Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Eerste aflevering van Kassa Kassa bekeken en daar zal het ook bij blijven. Compleet zielloos, nul keer gelachen, pijnlijk slecht geacteerd met momenten,... Spijtig. Als je hoopt op iets in de trant van Van vlees en bloed; bespaar uzelf dan de moeite. Dit komt nog niet in de buurt.
Gek hé. Ik keek er zo naar uit. Eindelijk nog eens werk van Lenaerts, maar ik ben gestopt na een halve aflevering.

Dare I say it…cringe

Gek hé. Ik keek er zo naar uit. Eindelijk nog eens werk van Lenaerts, maar ik ben gestopt na een halve aflevering.

Dare I say it…cringe
Ja ik wou het zien om dezelfde redenen. Tom Lenaerts is toch iets of wat een kwaliteitslabel dacht ik. Cringe is inderdaad een woord dat veel te vaak gebruikt wordt maar hier dekt het de lading wel.

Zo slecht… Ik kan er niet van over.

Ja ik wou het zien om dezelfde redenen. Tom Lenaerts is toch iets of wat een kwaliteitslabel dacht ik. Cringe is inderdaad een woord dat veel te vaak gebruikt wordt maar hier dekt het de lading wel.

Zo slecht… Ik kan er niet van over.
Mja, ik ga blijven kijken gewoon als 'tussendoortje'. Maar had er eerlijk gezegd ook meer van verwacht. Tom Lenaerts als kwaliteitslabel is voor mij toch ook iets uit het verleden precies. Zijn reeks Met Man En Macht was nog wel genietbaar. Maar zijn vorige 2 reeksen, Over Water en Twee Zomers, vond ik ook maar flauw. Net als die 2 laatste zie ik dat Kassa Kassa ook mee is geschreven door Paul Baeten Gronda. Misschien toch eens een andere en betere schrijfpartner zoeken.

Mja, ik ga blijven kijken gewoon als 'tussendoortje'. Maar had er eerlijk gezegd ook meer van verwacht. Tom Lenaerts als kwaliteitslabel is voor mij toch ook iets uit het verleden precies. Zijn reeks Met Man En Macht was nog wel genietbaar. Maar zijn vorige 2 reeksen, Over Water en Twee Zomers, vond ik ook maar flauw. Net als die 2 laatste zie ik dat Kassa Kassa ook mee is geschreven door Paul Baeten Gronda. Misschien toch eens een andere en betere schrijfpartner zoeken.
Ja nu je het zegt… Het is idd niet alsof ie de laatste tien jaar het ene meesterwerk na het andere heeft afgeleverd.

Maar dit is gewoon onder de lat. Want erg goedkoop zal dat wel niet zijn geweest.

...
Proberen opvullen met The Bear s4, maar om een of andere reden geraken we er amper door. Ik heb al heel de tijd het gevoel dat ik naar Festen ofzo aan het kijken ben.
...
Ik denk dat we nu Task gaan proberen op HBO
Task uitgekeken, traag gestart, maar bij de laatste afleveringen werd het beter.

The Bear s4 nog geen succes.

How to kill your sister: heb nu aflevering 6 bekeken maar zit nog steeds wat op mijn honger eigenlijk. Zal het wel nog uitkijken maar teleurgesteld.

Person of Interest. Een serie van meer dan 10 jaar terug maar de AI arc komt toch wel heel hard binnen. Laat ons hopen dat er zo geen AGI systemen komen. 😅

Waar kan je die kijken? Netflix zegt dat deze niet meer beschikbaar is?
Is er een plek waar je snel kan zien waar series als deze te zien zijn? Ik zoek me soms lens.

Waar kan je die kijken? Netflix zegt dat deze niet meer beschikbaar is?
Is er een plek waar je snel kan zien waar series als deze te zien zijn? Ik zoek me soms lens.

Ik was op Prime begonnen en toen verdween de serie halverwege seizoen 1.

En nu heb ik de blueraybox :oi22:

Staat bij mij gewoon nog op Prime en ben er enkele dagen mee begonnen nadat ik hier de comments erover las :)

Godverdomme ja, dat staat gewoon terug online. Waarom doen ze dat??? In september hebben ze het offline gehaald met "deze serie verdwijnt binnen 7 dagen van Prime"

Zou het niet handig zijn om telkens het (streaming)kanaal erbij te vermelden?
Veel mensen zullen ook fysieke media hebben of een ooglapje dragen. Vind het trouwens jammer dat veel series niet meer op fysieke media verschijnen maar dat is een andere discussie.

Zelf begonnen aan Succession (HBO Max), late to the party maar heel goed en heb nog maar 2 afleveringen gezien!

Terug
Bovenaan