Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd Veel actie en zit goed in mekaar.Is pure spin off dan?
Maar wel zelfde genre als Sons?
inderdaad leuke serie, beide al gezienOm 1 of andere reden nog niet naar het 2de seizoen gekeken van kleo. Bij deze gisteren terug begonnen. Eerst terug de laatste aflevering van s1 bekeken omdat we echt teveel vergeten waren en direct terug in het verhaal en absurde humor en conflicten. Zalige reeks en goed acteerwerk van Jella Haase en Dimitrij Schaad
The leftovers S1, ik weet nog steeds niet wat het echte doel is van deze serie. Ik vind zo een type series normaal wel leuk, maar bij deze zou je denken dat het rond de departed draait en er meer bekend over gaat worden. Maar het blijft zo vaag en de focus draait rond wat de personages voelen. Er komen steeds meer raadsels en vragen bij. Daarom twijfel ik of ik verder ga kijken, ook omdat ik op het einde van zo een serie wel wat antwoorden wil.
Idem. Ook bekeken een jaar of 8 geleden ofzo. Seizoen 1 en 2 heb ik gezien denk ik, maar ergens in 3 gewoon gestopt, en nooit meer de interesse gehad het af te werken. Wat veel zegt.Inderdaad ik bleef ook op mijn honger zitten en ben halverwege gestopt met kijken.

) doen me afhaken.
.