kaydoh
Well-known member
Denk dat hij een beetje id war is, of misschien een zwaar weekend gehad ofzoThe Sopranos staan zelfs niet in zijn top 5!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat hij een beetje id war is, of misschien een zwaar weekend gehad ofzoThe Sopranos staan zelfs niet in zijn top 5!![]()
Eerste aflevering van Task alleszins veelbelovend!Ow shit, ik hoor er nu pas van. Mare of Easttown was super goed dus ik ga hier zeker en vast naar kijken.
Het enige dat ik nog weet van seizoen 4 is de afloop van de 4 kinderen die meedoen. Ik weet nog dat dat wel effe binnenkwam.Don't do it kid. Ik heb daar drie afleveringen proberen te kijken in de hoop dat ik het geod zou vinden, the hype was real. Maar helaas, ik vond het maar wat pompeuze nonsens. Dan kijk je beter gewoon naar de Michael Crichton film.
Bestaat er eigenlijk een set met al de seizoenen op BR? Daarvoor zou ik wel in de markt zijn, maar nog niet tegengekomen.
@Hellcats2.0 Seizoen vier van The Wire is inderdaad heel erg sterk, mogelijk ook mijn favoriete seizoen, maar ook wel het hardste om uit te zitten.
Vooral de manier waarop Herc de ene na de andere steek laat vallen, enkel bezig is met het terugvinden van zijn camera, en daardoor zowel Randy als Bubbles aan hun lot overlaat.
Nuchtere McNulty was ik al helemaal vergeten. Good for him and stuff, maar ik voel wel mee met Bunk. Jimmyyyyy!!!
The Paper : Ben nog maar 4 afleveringen ver maar wel al overtuigd met 1 minpuntje. The Paper zou de opvolger of reboot van The Office moeten worden. Het is maar hoe je het bekijkt. Het verhaal gaat allesinds verder na The Office en we blijven ook hier met papier bezig. Een jonge ambitieuze nieuwe aanwinst wil de lokale krant terug leven in blazen met de hulp van allerlei speciale characters en één oude bekende, die niets liever wil als zich buiten de mockumentary houden. Er zijn genoeg interessante figuren in deze reeks maar ik kan het zelf niet helpen de vergelijking te maken met de personages in The Office. Ik heb wel een aantal keer goed gelachen met de dwaze humor en soms al even dwaze Jim Halpert blikken naar de camera toe. Enkel het personage van de Italiaanse Esmeralda is bij momenten storend. Ik hoop dat de makers dit personage nog aanpassen want ze hoort wel degelijk thuis in deze reeks maar liefst minder irritant dan. 8/10
Yarr, Matey!Waar kijk je dat als ik vragen mag?
welke zender?Met beide dochters beginnen kijken naar Arcane. Niemand kent iets van LoL maar ik had het eerste seizoen al gezien en vond het prachtig.
Wat. Een. Serie. We vonden elke aflevering gewoon beter dan de volgende. We zitten nu bijna aan't einde van S2 maar zo goed gemaakt en vooral geschreven! Sterke personages, goeie setting, prachtige graphics die soms gewoon richting waterverf look gaan en een dik verhaal met vele paden maar toch erg duidelijk.
Arcane is een Netflix serie. En een absolute MUST watch.welke zender?
(zou dat niet handig zijn om elke keer te vermelden? - ooh, dat vroeg ik al eerder!)
Volledig mee akkoord. Enige waar ik het wat moeilijk mee had, was de tekenstijl. Niet mijn smaak. Maar voor de rest idd een topreeks. (Seizoen 1 toch, het tweede moet ik nog eens aan beginnen)Met beide dochters beginnen kijken naar Arcane. Niemand kent iets van LoL maar ik had het eerste seizoen al gezien en vond het prachtig.
Wat. Een. Serie. We vonden elke aflevering gewoon beter dan de volgende. We zitten nu bijna aan't einde van S2 maar zo goed gemaakt en vooral geschreven! Sterke personages, goeie setting, prachtige graphics die soms gewoon richting waterverf look gaan en een dik verhaal met vele paden maar toch erg duidelijk.