Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fantastische reeks, ik las dat deze origineel bedoeld was als vervolg op ER en Noah Wyle zijn rol als Dr. Carter zou opnemen. Maar aangezien ze de rechten niet kregen, heeft zijn karakter uiteindelijk een andere naam gekregen. Wij hebben er in elk geval naar gekeken alsof hij dezelfde persoon is uit ER en dat maakt het nog interessanter vind ik.The Pitt. https://www.imdb.com/title/tt31938062/
Van het beste in zijn genre. Al jaren fan van het ER genre en dus wel leuk om Noah Wyle in zijn vertrouwde omgeving een ander character vorm te zien geven. En wat doet hij dat toch ontzettend goed. Dit geldt trouwens voor de rest van de cast ook.
Het feit dat het 'real-time' is, stoort niet. Er is een mooie balans tussen het medische en het persoonlijke. Echt top. Ik kan niet wachten om S2 te binchen.
The Shield eindigt zo perfect ook he.Alles gezien van The Shield.
Een einde dat me echt greep. Een serie van highs en lows. Er zijn veel sideplots die nergens heen gaan of gewoon niet interessant zijn. Veel personages ondergaan een interessante groei of soms afdaling naar extreme dieptes. Seizoen 5 is de absolute piek mede dankzij Forest Whitaker die een geweldige antagonist speelt voor the strike team.
Walton Goggins zijn personage komt in het begin wat oppervlakkig over, maar krijgt echt diepgang naarmate de serie vordert. Michael Chiklis als Vic is altijd overtuigend als het soort narcist dat zich overal uitbluft en uiteindelijk alles zal doen om zijn hachje te redden. Wagenbach en Wyms zijn ook fantastische personages voor wie je altijd duimt dat ze slim genoeg zijn om alle corruptie te doorzien.
Tevens ook Apocalypse hotel gezien. Chille anime van 12 afleveringen met leuke humor, interessant verhaal en gewoon heel cozy aanvoelt. Geen meesterwerk, maar relatief origineel en gewoon fun.
Kheb ze ook net gezien.De laatste nieuwe aflevering van South Park, wtf man! Ik kan begrijpen dat Trump pissed is
Uitkijken naar de volgende, net als de show met Colbert.PerfectieThe Shield eindigt zo perfect ook he.

Deze ook al bekeken en heeft me zeker kunnen bekoren!Untamed. Nog 1 aflevering te gaan, maar toch wel een zeer degelijke detectiveserie. En Yosemite is verdomd mooi.
Waar kan je dat tegenwoordig zien?De laatste nieuwe aflevering van South Park, wtf man! Ik kan begrijpen dat Trump pissed is
Waar kan je dat tegenwoordig zien?
ik heb dit weekend nog eens een rewatch gedaan omdat onlangs het 3de seizoen uitgekomen is.Eerste aflevering van Gangs Of London gezien. Veelbelovend! Moet er uiteraard nog wat inkomen maar was al wel meteen onder de indruk van de actiescenes; die zijn echt wel héél goed (zeker voor een serie). Doen met momenten wat denken aan de Bourne films.
Voor zij die de serie al gezien hebben, blijft het de moeite?
Ik zit aflevering 2 en zat eigenlijk meer op mijn gsm. Zo saai en langdradig wtfUntamed : Meisje valt van El Capitan naar beneden en norse flik Eric Bana mag het onderzoek leiden. Serie met erg veel mooie landschappen en voor maar 6 afleveringen veel subplots. Niet dat ik dat erg vond, ze waren best wel boeiend om te volgen maar het leidt soms wat af van het hoofdverhaal. De makers hebben toch wel goed nagedacht over deze serie en zetten je als kijker een paar keer op een spoor om daarna iets totaal anders te doen. Ofwel hadden ze mij gewoon goed liggen, dat kan ook. 7,5/10
En dit heb ik na 1 aflevering afgezetSneaky Pete op Netflix met de hoofdacteur van Breaking Bad!