Late to the party I know maar haha, hoe goed is dat tweede seizoen van Poker Face? Geen idee waarom ik hier zo lang mee gewacht heb want vond dat eerste ook heel goed maar zit nu over de helft van het tweede en heb mij er al enorm mee geamuseerd. Die eerste met die 4 twin sisters, die alligator met z'n sweet soul, de LSD trip in het velvety cheese baseball stadium en nu net die over de klas hamster Joseph.
This is some seriously good stuff! Rian Johnson hittin it out of the park with this one.
This is some seriously good stuff! Rian Johnson hittin it out of the park with this one.
, dan over een erfeniskwestie tussen een identieke vijfling en dan weer over de dood van een hamster op school. Het enige terugkerende element is Charlie zelf. Het is ook elke aflevering een opzichzelf staand verhaal dat centraal staat. Dat bijna onbestaande hoofdverhaal is niet meer dan een excuus om haar naar haar het volgende avontuur te voeren en dat is imo net goed zo. Het is een terugkeer naar een anthology format dat ik vandaag serieus mis.