Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Beetje offtopic misschien maar de eerste reviews van Alien: earth zijn precies wel zeer goed. Man ik hoop het zo hard hé.
● De reviews voor Alien: Earth zijn aan het binnekomen. In Noah Hawley we had faith en het ziet ernaar uit dat dat geloof niet misplaatst was.
Empire Magazine noemt deze de Andor van het Alien universe. :woohoo:

12 Augustus! 💪

Poster-Alien-Earth-ChestBurster-Grievity-PS.jpg
new-poster-for-alien-earth-v0-bsut63rbn6xe1.jpeg
Alien_Show_Poster-1.jpg

s-l1200.jpg
MV5BYjA3NjVmNGYtOWZiZS00N2I1LWIwNDEtNmE4YjAyMTQ4NjQ0XkEyXkFqcGc@._V1_.jpg
28215bf9-3434-4063-acc7-b25c0fe8c4f2.jpg

a0b2b6bb89d18229b66dce487b213690.jpg

"In 2120, Mother Earth is expecting."
"We Were Safer in Space."

All aboard the hype-train! 🚂

Hier ook klein beetje excited. 🤏

tumblr_n4tx4uXFff1qg4blro3_250.gif

*excited screaming sounds intensifying in anticipation. 😅

Een poosje geleden begonnen met The Blacklist op Netflix, zit in seizoen drie van de tien en denk de handdoek in de ring te gooien.
Het is een leuk concept maar steeds dezelfde personages die doorheen het land gestuurd worden wanneer iets dringend is (ipv lokale teams) en de bijna lachwekkende kwaliteit van de vuurgevechten (kunnen ze nu niet eens een serie maken waarbij ze het SWAT-team laten doen waarvoor ze opgeleid zijn, ipv enkele lichtbewapende agenten het voortouw te laten nemen :wallbash: ) doen me afhaken.
Weet niet zeker of dit een spoiler was, dus voor de zekerheid.

Maar goed, ik heb seizoen twee van Carnival Row klaar staan, dus ben nog even zoet.
Lokale teams? Je weet toch dat The Blacklist draait om een geheim taskforce van de FBI?

Ik heb de ganse serie gezien, maar daarover heb ik toch nooit nagedacht. Integendeel zelfs, mocht ik daar opeens lokale teams zienn opduiken zou ik nogal wenkbrauwen fronsen...

Erased

Fijn moord-mysterie met scifi/timetravel-twist. 12 afleveringen waarmee het verhaal netjes afsluit. Protag heeft niet zoveel charisma of diepgang, maar goed genoeg voor zo een korte anime.

Vice principals

Opnieuw een komedie-serie waarbij (een van) de hoofdpersonages mijn vrouw zo hard doen cringen dat het soms moeilijk is om verder te kijken. Gelukkig is het wel een grappige dark comedy en ben ik altijd geamuseerd als Walton Goggins zijn personage in beeld is.

Danny McBride lijkt wel vaker hetzelfde typeke te spelen als k zijn rol hier vergelijk met the righteous gemstones

Ben aan Reno 911 begonnen. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan? Ik kijk in mijn eentje en moet soms hardop lachen; dat gebeurt echt zelden.

Blijft dat qua kwaliteit op niveau? Want ook 8 seizoenen zie ik.

Lokale teams? Je weet toch dat The Blacklist draait om een geheim taskforce van de FBI?

Ik heb de ganse serie gezien, maar daarover heb ik toch nooit nagedacht. Integendeel zelfs, mocht ik daar opeens lokale teams zienn opduiken zou ik nogal wenkbrauwen fronsen...
Ja, ik besef dat de taksforce zelf geheim is, maar ik doel vooral op het moment dat ze invallen doen of opdrachten hebben waarbij ze echt tijdsgebonden zijn, waarbij dan steeds hun eigen agenten het land doorkruisen ipv de lokale speciale eenheid dit te laten afhandelen waarna ze de arrestanten kunnen overbrengen naar hun taskforce.
Eigenlijk hebben ze volgens mij Reddington zelf op dat vlak geloofwaardiger gemaakt, want hoewel hij dikwijls zelf ook ter plaatse is, toch maakt hij hij gebruik van lokale assets bij een probleem.

