King and Conquerer helaas. Ik had toch iets meer landschappen en een beetje in lijn zoals Shogun verwacht. Dan schuiven we maar door naar Task@Arades Ze worden eigenlijk niet echt beter, iets te veel drama en soms kwam het wat houterig over. Ik denk dat er een tweede seizoen van komt, maar als het je nu niet bevalt is dat geen signaal om door te zetten.
Voor de zekerheid misschien in spoiler ivm afl 2.
Wat ik even niet snap is dat de FBI task force al gesproken had over de leider van de dark hearts(Jayson) dat de broer/vader van Robbie/Maeve had vermoord. Maar als Maeve dan Sam naar de kinderwinkel doet en ze daar wordt tegengehouden en haar naam/adres/contactinformatie hebben dat ze daar geen enkele link met maken. Of mis ik iets dat ze haar naam gewijzigd had ofzo? ik zit zelf halverwege afl3.
Gisteren aflevering 3 en 4 gezien en het is daar rond al heel wat duidelijker.Amai, dat iemand van die bende de broer/vader heeft vermoord was mij zelfs compleet ontgaan eerlijk gezegd. Of komt dat pas in aflevering 3 aan bod?
Alleszins, dat de Politie (of het computersysteem) niet instant de link legt, lijkt mij nu wel niet zo onrealistisch. Ook in België ga je geen automatische melding krijgen wanneer er bij een identitietscontrole een familiale link is met dader/slachtoffer van een zwaar misdrijf.
Zalig toch he. Had al even een nieuwe fix nodig na gangs of london. Wat een cast ook.Mobland - Guy Ritchie doing what he does best; Gangsters doing gangster things. Geen comedy deze keer maar wel een heel meeslepend maffia epic met prachtige vertolkingen door grote namen zoals Pierce Brosnan, Helen Mirren, Paddy Considine en Tom Hardy. Zag deze hier al een paar keer passeren met raving reviews en kan me daar volledig bij aansluiten. Top.![]()
)