Jij hebt de serie uitgekeken, is het de moeite? Zit momenteel in seizoen vier en denk na dit seizoen even iets anders te zien.

Ja, ik besef dat de taksforce zelf geheim is, maar ik doel vooral op het moment dat ze invallen doen of opdrachten hebben waarbij ze echt tijdsgebonden zijn, waarbij dan steeds hun eigen agenten het land doorkruisen ipv de lokale speciale eenheid dit te laten afhandelen waarna ze de arrestanten kunnen overbrengen naar hun taskforce.
Eigenlijk hebben ze volgens mij Reddington zelf op dat vlak geloofwaardiger gemaakt, want hoewel hij dikwijls zelf ook ter plaatse is, toch maakt hij hij gebruik van lokale assets bij een probleem.

Jij hebt de serie uitgekeken, is het de moeite? Zit momenteel in seizoen vier en denk na dit seizoen even iets anders te zien.
Ik heb de serie uitgekeken ja, en ik vond het sowieso van begin tot op het einde de moeite. Al moet ik ook wel zeggen dat ik vanaf minuut 1 verkocht was door het personage Raymond Reddington / de acteur James Spader. De verhaallijnen/subplots zijn misschien niet altijd even sterk doorheen de seizoenen, maar Red zelf bleef mij boeien tot de allerlaatste minuut.

Het hielp natuurlijk ook wel dat ik dergelijke series sowieso aardig weet te smaken, maar het personage van Reddington? Dat staat zonder twijfelen in mijn top drie van favo personages of all time.

Ik heb de serie trouwens van quasi in het begin liggen volgen, dus ik heb die niet aan één stuk bekeken. Ik kan wel begrijpen dat dat voor mensen die nu beginnen wel kan aanvoelen als een lange(re) zit. Al zou ik er nooit definitief mee stoppen als je het hoofdpersonage graag bezig ziet/zag zoals ik.

Untamed 6/10 viel me toch wat tegen. Prachtige beelden uiteraard, maar soms was het toch allemaal te toevallig of werden er enorme tijdssprongen gemaakt zonder uitleg. Wel sterke cast.

Onlangs zag ik prime Person of Interest staan, ben daar vroeger es aan begonnen maar wegens tijdsgebrek nooit aan verder gedaan na halverweg s02.

Ik begin te kijken en nu krijg ik de melding dat deze serie binnen 4 dagen van Prime verdwijnt. That's just my luck :rolleyes:

Onlangs zag ik prime Person of Interest staan, ben daar vroeger es aan begonnen maar wegens tijdsgebrek nooit aan verder gedaan na halverweg s02.

Ik begin te kijken en nu krijg ik de melding dat deze serie binnen 4 dagen van Prime verdwijnt. That's just my luck :rolleyes:
BINGEWATCHEN !!!! 1.5 seizoen per dag. Moet lukken. :p

Untamed 6/10 viel me toch wat tegen. Prachtige beelden uiteraard, maar soms was het toch allemaal te toevallig of werden er enorme tijdssprongen gemaakt zonder uitleg. Wel sterke cast.
Idd, hier zat echt veel meer in.

Goeie setting, goeie cast.
En zijn zaken als een matig scenario, slechte CGI, en soms een zwakke montage toch wel heel jammer. Want de makers hadden nochtans wel al een paar goeie zaken op hun cv staan.

The Wheel of Time Seizoen 3
Geweldig hoe deze serie elk seizoen een pak beter is geworden. Seizoensfinale was puur kippevel!
Op peak GoT na, moet dit toch zowat de beste fantasy TV serie/seizoen zijn dat ooit gemaakt is. Toch?
Doodzonde dat het gecancelled is, hadden ze maar vanaf het eerste seizoen dit niveau gehaald. 😭
De boeken komen nu wel zeer hoog op de leeslijst te staan!

Terug
Bovenaan